- სასიამოვნოა
*ესეიგი ესაა ბექჰიონის ნახევარ ძმა?*
- ეს ალბათ ჩანიოლია?
- ამ დიახ ჩემი სახელი საიდან იცით?
- აჰჰჰჰ ჩვენ მაფიოზებსს ყველაფრის გარკვევა გვიყვარს ასე, რომ ყველაფერი ვიცით.
- აა.
*ნამდვილად რომ საშიშები არიან*
- დაბრძანდით მამაჩემ პაველს და ჩემ ბიძია მარკს თქვენი გაცნობა ძალიან უნდათ ბატონო ქაი!
- მეც მსურს გავიცნო ისინი!
ბიჭები ლიმუზინში ჩასხდნენ, შიგნით ორი გოგონა ისხდა, რომლებიც ჯექსონს აქეთ იქით ყავდა მოხვეული ერთ-ერთმა არასასიამოვნო საუბარი დაიწყო.
- ბანკის მძარცველი იმ შტერი ბიჭის საშუალებით დაიჭირეს!
- რომელი ბიჭი საყვარელო?
-ბბრონისჟილეტის გარეშე რომ შევიდა!
- ძალიან დებილური საქციელია იმედია ჩაძაღლდა!
- თქვენ მოკალით?
ჩანის პირიდან ეს სიტყვები უცებ ამოვარდა ბიჭი შეცბა და სახე ძირს დახარა.
- ბოდიში.
- არაუშავს ბანკი ჩვენმა ხალხმა გაძარცვა ალბათ უკვე მიხვდი ქაი არა?
- დიახ!
უფროსმა კისერზე ხელი მოიკიდა და ფანჯარას გახედა შემდეგ ისევ ჯექსონს მიუბრუნდა.
- როგორც ვხედავ აქ გადმოსახლდით!
- აჰჰჰ რა თქმა უნდა .
- მთელი ჩვენი ნივთები აქ გადმოვიტანეთ აქაურობა ნამდვილი სამოთხეა.
- კი ნამდვილად!
მათი საუბარი დიდხანს გაგრძელდა ჩანი ჩუმად იჯდა და მხოლოდ უსმენდა, ცოტახანში ლიმუზინი დიდ კარიბჭესთან შეჩერდა, რომელიც ავტომატურად გაიღო 1 მეტრის გავლის შემდეგ უდიდესი სახლი იდგა, სწორედ მის წინ გაჩერდა ლიმუზინი, კარი მოსამსახურე პერსონალმა გააღო და ორივე შიგნით შეიპატიჟა... მეორე დართულზე ასულ ქაის და ჩანის უდიდესი დარბაზი შერჩა ხელში, სადაც ბევრი უცნობი ადამიანი იმყოფებოდა, ისინი ახალმოსულებს აკვირდებოდნენ, გოგოებმა ჭორაობა დაიწყეს, ბიჭებმა თვალი შეავლეს.
- ქაი აქაურობა ნამდვილად დიდია.
ჩანიმ ჩუმად უთხრა უფროსს უცებ უკნიდან მხარზე ხელი იგრძნო.
- ცოტახნით აქ დარჩი მამაჩემს ქაის გავაცნობ კარგი?
- უჰუმ..
ჩანიმ სიტყვის თქმას ვერც მოასწრებდა ისე გაუჩინარდა ჯექსობთან ერთად, მოულოდნელად უფროსი ბიჭი პაველ ვონგის წინაშე აღმოჩნდა, რომელსაც გვერდს ულამაზესი ახალგაზრდა ქალბატონი უმშვენებდა.
* ბექჰიონის ცხოვრება ნამდვილად არ ადარდებთ*
- სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა!
- ჩემთვისაც თქვენი კომპანია ბევრჯერ დაგვეხმარა ნარკოტიკების შემოტანაში!
- აჰჰ მთლად ასეც ნუ მაქებთ!
- აჰჰ ეს ჩემი ძმაა მარკი!
- სასიამოვნოა!
- ქაი რადგან ჩვენი წევრი გახდა მინდა ჩემი დღევანდელი მოგება განახო.
ბიჭი უფროს მამაკაცსს ოთახში გაყვა სადაც საიდუმლო ოთახში შეიყვანეს, შიგნით აურაცხელი ოქრო იდო, სადღაც 100ტონა ოქრო.
ქაის გაოგნებისგან ყბა ჩამოუვარდა რომელიც ჯექსონმა აუწია.
- ვაუ ნამდვილად მსოფლიოში ყველაზე მდიდარი ადამიანი ბრძანდებით!
- ასეა ჩემო ბავშვო ასე მომწონს შენი ხედვა მიხარია რომ ჩემთან ხარ!
- დიახ სერ მეც!
ქაის სახეზე ღიმილი ქონდა, რომელიც არც თუ ისე კარგი სანახავი იყო, რამდენიმე საათის შემდეგ იქაურობა ისევ ლიმუზინის მეშვეობით დატოვეს ჩანი შეშფოთებული და შეშინებული იყო მოულოდნელად მათ ტელეფონზე წერილი მოვიდა.******
- არსად გაჩერდეთ სახლში მოდით!
*******
ჩანიმ და ქაიმ ერთმანეთს გაოგნებულებმა შეხედეს..
სახლში მისვლის დროს მძღოლს დაემშვიდობნენ, ჩანიმ ქუჩის ბოლოში თეთრი ფურგონი შენიშნა.
- ქაი!
- ვიცი.
ბიჭები სახლში შევიდნენ მისაღებ ოთახში მხარგადახვეული ბექჰიონი იჯდა, რომელსაც თვალებში ზიზღი და სიბრაზე ეტყობოდა...
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.