11. Levitace

256 13 1
                                    

Bylo opět ráno když začal zvonit ten hrozný budík. Vzala jsem ho do ruky a hodila ho ke dveřím, mám ho už plný zuby. Byla už půlka října a já si pořád nemohla zviknout na ten hrozný budík. Zvedla jsem se z postele a šla zbudit Týnu.
"Týno vstávej.„ řekla jsem jí a trochu do ní strčila.
"No jo vždyť už vstávám.„ řekla rozespale.
"Vzbuď Bethy a Pansy já musím už
jít.„ řekla jsem jí vydala se ke dveřím.
"Kam jdeš?„
"Chci být brzo na hodině.„ odpověděla jsem popadla brašnu a vydala se na hodinu kouzelných formulí a zaklínadel profesora Kartiknota. Vyšla jsem ze společenky s pocitem že mě někdo sleduje, několikrát jsem se podívala za sebe ale nikdo tam nebyl. Šla jsem po chodbách hradu kde nebylo ani duše. Však jsem to ale zakřikla, předemnou se objevil Krvavý Baron, duch Zmijozelské koleje.
"Dobré ráno Barone.„
"Dobré slečno Snapeová, jakto že jste tady tak brzo.„
"Chtěla jsem být dnes dřív na
hodině.„ odpověděla jsem Baronovi.
"A teď míříte na snídani předpokládám.„
"Ano.„
"Nechte si chutnat slečno Snapeová.„
"Děkuji.„ řekla jsem Baronovi a pokračovala do Velké síně na snídani. Došla jsem tam a v mém údivu tu nikdo nebyl ani žádný profesor. Že by bylo hodně brzo. Podívala jsem se na své hodinky a ty ukazovali čtvrt na sedm. Byla jsem dost překvapená. Co se stalo s tím budíkem že mě vzbudil dřív než jsem chtěla? Pak jsem za sebou uslyšela smích. Otočila jsem se a uviděla Malfoye.
"Čemu se směješ!„
"Tomu že se mi povedl vtip.„ vyprskl Malfoy smíchy.
"Co prosím?!„ Malfoy se jen zase ušklíbl. Vytáhla jsem hůlku na který opět vykvetly překrásné květy růže. Malfoy svůj úšklebek změnil na udivený výraz.
"Tak je to pravda!„
"Co!?„
"Že máš jednu z nejmocnějších
hůlek.„
"No...jo, tak si dávej pozor abych ti tou hůlkou neublížila.„ řekla jsem skoro stejným hlasem jako mluví můj otec se studenty.
"Už se chováš jako tvůj otec. Proč, nemáš důvod.„ řekl a šel pomalu ke mě.
"Udělej mi jednu laskavost.„
"No...Poslouchám.„
"Přestaň na mě mluvit!„
"Hmmmm, zamyslím se. Ne. Snapeová, mluvíš s těmi ubožáky Nebelvírskými, máš navíc. A myslím si že kvůli Potterovi se nasnažíš vyvíjet svojí moc, s touhle hůlkou by jsi dokázala víc.„
"Harryho vůbec do toho netahej. A vůbec, co ty víš něco o moji moci! Expeliarmus!„ zakřičela jsem a Malfoy letěl vzduchem a pak tvrdé dopadnul na zem.
"Děkuju že se můžu jít v klidu
najíst.„ řekla jsem Malfoyovi a šla jsem ke Zmijozelskému stolu a chtěla si sednout, ale najednou mě přešla chuť. Nakonec jsem si vzala dvě zelený jablka. Malfoy se pořád válel na zemi. Šla jsem jeho směrem a podala mu ruku aby se mohl zvednout.
"Tak vstávej ty herečko zas tolik jsem ti neublížila.„ nakonec teda vstal a já odcházela na hodinu kouzelných formulí a zaklínadel.
"Malfoyi!„ zastavila jsem se a zakřičela na Malfoye, který ihned dával pozor.
"Chytej!„ řekla mu a hodila mu jedno jablko. Ten ho dokonale chytil. Já jsem se opět otočila a pokračovala dál na hodinu zaklínadel. Došla jsem do třídy a sedla si do lavice. Vytáhla jsem učebnici a hůlku, a položila je na lavici. Pak jsem se rozhodla začít číst knihu o přeměňování druhého stupně. Netrvalo dlouho a brzo byl ve třídě i Malfoy, který to měl namířeno směrem ke mě. Sedl si vedle mě. Hodila jsem na něj vražedný pohled. A on si začal vytahovat věci.
"Nehodláš sedět vedle mě?„
"Ale jo hodlám.„
"Ty se prostě nepoučíš co?„
"Už to tak bude.„ řekl a mikl obočím. Za chvíli přišli i ostatní studenti. Začala jsem mávat na Bethy a Týnu. Ty hned přišli ke mě si sednout. Začali si vytahovat věci a za chvíli přišel i profesor Kartiknot.
"Dobré ráno studenti.„ řekl maličký profesor.
"Dnes se budeme učit levitační kouzlo. Není to nic těžkého. Nejdříve si řekneme zaklínadlo a bez hůlek prosím. Winigardium Leviosa. A teď vy.„
"Winigardium Leviosa!„ ozval se zborový hlas všech ve třídě.
"Výborně a teď pohyb hůlkou, vemte si do ruky hůlky a takhle ní švihněte a mávněte.„ ukázal nám profesor Kartiknot pohyb hůlkou a všichni jsme tak zopakovali.
"Výborně a teď si to všichni vyzkoušíme a nezapomeňte na ten pohyb, švihnout a mávnout.„
"Wnigardium Leviosa!„ řekla jsem a ve chvíli se moje peříčko vznášelo ve vzduchu.
"Výborně slečno Snapeová, pět bodů pro Zmijozel.„ všichni Zmijozelští co byly přítomni začali tleskat. Pak to zkoušel i Seamus Finnigan po chvíli mu to vybouchlo a všichni byly zticha.
"Pane profesore myslím že budem potřebovat nové pero.„ řekl Harry. Hodina skončila a já se vydala za Harrym, Ronem, Deanem a Seamusem.
"Je to leviósa a ne leviosá. Je příšerná, není divu že nemá kamarády.„ řekl pobaveně Ron a všichni se začali smát i já se trochu zasmála. Pak šla kolem Hermiona a když procházela kolem nás strčila do Rona.
"Myslím že tě slyšela.„ řekl Harry.

~
Tak co myslíte že se Dracovi vtip povedl já myslím že se mu povedl.😂❤️
-
827 slov✨
~
Vaše Eidulac❤️

Jednou Snapeova dcera, navždy Snapeova dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat