თავი 25

69 12 6
                                    

საღამო ხანს ბექჰიონს გამოეღვიძა, თავს უკეთ გრძნობდა. ქვევით ხმაური შემოესმა და გადაწყვიტა ჩასულიყო, ქაი და ჩანი ტელევიზორს უყურებდნენ...
ბიჭი გაწითლდა და თავი ქვევით ჩახარა ისევ ცუდ სიტუაციაშია
"ვუთხრა? არა არა არა"
- მმ შეიძლება მეც ჩამოვჯდე?
უფროსებმა უკან მიიხედეს და უმცროსსს თანხმობის ნიშნად თავი დაუკრეს, ბექი მოულოდნელად აღმოჩნდა ცენტრში ფილმი საშინელებათა ჟანრის იყო თუმცა არანაირი ემოცია არ გამოუხატია ისე უყურებდა ტელევიზორს, თავის ფიქრებში იმდენად გაფანტული იყო, რომ ვერც კი შეამჩნია, თუ როგორ  დააალურჯა მისი კისერი ქაიმ, უფროსებმა მისი გაფანტულობა ახალ გაღვიძებას დააბრალეს...

დილით ჯეინი ისევ მივიდა მათ სახლში, ჩანიოლს და მას ხელი უნდა მოეწერათ გოგონა ულამაზეს მოკლე კაბაში იმყოფებოდა, თვალს ვერ მოწყვეტდი, ხოლო ჩანიოლს შარვალ-კოსტუმი ეცვა გადაწყვიტეს უცებ დაემთავრებინათ ეს საქმე, ამიტომ დილიდანვე წავიდნენ ვერანდას ერთერთ ცნობილ საქორწილო ბიუროში,
- ბექ კარგად ხარ?
- ა? ამ კი.
- ჰმმ ფერი არ გადევს დილიდან გუშინაც კი გაფანტული იყავი რამე მოხდა?
- არა უბრალოდ....
- რა იყო ჯეინზე ეჭვინობ?
- არაა
ბიჭმა თავი ისევ ქვევით დახარა და პოლს დაუწყო ცქერა ქაისთან ერთად მარტო იყო სახლში, რადგან ჩანიმ თხოვა მათ დარჩენა ხელმოწერაზე არ წაიყვანა ისინი...
- მოდი აქ ერთი წუთით!
უმცროსი ქაისთან მივიდა რომელმაც მას სახეზე მწარედ მოუჭირა ხელი შემდეგ კი აკოცა, რამდენიმე წუთის შემდეგ კოცნა შეწყდა და უფროსმა სახლი დატოვა სამსახურს ვერ გააცდენდა.
- ქაი! შეიძლება შენს სამსახურში მეც წამიყვანო როგორც ჩანი? მაინტერესებს!
- ა? რა უცნაურია კარგი წამოდი!
- ახლავე ჩავიცვამ და მოვალ უჩემოდ არ წახვიდე!
- ჰმმმმ ასეთი თხოვნის მერე როგორ დაგტოვებ!
ბექი უკან შებრუნდა და ფეხსაცმლის ჩაცმა დაიწყო მოულოდნელად მის ტელეფონზე სმს მოვიდა..

****
იცოდე მოვლენებს არ გაუსწრო!

ბექი
არაფერს ვიზამ.

ბიჭმა მიმოწერა მალევე წაშალა, რომ ვინმეს არ ენახა.....

წერილი დაუტოვა ჩანის სადაც ეწერა, რომ ქაისთან იყო და არ ენერვიულა, გარეთ გავიდა და მანქანაში ჩაჯდა, რომელმაც დაქოქილი მანქანა დაძრა და იქაურობას მოშორდა....

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now