მეორე დღეს ბექჰიონმა საბუთები ქაის კომპანიაში მიიტანა, მასთან ოთახში გაუფრთხილებლად შევიდა.
- საბუთები მოგიტანე ჩვენმა უფროსმა და მეც მოვაწერეთ ხელი შენი დარჩა!
- ჰა? ასე მოულოდნელად რატომ მივარდები ოთახში?
- დრო არ ითმენს და იმიტომ!
უმცროსი პირველად შეეპასუხა უფროსს, ბიჭს ბექის საქციელი ნამდვილად არ მოეწონა.
- მოიტანე ხელს მოვაწერ უი კარი დაკეტე!
- ამმ კარგი!
ბექიმ კარი მიკეტა, საბუთები ქაის მაგიდასთან დადო, თუმცა უფროსი ასე ადვილად ვერ გაუშვებდა..(😏)
- აქ რა წერია?
- სად?
- მოდი ახლოს!
ბექი ქაის სავარძელთან ახლოს მივიდა, უფროსმა დრო იხელთა და მის წელს ჩაეჭიდა, ორივე ხელი მოხვია, შემდეგ კი კალთაში ჩაისვა.
- რ..რა ჯან..დაბას აკეთებ!
- ახლა გასწავლი როგორ უნდა მოიქცე როცა ჩემს კომპანიაში ხარ!
- ჰა??
უმცროსი ქაიმ მისკენ მოატრიალა და მის კისერს ეცა, ბექს ჩალურჯებები გამქრალი ჰქონდა.
- მოიცადე დაჭრილი ვარ გეყოფა!
- მმმმმმმ მაშინ ქვედა მხარეს მივხედავ!
- აჰჰ არა გთხოვ! გაჩერდი!
- შენს სხეულს არ უნდა რომ გავჩერდე!
ქაიმ შარვალი ჩახადა, მის ანუსში გაუფრთხილებლად შეყო თითები, სანამ ერთი ხელით ხვრელს ეთამაშებოდა, მეორეთი თავის შარვალს იხდიდა...
დიდი დროც არ დაჭირდა იმისთვის რომ ხვრელიდან თითები გამოეყო და მისი პენისი შეესრიალა, უმცროსის ანუსში, ბექმა ხმამაღლა ამოიკვნესა, ამჯერად ვერსად გაიქცეოდა, ქაიმ აჩქარებულად და მტკინვეულად დაიწყო ბიჭის უკნალის ზევით ქვევით აწევ-დაწევა თავის ავლადიდებაზე(😂) უმცროსიც ვერ ეწინააღმდეგებოდა, ერთი ხელით ქაის მხარს იყო მოჭიდებული მეორე შეხვული ჰქონდა, მაგრამ თავს ძლივს იმაგრებდა.... ამ ეროტიკულ გარემოში მყოფებმა ვერ შეამჩნიეს, როგორ გაიღო ოთახის კარები და შიგნით ჩანი შემოვიდა.
- რა ჯანდაბაა!
- აჰ...აჰჰ.
ბექი სიტყვებს ვერ აბავდა, ქაიმ გამოიხედა და ენა აილოკა.
- ჯანდაბა მე რომ არ შემოვსულიყავი და სხვა ყოფილიყო?
- კარი ჩაკეტე!
ქაიმ უმცროსის პენისსაც ჩაავლო ხელი და ახლა მასაც ამასაჟებდა, ჩანიმ ამ სანახაობის დროს მძიმე სუნთქვა დაიწყო, აუდგა...
- აჰჰ როგორც ვხედავვ პატარაააააა სირთულე გვაქ!
- ჯანდაბა რაღა აქ!
- ორივეს გიხმარდით ერთდროულად მარა ბექი დაჭრილია და ვერაფერს მოეჭიდება, ჩან აქ მოდი!
უმცროსი ქაისთან მივიდა, ბექი სირცხვილისგან გაწითლდა ისეთ პოზიციაში იყო, რომ ვერ ეწინააღმდეგობდა უფროსს რომელიც გამხეცებული შედიოდა და გამოდიოდა მისი ანუსიდან.
- შეტრიალდი და მაგიდაზე გადაწექი! შარვალი და ტრუსი ჩაიხადე.
- ჰა?
- მიდი!
ჩანიმ ის გააკეთა რაც უთხრეს, ცოტახანში მკვრივი და ცივი ხელები იგრძნო მის დუნდულაზე რომელიც ჯერ მწარედ მოხვდა, შემდეგ კი მისი უკანა ხვრელისკენ დაიძრა, ფეხები შეკუმშა უმცროსმა, მაგრამ ქაის ხელი ყველაფერში გაწაფულია და მის ანუსში ადვილად შესრიალდა.
