სეიფის გახსნა ძალიან ძნელი აღმოჩნდა, მაგრამ მაინც მოახერხეს...
- ეს რა დოკუმენტებია?
- ლევი დოკუმენტებს ფოტოები გადაუღე!
ბიჭმა პატარა ფოტოაპარატი ამოიღო და ფოტოების გადაღება დაიწყო ბექი სულ სხვა რაღაცას ეძებდა, თუმცა იქ ვერავითარი დღიური ვერ აღმოაჩინა!
- ჯანდაბა!
მოულოდნელად კარების უკან მამაკაცის ხმა გაისმა.
- დღეს განახებთ ჩემს საიდუმლო დოკუმენტებს ბატონო ქაი!
- ბექ აქედან უნდა გავიდეთ!
- ხო მაგრამ ძებნა არ დამიმთავრებია!
- უნდა წავიდეთ!
კარები უცებ გაიღო, და ფანჯარაში მდგომი ბექჰიონი ყველამ შენიშნა თუმცა სახეზე ვერავინ იცნო, მას ზედ ნიღაბი ქონდა ჩამოცმული...
- დაიჭირეთ!
უცებ სროლა ატყდა, ბიჭი მხარში დაჭრეს, მაგრამ ფანჯრიდან გადახტომა მაინც მოასწრო, ლევისთან ერთად სიბნელეში გაუჩინარდა, მაგრამ უკან მცველები დაედევნენ...
- დაიჭირეთ და მომგვარეთ!
- მამა ვინ იყო ?
- არ ვიცი სახე არ უჩანდა...
უფროსმა ვონგმა ქაის შეხედა, რომელსაც გაოცებული სახე ქონდა!
- ბატონო ქაი ეს გაუგებრობა ჩვენს შორის დარჩეს, დღევანდელ წვეულებას დახურულად ვაცხადებ, ახლა კი მაფიიის სკამთან გეპატიჟებით ეს საქმე უნდა განვიხილო!
- დიახ!
ბიჭი დაბნეული დაბრუნდა ჩანისთან და წასვლა ურჩია.
- უნდა წახვიდე! შეკრება იწყება და ზედმეტ ხალხს უშევებენ!
- კარგი ფრთხილად იყავი!
- ბექჰიონთან წადი!
- კარგი! ბექი და ლევიმ მცეველებს თავი ძლივს დააღწიეს.
- ლევი კარგად ხარ?
- კ..ი უფროსო
ლევიც დაჭრილი იყო, მაგრამ ბექისგან განსხვავებით მას მძიმე ჭრილობა ჰქონდა, ბიჭები ფურგონში ჩასხდნენ და იქაურობას მოსცილდნენ, თუმცა ასე მარტივად მათ გაშვებას არავინ აპირებდა შავი ბენვეები უკან მოზდევდათ, ბექი საჭესთან იჯდა, ხოლო ლევი გვერდით, სისხლისგან იცლებოდა...
- ჯანდაბა ლევი გაუძელი გიშველი!ვონგების სახლი:
- ბატონებო დღეს ჩემს ოთახში შემოიპარნენ!
- ვინ? როგორ?
- ამას მნიშვნელობა არ აქვს ჩემი სეიფი უკვე საშიშია ყვლა დოკუმენტის შესანახად! ასე რომ! გადავწყვიტე ყველა ჩვენი დოკუმენტი ქაის ჩავაბარო მისი საცავი უკეთაა დაცული ასე, რომ ქაი რას იტყვი?
- მოხარული ვიქნები თუ რამით დაგეხმარებით!
პაველმა ბიჭს გაუღიმა, შემდეგ ყველა დოკუმენტი მას გადასცა, რომელსაც ისინი თავის დამალულ სეიფში უნდა წაეღო, ამასობაში დაცვაც დაბრუნდა.
- სერ დავიჭირეთ!
- ჰმმ ძალიან კარგი!
მაფიის წევრები იმ ადამიანის სანახავად წავიდნენ ვინც უფროსის ოთახში შეპარვა სცადა, ქაი მიხვდა, რომ ეს ადამინი ან ბექჰიონია და ან ლევი ასე რომ აქედან მალე უნდა წასულიყო დოკუმენტებით ხელში რომ დაზვერვისთვის გადაეცა ისინი!
- სერ მე წავალ დოკუმენტებს წავიღებ იმ არარაობას თქვენ მიხედეთ!
- არა ჩემო ქაი მინდა რომ შენც ნახო რა მოზდით იმ ხალხს ვინც ჩვენს წინააღმდეგ წავა...
VOUS LISEZ
ვერანდა (დასრულებულია)
Roman d'amourისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.