თავი 15

87 13 0
                                    

ქაიმ უმცროსს წელზე ხელი მოკიდა შემდეგ კისერში დაუწყო კოცნა ბექს დააჟრიალა, კარის სახელურს ხელი უფრო ჩაკიდა და არ უშვებდა.. უფროსმა ბიჭის შარვლისკენ წაიღო ხელი მის არც ისე დიდ ღირსებას ჩაავლო ხელი და მოუჭრა ბექჰიონმა წამოიკვნესა მთელ ხმაზე, შემდეგ უკნიდან იგრძნო მკვრვი მოგრძო ქაის პენისი, რომელიც ცდილობდა მასში შესვლას თუმცა მატერია რომელსაც შარვალი ჰქვია ხელს უშლიდა, ასე რომ უფროსმა ყველაფერი გაიხადა ბექჰიონსაც გახადა და კარებზე აატუზა ბექი სახელურს იყო ჩაბღაუჭებული ხელს არ უშვებდა, ქაიმ ჩქარი ბიძგებით დაიწყო მასში შესვლა და გამოსვლა ისე მწარეთ აკეთებდა ამას ბექჰიონი მიხვდა რომ შურისძებაზე აღარ დაფიქრდებოდა იმხელა კვნესოდა რომ ჩანისაც კი გაეღვიძა(😂) რამდენიმე წუთის შემდეგ ქაიმ გაათავა და ბექი კარებზე შერჩა ატუზული შემდეგ უფროსმა თავისი ავლადიდება მისგან გამოიღო, უკან რომ მიიხედა ჩანი შერჩა ხელში რომელიც ბოროტად იღიმოდა..
- დიდიხანია მანდ ხარ?
- პირველი დაკვნესებიდან
- მმ საცოლე რო გყავდა არ უნდა გეთქვა?
- რა?
- შ....შენი საცოლე იყო მოსული
ბექჰიონმა ძლივს ამოილუღლუღა და ძირს დაეცა..
- ეი კარგად ხარ?
- კ.კი
ქაიმ ბიჭი ხელში აიყვანა და ოთახში შეიყვანა ლოგინში ჩააწვინა და თვალი ჩაუკრა..
- დაიძინე ცოტახანი ჩანის მე დაველაპრაკები!
-  უჰუმ
უმცროსი გადატრიალდა და 5 წამშივე გაითიშა...

*ქაიმ მოუყვა ჩანის ჯეინის გამოჩენის შესახებ*

-ჯანდაბა აქაც მომაგნო!
- ჰა?
- მამაჩემმა დამაძალა რომ დავნიშნულიყავი, მე კიდე არ მიზიდავს ეს გოგოები!
- ისე ლამაზი ნაშა შეგირჩიეს შენ თუ არა შეიძლება მე ვიხმარო?
- ქაი!!!!!!
ჩანიმ წამოიყვირა, უცებ უფროსმა პირზე ხელი აუფარა..
- დაგავიწყდა რომ ბექჰიონს ძინავს?
- ჯანდაბა შენი ბრალია!
- კაი ხო ვიხუმრე მარა კაი სახმარი ქალია(😏) დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი როგორ ტირის ჩემ ქვეშ........
- ახლა შემოგარტყამ!
- ბოდიში ბოდიში კარგი 7 საათზე მოვა იცოდე და დაელაპრაკე აუხსენი ყველაფერი..
- ხო მართალი ხარ, ისე წამოვედი მისთვის არაფერი მითქვამს ალბათ გაბრაზებულია!
- სადაცაა იტირებდა სიბრაზისგან ბექის რომ უყვიროდა მაშინ!
- უყვიროდა?
- ნუ შენი ნახვა სურდა და!
- ჰმმ კარგი 7 ზე რომ მოვა დაველაპარაკები!

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now