ბიჭები ქვევით ჩავიდნენ ჯეინს თავისი ოთახი აჩვენეს,
- აქ შენი ოთახი იქნება რამე თუ დაგჭირდეს მოგვმართე მე და ჩანის!
- და ბექის რატომ არა?
- ჰა?
- მასაც შეგიძლია მიმართო!
- კარგით მადლობა!
გოგონა ოთახში შევიდა იქიდან არ გამოსულა რადგან ეგრევე დაიძინა, ბექჰიონს კი როგორც ყოველთვის ღამის 1ზე გამოეღვიძა... ბიჭმა ლოგინს თვალი გადაავლო და უფროსები რომ ვერ შენიშნა ქვევით ჩავიდა მათ მოსაძებნათ, მისაღებში არავინ ჩანდა ბიჭმა იფიქრა სხვა ოთახში ხომ არიანო, ყველგან დაუწყო ძებნა მაგრამ უფროსები კვალი არსად ჩანდა, შეშინებული ისევ ოთახში ავიდა და ლოგინში ჩაწვა
*ნეტა სად არიან? ასე რატომ დამტოვეს?*
ბექჰიონმა ამჯერად ღამე ტირილში გაატარა მხოლოდ დილით ჩაეძინა ისიც ერთი საათი...
მის ოთახზე კაკუნი გაისმა რამაც გამოაღვიძა, ზოზინით წამოდგა და კარები გააღო ხელში ჯეინი შერჩა.
- შენ?
- რა იყო არ მელოდი? ბექ შენი მამიკოები არსადააა იქნებ...
- ჰააა არა.
- რა იყო გინდა რომ ის ვიდეო ორგანოებს ვანახო საიდანაც ქაის მოხსნიან?
- არა!
- მაშინ შემომიშვი!
- არა აქ არა!
ბიჭს ცრემლები წამომცვივდა ქალსც კი ვერ უწევდა წინააღმდეგობას... თავი ნამდვილი უსარგებლო ეგონა...
- შენ დაჯექი დანარჩენს მე გავაკეთებ!
ბიჭმა ის გააკეთა რაც უთხრეს ჯეინმა ტრუსიკი ჩახადა მის არსებას შემოაჯდა როცა მოძრაობა დაიწყო კვნესა აღმოხდა პირიდან ოთახის კარი გაიღო, შიგნით ქაი და ჩანი შემოვიდნენ.... ბექის თვალები გაუფართოვდა და გოგონას ხელი ჰკრა, რომელიც იატაკზე გაიშხლართა...
- ს...სად იყავით? მე...მ
- ეს რას ნიშნავს ბექ?
- ა?
ჯეინი უცებ წამოდგა იატაკიდან ბექს ყვირილი დაუწყო, რამაც ბიჭი შეაშინა კუთხეში იდგა და ხმას ვერ იღებდა თავი ბავშვი ეგონა, რომელსაც ქურდობას აბრალებდნენ და გასამართლებენ საბუთს ვერც კი ამბობდა..
- ნუ კივიხარ ჯეინ! აგვიხსენით აქ რა ხდება!
ქაი სრული სერიოზულობით იდგა და მისი ბოხი ხმისგან უმცროს ბიჭს ტანში ჟრუანტელი უვლიდა ეშინოდა..
- რა უნდა ხდებოდეს მე და ბექჰიონი სექსით ვაპირებდით დაკავებას!
უმცროსმა ჯეინს გაფართოვებული თვალებით შეხედა შემდეგ ჩანის გახედა, რომელიც მას ზედაც არ უყურებდა, ხოლო ქაის გაბრაზებული გამომეტყველება ჰქონდა სახეზე...
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.