1 კვირა გავიდა მას შემდეგ რაც ჩანი ქაის ეჩხუბა, მაგრამ მალევე შერიგდნენ, თუმცა ბექიონს უწევდა მათი კამათის სმენა, რის გამოც ორივეს გაუბრაზდა, უფროსმა ბიჭებმა მოისმინეს ბექის ყვირილი იმის შესახებ რომ კამათის სმენა მობეზრდა და შერიგებულიყვნენ... რამდენიმე დღის შემდეგ ვერანდას პრეზიდენტმაც განცხადება გააკეთა:
- ჩვენი ქვეყნის ახლომახლო მყოფი მიწები შემოვიერთეთ, მადლობა კომპანიებს მხარდაჭერისთვის.....- ლისა შენი გამოთვლები მაოცებს!
- რა თქმა უნდა ქაი ხომ იცი რომ საუკეთესო ვარ!
- შენთან თანამშრომლობა სასიამოვნო იყო!
ლისამ ქაის ხელი ჩამოართვა და კიბეებისკენ დაიძრა, აეროპორტში მისი რესის გამგზავრებასთან დაკავშირებით განცხადება გაკეთდა გოგონა უცებ გაიქცა, რომ მოესწრო ჩაჯდომა ბექი ლისას გამგზავრების შემდეგ ისევ უმუშევარი დარჩა, თუმცა ქაის სთხოვა შენს კომპანიაში მუშაობა დამაწყებინეო რაზეც დიდი თანხმობა მიიღო...- მოკლედ ბექჰიონ გაიგე ხომ ყველაფერი?
- კი საბუთების შემოტანა მევალება გასაგებია უი მაინტერესებდა ნარკოტიკებთან დაკავშირებით შეეშვი?
- არა მაფია თამაში არაა...
- იმედია ბავშვებს არ მიჰყიდიან ისევ..
- მე არ მაინტერესებს მე შემომაქ ვყიდი ეს მევალება..
- ხოოო აჰჰ ჩ... ჩან?
- ცოტა გავერთოდდ!
- მე დავტკბებოდი თქვენი კვნესის ხმის სმენით ახლოდან, მაგრამ სერიოზული საბუთები მელოდება...
- კარგი კაბინეტიდან დატკბი(😝)
ჩანიმ უმცროსს ფეხები გაუშალა და მათ შორის არსებულ ხვრელში თავისი არსება მოათავსა ბიძგებიც მტკინვეული იყო, ბექჰიონმა თავი ვერ შეიკავა და კვნესა დაიწყო მთელ ხმაზე ისევ გაწითლდა....- აჰჰ რამდენი საბუთია, მმმ ესენი საცავში უნდა შევინახო!
ქაი თავის კაბინეტში მაფიასთან შეკრულ საბუთებს საცავში ინახავდა, რომელიც კარგად დაცული იყო...- აჰჰჰჰჰ ცოტა ჩქარა!
- მმმმ ბექ რა გემრიელი კანი გაქ!
- კანიბალი ხარ?
- კი!
- აჰჰჰ
ბექჰიონმა თვალები გააფართოვა როგორც ყოველთვის დაიჯერა ჩანის კანიბალობა, რადგან უფროსი ისე კბენდა მთელ სხეულზე ჩალურჯება და ნაკბილარები ემჩნეოდა, რამდენიმე ბიძგისა და ხმაურიანი კვნესის შემდეგ ოთახიდან ხმები შეწყდა....
ბექს უცებ ჩაეძინა ისევე როგორც ჩანის, ქაი ღამის 5 საათზე შევიდა ოთახში და გვერდით მიუწვა ორივეს...დილით ბექჰიონმა ადრე გაიღვიძა, უფროსებს ეძინათ. წამოდგა და ქაის კაბინეტთან გაჩერდა...
* იქნებ ვუთხრა სიმართლე? არა არა ეს რომ გავაკეთო ქაი შემიძულებს ჩანიც გაგიჟდება ამას ვერ ვიზავ *
ბიჭი ოთახში შევიდა და იქაურობის დათვალიერება დაიწყო, მოულოდნელად ნახატი შენიშნა ზედ ულამაზესი ქალი იყო, რომელსაც წითლები ეცვა, ჩარჩოს უკანა მხარე ბექჰიონმა შეამოწმა და აღმოაჩინა, რომ იქ სეიფი იყო, მაგრამ მოულოდნელად ტელეფონის ხმა გაიგო და გადაწყვიტა მალევე გასულიყო ოთახიდან...
- ბექჰიონ?
- აჰ ჩან ვინმე რეკავდა?
- კი სკოლიდან დამირეკეს რაღაც მომხდარა და უნდა წავიდე!
- ააა ქაის ძინავს?
- კი აქ რატომ დგახარ?
- ამმ უცნაური ხმა შემომესმა და შევიხედე მგონი ფანჯარასთან მტერედები ისხდნენ..
- აააა უცნაურია კაი წავალ თორე დამაგვიანდება
- უჰუმ..
ჩანი სახლიდან გავიდა, ბექი უკან ოთახში
აბრუნდა, რომ ქაის რამე არ ეფიქრა..
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.