თავი 9

86 14 2
                                    

ჩანი სამუშაოზე გავიდა დილიდან ბექის ეძინა, ქაი ქვევით იყო ტელევიზორს უცქერდა, შემდეგ მობულზე წერილი მიიღო....
**
მენატრები შემეხმიანე
                     ***
ტელეფონი დივანზე მოისროლა და მეორე სართულისკენ აიხედა, ცოტახანში ბექჰიონსაც გამოეღვიძა შიმშილისგან და გადაწყვიტა ქვევით ჩასულიყო, ეგონა ჩანი დახვდებოდა, მაგრამ შეცდა ქვევით ნახევრად შიშველი ქაი შერჩა ხელში, რომელიც ვარჯიშობდა, სახეზე წამოწითლდა მაგრამ არაფერი შეიმჩნია შემდეგ საჭმლის საძებნად შევიდა სამზარეულოში, სხვათაშორის ეს ოთახი ყველაზე ღია და ნათელი იყო დანარჩენებთან შედარებით, გადაწყვიტა კვერცხის შეწვა, თუმცა როცა ტაფა აიღო უცხო ხელი იგრძნი მისაზე, რომელი ხელიდანა, ცლდლობდა საჭმლის მომზადების ერთერთ ინსტრუმენტს...
- ჰეი!
-საჭმელი გამზადებულია და მაცივარში დევს!
- ააააა მმ კარგი მადლობა..
ბექი მაცივრისკენ დაიძრა ამჯერად კარების გაღება ცოტა გაუჭირდა, ძლიერ იყო დაკეტილი ქაიმ წყალი დაისხა ჭიქაში, თან უმცროსს თვალს ვერ აცილებდა.. როგორ მოაცილებდა როცა ბექჰიონი შორტებში იყო გამოწკიპული ზევიდან ჩანის ზედა ეცვა, რომელიც ყველაზე კომფორტულად ჰქონდა, თუმცა თავიდან ქაის ეკუთვნოდა....
ბექის შავი თვალები მთელ მაცივარს ათვალიერებდნენ, და ქვევით შენიშნა საჭმელი, რომელიც მას ელოდა, ქვევით დაიხარა თუ არა უფროსს ხველა აუტყდა, წყალი გადასცდა...
- კარგად ხარ?
-კი კი გავალ ვივარჯიშებ შენ ისაუზმე...
- აჰამ
ბექჰიონს უფროსთან დარჩენა ეშინოდა, იცოდა რომ ეს კარგად არ დასრულდებოდა, თუმცა სხვა გზა არც იყო ვერსად გაიქცეოდა ამასობაში სახლის კარზე კაკუნი გაისმა, ბექი შიშისგან წამოხტა ისეთი საშინელი ბრაგუნი იყო, გეგონებოდა სახლს შემოანგრევდნენო სანამ უმცროსი კარებთან მივიდა, ქაი უკვე იქ იდგა რომელმაც სახელური ჩამოსწია, კარები გაიღო თუ არა ზღრუბლზე უცნობი მამაკაცი გამოჩნდა რომელიც გაბრაზებული სახით იყურებოდა....

ვერანდა (დასრულებულია)Where stories live. Discover now