დილადრიან ბექი სახლიდან გავიდა, ბიჭებს წერილი დაუტოვა სადაც ეწერა რომ სამუშაო დაიწყო ერთ-ერთ კომპანიაში...
- ვაუ ბექი არ ხუმრობს!
- მართლა არ ხუმროს შენს ყოფილ ცოლს უნდა შეხვდე დღეს?
- მომიწევს მისი ნახვა აქ ალბათ საქმეზე ჩამოვიდა!
- მმმმმმმმმმმმმ
- რატომ ეჭვიანობ ხომ იცი რომ არაფერს ვიზავ!
- ჯეინზე სხვას ფიქრობდი!😤
- კაი ხო ვხუმრობდი რა გჭირს წავედი თორემ დამაგვიანდა!ბიჭმა კარები გაიხურა და სახლიდან გავიდა, ჩანის კიდევ ერთი საათი ქონდა დრო ასე, რომ გადაწყვიტა შხაპი მიეღო!
- ბატონო ქაი თქვენს კაბინეტში ქალბატონი ლისააა.
- აჰჰჰ სახლში არა მარა აქ მომაკითხა კარგი მივხედავ!
ქა თავისი კაბინეტისკენ დაიძრა კარი შეაღო თუ არა ნაცნობმა სურნელმა შეიაღწია მის ცხვირის მიდამოებში, რა თქმა უნდა ქალბატონი ლისას სუნამო ისევ იგივე აქვს შანელის 9ე მოდელი, რომელიც ქაის დღემდე ახსოვს...- როგორც იქნა მოხვედი!
- გამარჯობა ლისა!
- რამ ჩამოგიყვანა ვერანდაში?
- აჰჰჰ როგორც ყოველთვის საქმემ!
- შეიძლება გავიგო ეს რა საქმეს ეხება?
- რა თქმა უნდა საყვარელო! მოკლედ ჩემი კომპანიის უფროსს სურს ინვესტიციები დააბანდოს ვერანდას განვითარებასთან დაკავშირებით! ორი კომპანია დაგვთანხმდა თუ შენც შემოგვიერთდები როცა ვერანდა საზღვრებს გააფართოვებს წაგებული არ დარჩები!
- და რამდენის ჩადებას მთავაზობ ამ ინვესტიციაში?
- მმმ მთლიან კომპანიას!
- ჰა? გაგიჟდი გგონია ასე მარტივად დაგთანხმდები ამ გიჟურ იდეაზე?
- ხომ იცი რომ პრეზიდენტს ვერაფერი შეუშლის ხელს. ამ დღეებში რამდენიმე ტერიტორიიის შეერთებაზე საუბრობენ დამიჯერე წაგებული არ დარჩები ხომ იცი დარწმუნებული რომ არ ვიყო არ დაგადგებოდი თავზე!
- აჰჰჰ! სუფთა ფულზეა საუბარი? არავითარი კორუფცია?
- შენ რომელიც ნარკოტიკებს ასაღებ გინდა რომ ყველაფერი სუფთად განვითარდეს?
- აჰჰჰჰ საიდან გაიგე?
- ყველაფერი ვიცი! შენი საქმეების შესახებ ნუ გეშინია არავისთან ჩაგიშვებ!
- ფეხებზე მკიდია ვისაც გინდა უთხარი! შეკითხვაზე მიპასუხე!
- აჰჰჰ კი სუფთა მოგებააა მილიარდებზეა ქაი აქ საუბარი!
- მმმმ დავფიქრდები!
- ერთი დღე იცოდე მხოლოდ ერთ დღეს გაძლევ!
- კარგი!
- დედაშენი ვნახე გუშინ! საერთოდ არ შეცვლილა!
- მანაც იგივე თქვა!
- გათხოვდი?
- კი სხვათაშორის ორი შვილი მყავს.
- მომილოცავს.
ქაისა და ლისას შორის საუბარმა დიდხანს გასტანა მეტიც საღამოს რესტორანშიც წავიდნენ, სადაც ქაი დათანხმდა შემოთავაზებას. მან იცის რომ ლისა სერიოზული ქალია ყველაფერს წინასწარ თვლის და მისი გამოთვლები 100%-ით სრულდება.
YOU ARE READING
ვერანდა (დასრულებულია)
Romanceისტორია 3ზეა. ჩანი ბექი და ქაი ვინ ვისაში შევა ამას ფიკში გაიგებთ.