- მმმმ მოიცადე გინდა რომ ჯერ წავშალო და მერე?
- კი და მაგ პრეზერვატივს არ გავიკეთებ!
- აბა?
- ჩემსას ავიღებ!
- მმმმ ბექჰიონ!?
- იცოდე თუ ჩანი ან ქაი ამის შესახებ გაიგებენ მიხვდები რომ არასწორი ადამიანი გადაიკიდე!
- ვერავინ გაიგებს გპირდები უბრალოდ მინდა რომ წამოგაჯდე იცი რა ძნელია თავის შეკავება ამდენ კაცში როცა კახპა ხარ?
- ა?(🤨)
- აჰჰჰ მალე ახლავე წავშლი ვიდეოს შენს თვალწინ!
- დუბლიკატებიც!
- აჰჰ 1 მაქვს ნოუთბუქში ასე რომ ორჯერ მოგიწევს ჩემი დაკმაყოფილება ამას ახლავე წავშლი!
გოგონამ ვიდეო ტელეფონიდან წაშალა, შემდეგ ქვედა კაბა აიწია და ტრუსიკი ჩაიძრო ბექჰიონის წინ დაჯდა ფეხები გაშალა..
- ჯერ ხელით დაიწყე გთხოვ თითებით შედი ასე მომწონს!
- რაა?
ბექს თვალები იმხელაზე გაუფართოვდა ვერავინ იტყოდა აზიელი რომ იყო,
*ისევ ჯანდაბა ისევ ყველა მე მიყენებს ჯანდაბა*
- მალე ბექჰიონ!
ბიჭმა ხელებზე ხელთათმანი წამოიცვა...
ჯეინს ამის დანახვა ჩაეცინა, მაგრამ ხმა არ ამოუღია..
- მიდიი მალე აჰჰჰ
ბექჰიონის თითები გოგონას საშოში იყო ბიჭი ცუდად გახდა, ასეთი რამ არასდროს გაუკეთებია, არც ერთ გოგოსთან არ დაკავებულა სექსით მითუმეტეს შეყვარებულის საცოლესთან! ტვინში იმდენი აზრი და იმდენი ფიქრები დაუგროვდა სახეზე ემოციები გაუქრა, მხოლოდ გულის რევის შეგრძნება ჰქონდა აღარ შეეძლო ამის გაკეთება. ის ხომ სემე არცაა სემედ არც დაბადებული მხოლოდ ერთხელ გაბედა ჩანისთან მაგრამ ეს სხვააა გრძნობა იყო თავი შეზიზღდა რადგან ასეთ რაღაცას გოგოსთან ერთად აკეთებდა...
ESTÁS LEYENDO
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.