თავი 30

76 13 12
                                    

ბექი კუთხეში იდგა და ცრემლები წასკდა თვალებიდან მის ჩაშავებულ თვალებზე ცრემლებმა სახე მთლიანად გაუწითლა.
- იქნებ ახსნით უკვე ბექ რა ხდება? გვღალატობ?
- არ... არა არა
ბიჭი სლუკუნებდა და ისე საუბრობდა ჯეინისკენ რომ გაიხედა მუქარის თვალები შენიშნა და უფრო შეშინდა, მაგრამ სიმართლე რომ არ ეთქვა იცოდა რომ ჩანის და ქაის სამუდამოდ დაკარგავდა....
- ჯეინი დამემუქრა.
- რა? რითი?
- ვ..ვიდდეო მანახა და ასე თქვა თუ იმას არ გავაკეთებდი რასაც მთხოვდა ორგანოებს ანახებდა და ქაის მოხსნიდნენ! ბოდიში! არ მინდოდა მაპატიეთ გთხოვთ არ დამტოვოთ გთხოვთ!
ბექის შეეშინდა და ცრემლების ყრას არ წყვეტდა ჩანიმ შეხედა და იგრძნო, რომ სიმართლეს ამბობდა.
- გვანახე ვიდეო!
ქაიმ ბოხი ხმით უთხრა ჯეინს, რომელიც გულში ბექჰიონს წყევლიდა...
გოგონამ ლეპტოპში არსებული ვიდეო ბიჭებს ანახა რაზეც ქაის სიცილი აუტყდა. შემდეგ ჩანიც აყვა.
- შენ რა გგონია ჩემმა ზეორგანო ხალხმა არ იცის რომ ჩანისთან ერთად სექსით ვკავდები კაბინეტში?
ბექჰიონმა ამის გაგონებაზე გულისრევისშეგრძნება იგრძნო და საპირფარეშოში გაიქცა უკან კი ჩანი გაჰყვა..
- ბექ რა გჭირს?
- რომ მახსენდა მაკოცა გული მერევა!
ტირილით უპასუხა უმცროსმა, რაზეც ჩანის შეეცოდა პირი მობანა და სხვა ოთახში აიყვანა..
- მოდი აქ შე სულელო. ბიჭს ჩაეხუტა უმცროსი ტიროდა და ვერ ჩერდებოდა..
- ჰაჰ სულელი ქალი ყოფილხარ. არადა ჩემთვის რომ გეთქვა კარგად გიხმარდი! აქ მხოლოდ იმიტომ რჩები რომ პირობა შეასრულო თუ არადა მამაშენს ჩემი ხელით ჩაგაბარებ! გასაგებია? ბექჰიონს არ გაეკარები, არც კი შეხედავ! იცოდე არ გამაბრაზო თორემ ვინ ვის მოერევა მერე ვნახავთ ახლა კი მომიტევე ჩემი პატარა შენს გამო ვატირეთ უნდა დავაწყნარო.....

ქაი მეორე სართულზე ავიდა, ოთახში რომ შევიდა ბექის შეეშინდა მისი გამომეტყველების....
- ნუ გეშინია!
უფროსი ახლოს მივიდა და ჩაეხუტა შემდეგ კი ლოყაზე აკოცა.
- ასეთ ვიდეოებს ნუ წამოეგები ხოლმე. ეს ხომ ვერანდააა რომც ენახებინა ვერავინ მომხსნიდა!...
- უჰუმ..
უმცროსმა ჩანის მხარზე თავი ჩარგო და 10 წუთი შემდეგ ჩაეძინა. ბიჭებმა ლოგინში ჩააწვინეს და ძილის საშუალება მისცეს....
როცა ბექის გაეღვიძა და იკითხა თუ საიდან მიხვდნენ უფროსები მისი და ჯეინის ამბავს, ბიჭბმა კამერებზე უამბეს, რომლებიც ყველა ოთახში იყო დაყენებული გარდა ერთისა გიორგის კაბინეტში არაფერი იყო ჩამონტაჟებული, რაზეც ბექს გაუკვირდა.
*კიდევ კარგი სხვა საიდუმლოს ვერ მიხვდნენ*
ჯეინთან 1 კვირიანი ცხოვრების შემდეგ ჩანი თავისუფალი გახდა გოგონა სხვაგან გაამგზავრეს საიდანაც დაპირდა განქორწინების საბუთების გამოგზავნას.
- არ მჯერა რომ მოშორდა.. სექსი 1კვირა არ მქონია ამ ბოზის გამო!
- ქაი დამშვიდდი!
- რატომ უნდა დავმშვიდდე!
- იმიტომ რომ აგიდგება და ხალხში ვართ!
- ჰმმმ მერე? არ გინდა ხალხში დავკავდეთ!???
- შენ ხომ არ გაგიჟდი?
- რატომაც არაა? მოდი ახლავე და აქ!
- არა გმადლობთ!
- ააააა?
- არა მეთქი!
- კაიიი ჯანდაბას მანქანაში გიხმარ!
- გეგონოს!
- აჰჰჰ ბექჰიონი მაინც იყო ვერაფერს მეტყოდა და...
- არც გაბედი ბექის ხალხში გაჟიმვა!
- კაი ვიხუმრეე ვიხუმრეე!

(ჩანიოლი იცავს თორე🤣🤣🤣ქაი აქამდე იხმარდა🤣🤣)

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now