აეროპორტში მდგომ ბექჰიონს წარსული
გაახსენდა, თუ როგორ შეხვდა პირველად ჩანის და ქაის, თუმცა ახლა მის მიზანთან ახლოს იყო ასე, რომ ვერაფრით დაიხევდა უკან, თვითმფრინავში ავიდა ისე რომ უკან არც მოუხედავს, არც დამშვიდობებია უფროსს ბიჭებს.- ლევი ბექი უკვე წავიდა?
- კი 1 საათის წინ გაფრინდა მისი რეისი!
- რა? ჩვენ რატომ არ გვნახა წასვლამდე?
- მე რავიცი! ბოდიში უნდა წავიდე!
- ტსკ ამ ბიჭს ნამდვილად არ მოვწონვართ!
- ბექი მასაც მოსწონს და როგორ მოვეწონებით!
ქაის ჩაეცინა და მისი მზერა ლევის მიაპყრო, რომელიც აჩქარებული ნაბიჯებით მიდიოდა ერვინის ოთახში.
- საყვარელია!
- ჰა?
- უბრალოდ საყვარელია ცდილობს არ შეიმჩნიოს რომ ბექი მოსწონს და ამ დროს ყველაფერი სახეზე აწერია!
- ქაი ენას წაგაძრობ!
- ნუ ეჭვიანობ!
- გააფსი!
ჩანი დაზვერვის შენობიდან გავიდა, მანქანაში ჩაჯდა და სკოლის გზას გაუდგა, ქაი შენობაში მარტო დატოვა, რომელიც დაკითხვაზე გამოიძახა ერვინმა.
- ბატონო ქაი დღეს თქვენი დაკითხვის დღეა.
- ვიცი იმედია ცუდი და კარგი პოლიციელის როლის თამაშს არ აპირებთ ისედაც ვიტყვი ყველაფერს რაც ვიცი!
- თქვენ ვონგების ოჯახთან ხელშეკრულება გქონდათ დადებული იქამდე სანამ ჩვენ შეგვხვდებოდით მართალია?
- დიახ ეს ხელშეკრულება ქვეყანაში ნივთების შემოტანისა და გატანის ხელწერაა.
- რაში დაჭირდათ ვონგებს ამის ცოდნა?
- ჰმმმ როგორ ვთქვა ნარკოტიკის შემოტანისთვის ისეთი ნივთები იყო საჭირო რომელშიც პოლიცია არ ჩაიჩხრიკებოდა ამიტომ ხელწერა მივეცი თუ რას აწარმოებს ჩემი კომპანია!
- გასაგებია! ნარკოტიკების შესახებ რომ გაიგეთ რა გააკეთეთ?
- უცნაურიაა ისეთი დაკითხვაა თითქოს მეც მიჭერდეთ! არაფერი მიქნია უბრალოდ დავთანხმდი.
- გასაგებია, სასამართლოზე როგორც მოწმე ისე წარსდგები დანარჩენს ჩვენ მოვაგვარებთ!
- მადლობა ბატონო ლევი!
- ჰა? არაფრის! შეგიძლია წახვიდე თავისუფალი ხარ, მაგრამ შემდგომში ზედამხედველობა დაგკითხავს და იცოდე ყველაფერი უთხარი არაფერი დამალო.
სასამართლოზე მოწმის სახით წარგადგენთ თუმცა რაღაც შტრაფს მაინც გამოგიწერენ.
- აჰამ ნუ გეშინია ლევი! ყველაფერი კარგად იქნება.
ლევიმ თავი ჩაქინდრა გაუკვირდა, ქაის ასეთი მოპყრობა მისდამი, ცოტახანში ტელეფონზე ესემესი მიიღო და ოთახიდან ჩქარი ნაბიჯებით გავიდა.
- აჰჰ წავალ კომპანიაში თორე არეულობაა უკვე!
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.