Když jsem byla převléknutá, pozdravila jsem madam Pomfreyovou a odešla na pokoj. Došla jsem před vchod do spoločenky.
"Čistá krev.„ jak jinak. Přede mnou se začal otevírat vchod do místnosti a já pak vstoupila dovnitř. Když jsem tam vešla, s udiveným výrazem jsem spatřila Malfoye jak se tam válí na pohovce.
"Nazdar Zmijozelská zrádkyně.„ řekl a uchechtl se.
"Sklapni Malfoyi!„ okřikla jsem ho, ten se prudce zvedl a šel směrem ke mně.
"To nebylo moc zdvořilé.„ řekl mi a díval se mi do očí.
"Nemáš být na hodině?„
"Ne, kdoby chodil na hodinu bylinkářství.„
"Ale, takže pan Malfoy se rád ulejvá z hodin.„ řekla jsem drze.
"Neulejvám, můj otec mi to
zařídil.„ řekl a mikl obočím.
"Neulejváš se náhodou ty?„
"Ne, byla jsem na ošetřovně. A teď jestli zdovolíš šla bych si ráda pro brašnu a pomalu vyrazila na
oběd.„ řekla mu a odstrčila Malfoye od sebe. Měla jsem hůlku v kapse, ale jak jsem se rychle rozešla vypadla mi hůlka z kapsy hábitu.
"Hej! Snapeová, něco ti
vypadlo!„ zakřičel na mě a já se otočila směrem k němu. Viděla jsem jak se pro ni zohýbá a chtěl ji vzít do ruky.
"Nešahej na ní, může ti
ublížit.„ varovala jsem ho a v mým hlase byla slyšet trochu starost. Seci jsem ho nesnášela, ale nepotřebuji ještě někoho odvádět na ošetřovnu. Ale bylo už pozdě Malfoy vzal do ruky hůlku a s mým překvapením na ní nevyrostly trny, nýbrž květy růže. Že by si snad madam Pomfreyová vymýšlela, ale proč musela by mít k tomu nějaký důvod. Pak vytáhl jeho hůlku, mávl ní a pomalu se moje hůlka začala vznášet směrem ke mně. Nastavila jsem ruku a hůlka mi do ní spadla.
"Měj se Zmijozelská zrádkyně.„ řekl a opět se uchechtl. Jen jsem se otočila a odcházela. Jedna věc mi ale pořád neseděla. Jakto že když se jí Malfoy dotkl neublížila mu. Je to prostě zvláštní. Dál už jsem to neřešila a šla do pokoje pro brašnu a pak na oběd. Měla jsem velký hlad. Popadla jsem tašku a vydala se na oběd. Procházela jsem chodbama do Velké síně a většina studentů už jedlo nebo dojídalo. Všimla jsem si Harryho, Rona a Hermiony. Šla jsem k nim.
"Ahoj Harry, můžu si k vám přisednout?„
"Jasný.„ řekl a ukázal na místo vedle něho. Tak jsem si teda sedla.
"Jak se těšíš na Famfrpál?„
"Necítím se úplně nejlíp, ale snad to bude dobrý.„ vysvětlil mi.
"Zlomte vaz Pottere. Když jste si dokázal poradit s trolem... Nějaký Famfrpálový zápas by neměl být problém. I když je to proti
Zmijozelu.„ řekl můj otec Harrymu.
"Je to nutné tati?„ řekla jsem otci a ten se jen na mě úšklíbl. Pak odešel.
"To vysvětluje tu krev.„
"O čem to mluvíš Harry?„ zeptala jsem se zaraženě.
"Včera to byl Snape kdo pustil dovnitř toho trola.„
"Co!?„
"Poslyš, Snape pustil toho trola dovnitř a odvrátil pozornost a zkusil projít kolem toho psa. Jenže ten pes ho pokousal, proto teď
kulhá.„ vysvětlil nám Harry a já něj udiveně koukala.
"A proč by někdo k tomu psovi
chodil?„ zeptala se Hermiona.
"Promiňte, ale můžete mi vysvětlit o co se tu jedná?„ řekla jsem trochu naštvaně.
"Řekneme ti to, ale musíš nám slíbit, že to nikomu neřekneš.„ odpověděl mi Harry. Nic jinýho mi nezbývalo a tak jsem přikývla.
