დილით 7 საათზე ჯეინი დაადგათ თავს..
- რა ჯანდაბააა!
ქაის კაბინეტში ეძინა ძლივს წამოდგა და კარებთან მივიდა როცა გააღო ჯეინი შერჩა ხელში, რომელიც აცრემლებული თვალებით იდგა მის წინ.
- რა ჯანდაბა ხდება?
- პასუხი ახლავე მჭირდება..
გოგონამ წამოიზლუქუნა და ბიჭს ჩაებღაუჭა ზედაზე, ქაი არ ელოდა ამ მოქმედებას მაგრამ თავი ხელში აიყვანა და ჯეინი შიგნით შეიპატიჟა..
- რა მოხდა?
- ჩანიოლმა პასუხი უნდა მითხრას თორემ ჩემი ცხობრება ჯოჯოხეთს დაემსგავსება!
- თანახმა ვარ!
ჯეინმა და ქაიმ უკან მიიხედეს ხელში ჩანი შერჩათ, რომელიც აჩეჩილ თმას ისწორებდა..
- აჰჰ ამ დილით რამ მოგიყვანა?
- მამაჩემმა დამირეკა და მითხრა თუ ხელმოწერილ დოკუმენტს არ მანახებ შენს თავს დააბრალე რაც მოგივაო!
- ააა ხვალ ხელი მოვაწეროთ და გაუგზავნე ფოტოები იცოდე ეს ფიქტიური კარგად იცი შენთან დაწოლას და ბავშვების გაკეთებას არ დავიწყებ!
- ჰაჰ ვიცი 1კვირის შემდეგ წავალ სხვა ქვეყანაში ცოტახნით იქ ვიქნები როგორც კი შევძლებ განქორწინების საბუთებს გამოგიგზავნი!
- თანახმა ვარ!
გოგონამ ღრმად ამოისუნთქა შემდეგ სახლი შეათვალიერა..
- ბექჰიონს ეძებ?
- ამ კი!?
- ზევითაა ძინავს!
- ააა კარგი ახლა წავალ მადლობა!
- ნუ მიხდი მადლობას უი ხო ბექჰიონს თავი დაანებე! იმედი ტყუილად გაქვს!
- ჰაააააა????
- აიშს წავალ სამსახურისთვის მოვემზადები!
- მიდი ბექი არ გააღვიძო!
- აჰამ ქალბატონო ჯეინ დამელოდეთ და მე გაგიყვანთ სახლამდე მანქანით! ბოლობოლო რძალი ხდებით!
- ჰაჰა კარგი(😂)
ჩანიმ თვალები გადაატრიალა და თავის კაკაოს მიუბრუნდა, შემდეგ გაზეთი აიღო და მაგიდასთან დაჯდა.
- კარგი წავედით აბა!
- უჰუმ საღამომდე!
- 6ზე შევხვდებით ცუნცულ!
ჩან წამოწითლდა და უფროსს თვალი ჩაუკრა...
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.