ქაისთან ასულ ბექს უფროსი გაღვიძებული დახვდა, რომელიც ზედას ეძებდა.
- რას ეძებ?
- ტანსაცმელს!
- ააა სადმე მიდიხარ? დღეს ხო ისვენებდი.
- ააა საქმე გამომიჩნდა რა იყო გუშინდელი არ გეყო?
- ამმ არა მაგას არ ვგულისხმობ
- საყვარელი ხარ...
ქაი უმცროსს მიუახლოვდა ხელები წელზე მოხვია, შემდეგ მის კისერში ჩარგო თავი და კანის დალურჯება დაიწყო, სადაც კი თეთრი ადგილი ნახა ყველა დაალურჯა.
- ასე თუ გააგრძელებ მალე კისერზე კანის ფერი აღარ გამომიჩნდება!
- არაფერი უჭირს.
ქაიმ დრო იხელთა ბიჭის ტუჩებს დაეწაფა, ისე ტკბილად კოცნიდა რომ გაწყვეტა არცერთს სურდა, მაგრამ ტელეფონმა ორივეს ხელი შეუშალა..
- ჯანდაბა!
- უპასუხე!
- გისმენთ!
- *********
- რაა!?
- **********
- მოვდივარ, ბექ ჩაიცვი კომპანიაში მივდივართ!
- რამე მოხდა?
- საბუთები მოიპარეს!
- რა!? როგორ?
- არ ვიცი წამოდი!
ბიჭები სახლიდან მალე გავიდნენ, და მანქანით ქორივით გავარდნენ.ჩანიმ სკოლასთან მისვლისთანავე შენიშნა პოლიციის მანქანა... ახლგაზრდა მასწავლებელი აღელდა და სირბილით შევარდა შენობაში რომ გაერკვია რა ხდებოდა... კალიდორში დირექტორი შემოხვდა, რომელსაც თვალებზე ცრემლები ჰქონდა...
- რა მოხდა?
- ჩანიოლ? სემი...სემი
- რა დაემართა სემს?
- დღეს დილით ყველაფერი კარგად იყო... მაგრამ....
- მითხარი!
- სემი საპირფარეშოში მკვდარი იპოვეს...ბექი და ქაი კომპანიაში მივიდნენ, წინ მდივანი შემოხვდათ.
- ბატონო ქაი თქვენი კაბინეტიდან მოპარულია შავი დოკუმენტები!
- ჯანდაბა! სხვებმა ხომ არაფერი იციან?
- არა მხოლოდ ჩვენ ვიცით, სეიფის თავზე დამონატაჟებულ კამერას ვუყურე მაგრამ ქურდის სახე არ ჩანს!
- კამერა?
- ხო სეიფის თავზე კამერა მქონდა რამე მოხდა ბექ?
- არა ვიფიქრე გადავხედოთ იქნება გავიგოთ ვინაა!
- მართალი ხარ!
ბექის ცივმა ოფლმა დაასხა იცოდა თუ მის სახეს გაარჩევდა ქაი ვერ გამოძვრებოდა ამ საქმიდან, მაგრამ ყველაფერი წინასწარ გათვლილი ჰქონდა ასე რომ ნერვიულობამ გადაუარა...
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.