Sedla jsem si naproti dívce s bloďatými vlasy a sytě zelenými oči.
"Ahoj, jsem Týna Looverová.„ představila se mi blondýnka.
"Já jsem Beth Puceyeová, moc mě
těší.„ řekla dívka s tmavě hnědými, krátkými vlasy a podala mi ruku kterou jsem stiskla."Parkinsonová, Pansy Parkinsonová.„ řekla dívka s vlasy ostříhané nad ramena a její obličej vypadal jako buldočí. Nepřišla mi moc sympatická, její pohled mě natolik probodával, jak kdybych ji vyvraždila polovinu rodiny.
"Lydia Blacková, jsem starší sestra Annie Blackové. Jsem ve čtvrtém ročníku.„ řekla dívka a ukazovala přitom na Havraspárský stůl kde seděla její mladší sestra.
"A taky jsem prefektkou naší koleje.„ řekla hrdě a ukázala na její prefektský odznáček, který se pyšnil zelenou barvou. Pak jsem se otočila vedle sebe a chtěla se představit s úsměvem, který se mi hnedka vytratil.
"A mě už znáš.„ řekl Malfoy který se na mě ušklíbl. Jenom jsem protočila očima a začala se bavit s Beth.
"Ticho prosím!„ vykřikla profesorka McGonagallová. Pak vstal ředitel školy Albus Brumbál."Hostina může započít!„ práskl nad hlavou rukama ředitel a v mžiku se objevila na stole vydatná hostina. Neváhala jsem a vzala si jablečný koláč s rybízovým džusem. Jakmile všichni dojedli, Lydia se zvedla a zakřičela.
"Prváci zamnou prosím!„ všichni prváci kteří tu byly se ihned zvedli. Vyšli jsme z Velké síně a mě bylo jasné kam nás Lydie vede."Znám to tady na vzpaměť.„ oznámila jsem Bethy, která šla vedle mě.
"Fakt a kam nás Lydie vede?„
"Řekla bych že do společenský místnosti.„ a nemílila jsem se.
"Jste všichni?! Nechybí nám někdo?!„
zeptala se Lydie a když usoudila že jsme všichni, začala k nám mluvit.
"Poslouchejte, tohle je vstup do Zmijozelské společenské místnosti. Než do ní vstoupíte, musíte říct heslo, jinak by si sem mohl chodit leda kdo.„
Řekla Lydie a pak se otočila ke vchodu.
"Čistá krev.„ zvolala Lydie a před námi se otevřel vstup do společenské místnosti. Všichni nemohli odtrhnout oči. Vešli jsme do místnosti kde byla tma.
"Jak ste už pochopili, Zmijozelská místnost se nachází ve sklepení pod vodou. Proto je zde umělé světlo z pochodní. Dívčí ložnice jsou na pravé straně a chlapecké na levé. Zavazadla najdete v pokojích. Na dveřích vašeho pokoje jsou vaše jména, tak poznáte, kde budete spát.„ řekla Lydie, usmála se a pak jsme se rozešli do ložnic. Šla jsem dlouhou chodbou a dívala se na každé dveře abych našla své jméno. Došla jsem k předposledním dveřím s Bethy kde stálo: Beth Puceyeová, Lila Snapeová, Pansy Parkinsonová, Týna Looverová. Otevřela jsem dveře a uviděla čtyři postele s nebysy v zelené barvě. Sedla jsem si na postel a cítila se jako doma. Uběhla hodina a do dveří vešla Lydie."Dámy v devět je večerka.„ řekla Lydie a ukázala na hodiny, které ukazovali za půl devět.
"Takže vysprchovat a pak vás přijdu ještě zkontrolovat.„ řekla Lydie a odešla.
"Kdo chcete jít první?„ zeptala se Pansy která si vybalovala z kufru věci a dávala je do skříně.
"Tak klidně já.„ promluvila Týna.
"Fajn.„ odpověděla Pansy a Týna mizela ve dveřích naší koupelny....
Když jsme byly všechny hotové, lehly jsme si do postele a povídali si.
"Co si myslíte o tom Malfoyovi?„ optala se Pansy.
"Že je to pěkný pitomec a idiot.„ odpověděla jsem Pansy.
"Taky bych řekla.„ souhlasila semnou Bethy, a Týna neodpovídala, protože si četla.
"Já bych řekla že fajn.„ řekla Pansy a mě bylo tak trochu jasné, že se jí Malfoy líbí. V tu chvíli jsem opět vpadla Lydie.
"Dobrou noc dámy.„ řekla Lydie a odešla.
"Dobrou holky.„ řekla jsem.
"Dobrou.„
"Dobrou noc.„ Týna nám však neodpovídala jelikož spala. Já taky zavřela oči a za chvilku usnula.~
Tak Lila už si našla i kamarádky a spřátelila se.
~
611 slov✨
~
Vaše Eidulac❤️
ČTEŠ
Jednou Snapeova dcera, navždy Snapeova dcera
FanfictionUPOZORNĚNÍ!: -VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ J.K. ROWLINGOVÉ -VŠECHNY POSTAVY PATŘÍ J.K ROWLINGOVÉ! - Až na Lilu Snapeová, to je má vymyšlená postava. -PŘÍBĚH OBSAHUJE SPOILERY Z FILMU I KNIHY O HP! Vůbec moje první sága na HP fanfikci vznikla. Už dlouho m...