-საავადმყოფოში რატომ არ მიგყავთ?
- მისი პირადი საქმე გასაიდუმლოებულია!
- გასაგებია!
ახალგაზრდა გოგონა ოთახში შევიდა, პაციენტი ლოგინზე იწვა სისხლიანი.
- მხარი მანახეთ!
გოგონამ დახედა მის ჭრილობას და მიხვდა, რომ ტყვია მხარში ჰქონდა.
- ბედი გქონიათ! რომ ტყვია გულში არ მოგხვდათ!? მაგრამ ბრონისჟილეტი გეცვათ და...
- არ ეცვა!
- ჰა???
- მოლაპარაკების დროს მის გარეშე შევიდა შენობაში, მაგრამ ყველაფერი გეგმის მიხედვით არ აეწყო!
- მაშინ ბედი გქონიათ, რომ გულში არ მოგხვდათ ტყვია!
- შ..შეგიძლია ამოიღო?(😦)
ბიჭმა ძლივს ამოილუღლუღა.
- კი! შევძლებ მაგრამ ეს მტკინვეული იქნება!
- ამაზე უარესი გადამიტანია!
- კარგი ბიჭებს ვთხოვ შემოვიდნენ და დაგაკავონ!
გოგონამ გარეთ მდგომ ლევის დაუძადა, რომელსაც უკან ერვინი შემოყვა.
- ბექჰიონ! ასეთი სისულელის გაკეთება, როგორ გაბედე!
- ბოდიშით უფროსო!
- რას ქვია ჯანდაბა მოდი ჯერ ტყვია ამოვიღოთ და შემდეგ გავაგრძელოთ.
ლევიმ ბექს ხელები დაუკავა ხოლო ერვინმა ფეხები, ბიჭი დაზვერვაში კი მუშაობდა, მაგრამ არც ისე დიდი სხეული ჰქონდა ასე, რომ მისი დაკავება ორმა კაცმაც შეძლო.
გოგონამ პინცენტი გააცხელა, შემდეგ ხელი დაუკავა ახალგაზრდა ბიჭს და ტყვიის ამოღება დაიწყო, სამწუხაროდ ისე მოუმზადებლად მოიყვანეს აქ, რომ გამაყუჩებლების მოტანა ვეღარ მოასწრო...
ბექჰიონმა მწარე ტკივილი ვერ აიტანა და როცა ტყვია ამოუღეს გაითიშა...- ჩან რომელ სმოკინგს ირჩევს?
- ამას მომეწონა!
- ჰმმმ კარგია.
მაღაზიაში სადაც ქაი და ჩანი იყვნენ დიდი ტელევიზორი იდგა, სადაც დაზვერვის ოპერაციას ანახებდნენ ახალ ამბებში, რომელსაც მთელი დღე ატრიალებდნენ ყველა არხზე.
- გაიგე ოფიცერი დაჭრილა.
- ესაა ჩვენი დაზვერვა? 1 კაცი ძლივს დაიჭირეს.
- რას ამბობ ბიჭი, რომელიც მოსალაპარკებლად შევიდა დაზღვევის გარეშე ყოფილა.
- მოიცადე ბრონისჟილეტი არ ეცვა? საიდან გაიგე?ბიჭებთან მდგომი მოხუცი მამაკაცები ჭორაობდნენ, რომლებიც ყველაფერს განიხილავდნენ, ქაის და ჩანის მათი ხმა კარგად და გარკვევით ესმოდათ.
- ჩემი შვილი პოლიციაში მუშაობს ისინიც იქ იყვნენ, ასე თქვა ის ბიჭი ახალგაზრდა იყო.
- რა იცოდა სახე არ უჩანდა.
- დაზვერვის ოფიცრებმის საუბარს მოკრა ყური თურმე 24 წლის ბიჭია! სახელი ვერ გაიგონა მაგრამ ახალგაზრდაა.
უფროსები მათი საუბრის დროს ბექჰიონზე გაიფიქრეს.
- არარსებობს არამგონია ის ყოფილიყო.
- მმ არ ვიცი იქნებ დავურეკით?
- ახლა არა იუბილეზე მივდივართ უი ტელეფონის ნომრებში ბექჰიონის სახელი შეცვალე ყოველი შემთხვევისთვის მე უკვე შევცვალე.
- უჰუმ.
ბიჭებმა ტანისამოსი დახლში წაიღეს, ერთ საათში გამოეწყვნენ და მათი სახლის წინ დიდი ლიმუზინი გამოჩნდა, რომელშიც უცნობი მამაკაცი იჯდა, საკმაოდ კარგი სახის მქონე იყო, სიმპატიურად გამოწყობილი მიეგება სახლიდან გამოსულ ქაის.
- გამარჯობა როგორც იქნა შევხვდით ერთმანეთს მე ჯექსონ ვონგი ვარ სასიამოვნოა შენი გაცნობა ქაი!!!!!
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.