თავი 39

54 13 1
                                    

ფურგონი მაღალ შენობასთან გაჩერდა, შიგნით მჯდომი მამაკაცები გადმოვიდნენ, შენობაში შევიდნენ და ლიფტში მოთავსდნენ, რომელიც ქვევით -3 სართულზე ჩავიდა... გამოსულებს ხმაური  მოხვდათ ყურებში..
- მიდი! მიდი!
- რა ჯანდაბა ხდება?
- აჰჰ ალბათ ისევ ჩხუბი მოაწყვეს!
- აჰჰჰ მე წავედი ბარგს ჩავალაგებ სახლში მელიან! ესენი თქვენ გააშველეთ!
- უფროსოო ასე არ შეიძლება!
- ჰა? რატომ ვითომ?
დაზვერვის უფროსმა ერვინმა წარბაწევით გახედა, ბიჭს რომელსაც შეეშინდა.
- კკ..კარგით სერ!
- წავედი ბექჰიონს მიხედე ლევი!
- არ ინერვიულოთ!
ბიჭმა უმცროსს მხარზე ხელი დაადო და ცალკე ოთახში გაიყვანა სადაც ხმა იზოლირებული იყო და ჩხუბის ხმაური არ შემოდიოდა...
- ბექჰიონ დაიძინე.
- უჰუმ.
- ხომ იცი რომ შენნაირიი მეთაური ჯგუფს არ გვყოლია!
- აიშს გეყოფა!
ბექჰიონი ამ სიტყვებზე გაწითლდა და სახე შეატრიალა არ სურდა უფროსს ენახა...
- კარგი დაგტოვებ იცოდე გამოიძინე!
- აჰამ..

- რა ვქნათ?
- არ ვიცი უკვე თავი მტკივა!
ქაი ანერვიულებული დადიოდა აქეთ იქით, ბიჭმა ვერ მოითმინა სიგარეტის მოწევაც კი დაიწყო, ჩანი უფროსს გაჰყურებდა, რომელიც შეშფოთებული თვალებით იყურებოდა...
- ჩან წადი დაიძინე! მე საბუთებს გავხედავ ვნახავ რა წაიღეს და რა დატოვეს დაიძინე ხვალ სკოლაში ადრე უნდა წახვიდე!
- კი მაგრამ...
- არავითარი მაგრამ დაიძინე.

დილის 6 საათზე, ბექი სირენის ხმამ გააღვიძა, ცოტახანში ლევიც შემოვარდა, რომელმაც კარები კინაღამ გაანგრია.
- ბექჰიონ ადექიი მწვანე კოდია!
- რა ჯანდაბააა?
- ბანკში მძარცველები შეიჭრდნენ!
- ჯანდაბა!
ბიჭებმა ბრონისჟილეტი ჩაიცვეს, შემდეგ იარაღით მომარაგდნენ, ყველანაირად მოემზადნენ და დიდ შავ ფურგონში ჩაჯდნენ.
- ახლა რატომ მოუნდათ ბანკის ძარცვა ამ დილა ადრიან!
- არ ვიცი მაგრამ სასწრაფოა ბექ მამაშენის ხალხია!
- რა?
- ერთ-ერთის ვინაობა დავადგინეთ და მამაშენთან მუშაობს!
- ტსკ არ უნდა დამინახოს!
ბიჭმა სახეზე შავი ნიღაბი ჩამოიცვა, მხოლოდ თვალები უჩანდა მასზე ლინზებიც გაიკეთა ყველანაირად დაცული უნდა ყოფილიყო...

ქაის სახლთან უცნობი მამაკაცი გაჩერდა, რომელმაც ზარზე დარეკა.
- რით შემიძლია დაგეხმაროთ?
უფროსმა კარები გააღო.
- ეს მოსაწვევია! ჩვენი ბოსი თქვენს გაცნობას ლამობს ასე რომ გეპატიჟებით მის იუბილეზე!
- ამ გასაგებია მადლობა!
უცნობი შენობას მოშორდა, ქაიმ მოსაწვევს დახედა და მასზე ინიციალები შენიშნა რამაც ააანერვიულა...

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now