"Předevčírem, když jsme šli z večeře, se začali hýbat schody. A my jsme se zrovna dostali na to třetí patro kam nesmíme chodit.„
"No a...„
"Šli jsme dovnitř a byla tam Filchova kočka. Museli jsme se schovat a tak jsme běželi ještě do jedných dveří a ty byly zamčený.„
"A z dobrýho důvodu.„ dodal Ron.
"A proč?„ zeptala jsem se zvědavě.
"Protože za těmi dveřmi byl tříhlavý pes a něco tam hlídá a já nejspíš vím proč.„
"No povídej dál.„ vybídla jsem Harryho.
"Když jsme byli s Hagridem u Gringottových, Hagrid tam něco vybral z trezoru. Říkal že je to něco hrozně tajného pro Bradavice.„
"A ty myslíš...„
"Že to hlídá ten pes. A to chce Snape.„
"Harry to je naprosto absurdní, můj taťka je čestný muž.„ řekla jsem mu naštvaně a když se nadechoval aby něco řekl, vlétla do síně Hedvika. Něco hodila před Harryho na stůl.
"Co to je?„ zeptal se Ron.
"To nevím, rozbalíme to.„ řekl Harry a Hermiona s Ronem začali rozvazovat provázky jako Harry.
"To je koště!„ vykřikl Harry úžasem. Já s Ronem jsme poznali že to je Nimbus 2000, nejrychlejší koště na světě.
"To není jen tak ledajaké
koště.„ promluvil Ron a já se k němu přidala.
"To je Nimbus 2000, nejrychlejší koště na světě.„ řekli jsme na ráz.
"Páni, ale kdo mi ho...„ nakousl větu Harry a pak se podíval směrem kam odletěla Hedvika a pak se usmál. Byla to profesorka McGonagallová, kdo mu ho poslal.
"Ale, abych se vrátil k tvému otci, všechno to do sebe zapadá Lilo.„
"Cože! Takže mi chceš říct že můj otec je zločinec nebo co?!„ vstala jsem, začala křičet na Harryho a všichni na mě upřeli oči. Cítila jsem na sobě spoustu pohledů.
"To jsem neřekl Lilo!„ snažil se obhájit.
"Myslela jsem si že jsi jiný Harry, ale mílila jsem se!„ řekla jsem a odešla.
"Lilo počkej!„ křičel na mě Harry, ale já ho nevnímala. Šla jsem ke Zmijozelskému stolu za Bethy a Týnou.
"Co se stalo Zmijozelská
zrádkyně?!„ vykřikl na mě Malfoy a já dostala zlost.
"Oscauty!„ vykřikla jsem zaklínadlo a Malfoyovi zmizela pusa, nemohl mluvit.
"Slečno Snapeová!„ vykřikla na mě profesorka McGonagallová.
"Co se tu děje?„
"No...Já.„ snažila jsem se něco ze sebe dostat. Profesorka McGonagallová mávla hůlkou a Malfoyovi se zase objevila pusa.
"Tak tohle jsi přehnala
Snapeová!„ řekl Malfoy naštvaně.
"Uklidněte se pane Malfoyi. A vy půjdete semnou slečno
Snapeová.„ řekla důrazně McGonagallová. Šla jsem tedy s ní. Přišli jsme k jejímu kabinetu. McGonagallová otevřela dveře a pobidlí mě aby jsem šla dovnitř.~
Tak Lila jsi pěkně zavařila, co myslíte.😂 Ale co jsi budem myslím že si to Malfoy zasloužil.😅❤️ A jestli pak víte s kterého filmu je zaklínadlo Oscautio. Hmmmm. 🤔😂🐍❤️
~
Vaše Eidulac
ČTEŠ
Jednou Snapeova dcera, navždy Snapeova dcera
Fiksi PenggemarUPOZORNĚNÍ!: -VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ J.K. ROWLINGOVÉ -VŠECHNY POSTAVY PATŘÍ J.K ROWLINGOVÉ! - Až na Lilu Snapeová, to je má vymyšlená postava. -PŘÍBĚH OBSAHUJE SPOILERY Z FILMU I KNIHY O HP! Vůbec moje první sága na HP fanfikci vznikla. Už dlouho m...