- შენ ხელით გიხმარ რა პრობლემაა! ცოტაც თუ გაუძლებ მერე უფრო დიდი რაღაც შევა ამ ხვრელში.
- კარგი!
ქაიმ თავისი პენისითაც და ხელითად დაიწყო ბიჭების ანუსში გაბატონება, ბექჰიონს სუნთქვა ეკვრებოდა ისე ჩქარა მოძრაობდა უფროსი ცოტახანში ისიც იგივე პოზიციაში აღმოჩნდა როგორც ჩანი იყო, ამან უფრო შეაშინა, რადგან ხვრელში ისეთ ტკივილს გრძნობდა რომ ვერ ინძრეობდა, თან იცოდა რომ მხოლოდ ქაით ვერ დაიძვრენდა თავს, როცა ჩანის გახედა უფროსმა, ისეთი თვალებში ჩაათვალიერა, რომ უმცროსი მიხვდა მხოლოდ ქაი არ დასჯიდა მისი საქციელის გამო.
- აჰჰჰ აღარ შემიძლია!
- მე შენ რამე გკითხე სანამ ორჯერ ან სამჯერ არ გამათავებინებ არ გავჩერდები!
- აჰჰჰჰჰჰ.
ქაი ბიძგებს უფრო უმატებდა და ძალადობრივს ხდიდა, ბიჭის კისრის დალურჯება უფრო სიამოვნებას ანიჭებდა.
- აჰჰ ქაი სულ არ დაალურჯო თეთრი ად.. გილი დამიტოვე!
- კარგი მაგრამ რაღაც ბევრს ლაპარაკობ!
ჩანიმ ქაის ახედა ცოტახანში კი მის ანუსში ტკივილი იგრძნო, ქაიმ ხელის ნახევარი შეყო მასში და ისე ერთობოდა...
- აჰჰჰჰჰჰჰჰ.
ბექს ჰაერი არ ყოფნიდა თან ამ მაგიდაზე გაწოლილს ხელიც ატკივდა, ქაიმ შეამჩნია ბიჭის მხარზე როგორ გამოჟონა სისხლმა და გადაწყვიტა ცოტა შეენელებინა, როცა გაათავა უმცროსის ანუსიდან თავისი პენისი გამოიღო და ბიჭს გახედა რომელიც იატაკზე დაეცა.
- ჩან ასე დარჩი არ გაინძრე!
- უჰუმ...
უფროსმა, ბექი ხელში აიყვანა, შემდეგ გაწმინდა და ისე დააწვინა დივანზე, როგორც ყოველთვის გაითიშა.
- აჰჰ ეს ბიჭი ვერ ისწავლის ჭკუას!
- ცოტა მალე თორე აღარ შემიძლია!!!!!
ჩანიმ გაბრაზებული გახედა უფროსს, რომელმაც მასთან მიირბინა და შემოატრალა მაგიდაზე შეაჯინა და ისე დაიწყო მასთან თამაშის გაგრძელება, ანუსში რა თქმა უნდა თავისი პენისი მოათავსა, უმცროსმა ვეღარ მოითმინა და მთელი ძალით მიეყრდო უფროსს, ახლა ქზი მასში მთლიანად იყო შესული.
- ჯანდაბა ხერხემალი ამტკივდა!
- შენი ბრალია მოდი მალე მოვრჩეთ თორე ჩემი მდივანიც მოვა!
ქაიმ ბიჭს ამოსუნთქვაც არ აცალა ისე დაიწყო ბიძგებით შესვლა-გამოსვლა. ეს ისეთი მტკინვეული აღმოჩნდა რადგან ის ბოლომდე იყო ჩანის ანუსში შესული, უმცროსი მთელ ხმაზე კვნესოდა.
ცოტახანში ორივემ გაათავა, ქაიმ გადაწყვიტა თვითონ გაეწმინდა ყველაფერი, ბიჭი ბექთან დასვა, რომელსაც ნამდვილად არ გაღვიძებია მათ ხმაურზე.
- რას იტყვი?
- აჰჰ მინდა რომ დაბრუნდეს ჩვენს სახლში.
- ეგ მეც მინდა!
- ხელი მოაწერე მის საბუთს?
- კი!
უმცროსი 1 საათში გამოფხილზდა. ყველაფერი ტკიოდა.
- აჰ ჯანდაბა!
- ჩანი სამუშაოზე წავიდა გელოდებოდა მაგრამ ვეღარ გაჩერდა დაურეკეს!
- ამ მეც წავალ!
- დარწმუნებული ხარ რომ ნაბიჯს გადადგავ?
- უარესად გიხმარივარ და ავმდგარვარ!
- კაი კაი.
ქაის ჩაეცინა.
ცოტახანში ბექჰიონმა შენობა დატოვა.
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.