"Holky vstávejte!„ začala křičet Týna, ale já se jen přetočila a spala dál.
"No tak Lilo všichni už jsou na nohách jen ty tu spíš jak Šípková Růženka!„ snažila se mě znovu vzbudit Týna a tentokrát po mě hodila polštář.
"A kolik je vlastně hodin?„ zeptala jsem se rozespale.
"Třičtvrtě na sedm.„
"No jo, vždyť už vstávám.„ řekla jsem promnula si oči a konečně vstala. Šla jsem do koupelny s uniformou Zmijozelské koleje a začala se oblékat. Pak jsem si rozčesala vlasy a zapletla si je do rybýho copu. Vyčistila jsem si zuby a potom popadla brašnu a vydala se s holkama na snídani. Šli jsme ty hrozný schody nahoru do Velké síně. Když jsme tam konečně došly, hledali jsme místo na sezení. Uviděla jsem několik volných míst vedle Blaise Zabiniho, kterého jsem brala jako už kamaráda.
"Ahoj Blaisei, můžeme si přisednout?„
"Jo jasný.„ řekl Blaise a vedle sebe ukázal na volná místa.
"Tak co Blaisei, s kým jseš na pokoji?„
"S Goylem, Crabbem a Malfoyem.„
řekl a ukázal na tři kluky kteří seděli naproti němu. Ani jsem si nevšimla že naproti mě sedí Malfoy.
"Aha.„ řekla jsem a vzala croissant s horkou čokoládou.
"Tady máte rozvrh hodin.„ promluvila k nám Lydie a podávala nám rozvrh hodin.
"Děkuju Lydie.„ poděkovala jsem ji a ta se na mě jenom usmála.
"Hele, první hodinu dneska máme lektvary.„ strčila jsem loktem do Bethy a uchechtla se. Akorát jsme dojedli když bylo půl osmé, tak akorát čas, aby jsme se vrátili zpátky do sklepení na hodinu lektvarů. Po cestě jsem si kontrolovala jestli mám všechno na lektvary. Hledala jsem učebnici lektvarů, ale v mé brašně se nenacházela.
"Sakra, holky běžte na před zapomněla měla jsem si učebnici.„
"Tak si ale pohni, je za pět osm.„ upozornila mě Týna a ukazovala na její stříbrné hodinky.
"Neboj se.„ běžela jsem do Zmijozelské společenské místnosti a potom co nejrychleji do pokoje pro učebnici. Vběhla jsem do pokoje jak neřízená střela a začala hledat učebnici. Ale zbytečně nebyla nikde k nalezení. Díky babičce která mě učila pár jednoduchých kouzel jsem znala accio.
"Accio učebnice lektvarů!„ zvolala jsem a zachvíli jsem držela učebnici v ruce, podívala jsem se na hodiny a bylo za minutu osm. Vyběhla jsem z pokoje co nejrychleji to šlo a rovnou běžela do učebny. Naštěstí tam ještě otec nebyl, hledala jsem volné místo nebo místo třeba vedle Bethy, ale marně. Jediné volné místo které bylo, bylo vedle Draca Malfoye. Ani nevíte jak moc jsem byla znechucená, ale pokud jsem se nechtěla učit na zemi nic jiného mi nezbývalo. Sedla jsem si teda vedle Malfoye se znechuceným pohledem. Aspoň že na druhé straně vedle mě byl Blaise. Neuběhla ani minuta a za chvíli do dveří vpadl můj otec.
"V mých hodinách nebude žádné pošetilé mávání hůlkou ani žádná pošetilá kouzla, v mých hodinách se naučíte jak umíchat lektvar na jedničku, ale jen pouze tehdy když se budete dobře učit!„ řekl chladně a probodával Harryho pohledem, který si něco psal do sešitu a Hermiona do něj drkla loktem.
"Pan Potter, naše nová celebrita.„ řekl a na Harrym bylo poznat že je trochu nervózní.
"Povězte mi, co získám když přidám rozdrcený kořen Asfodelu k výluhu z pelyňku?„ Hermiona ihned zvedla ruku a Harry jen zakýval hlavou, že neví.
"Nevíte? Tak něco jiného. Kde byste hledal pane Pottere, kdybych vás požádal abyste našel Bezoál„ řekl opět otec a Hermiona zvedla zase ruku. Já to taky věděla, ale chtěla jsem nechat šanci Harrymu.
"Nevím pane.„ odpověděl Harry.
"A jaký je rozdíl mezi Šalamounkem a Mordovníkem.„ Hermiona se pomalu vytahovala až ke stropu učebny a Harry jen nechápavě koukal na mého otce.
"Nevím pane.„ odpověděl opět Harry.
"Smůla, zjevně sláva, není všechno pane Pottere.„
"Ten je chytřejší asi tak jako horský trol.„ zasmál se Malfoy.
"A tyto snad víš?„ zeptala jsem se Malfoye s ironickým úsměvem a ten však nic neříkal.
"Tak sklapni a poslouchej.„ Malfoy se na mě podíval s udiveným výrazem.
"Co se týče zasedacího pořádku, budete takto sedět do konce školního roku.„ řekl otec a já jsem byla opět znechucená. Ta představa že budu muset sedět celý školní rok vedle Malfoye je hrozná. Jestli přežiju, tak si zažádám normálně diplom o přežití!~
Tak dneska hodina lektvarů. Lila to pěkně Malfoyovi natřela, co myslíte?😂❤️
-
709 slov✨
~
Vaše Eidulac❤️
ČTEŠ
Jednou Snapeova dcera, navždy Snapeova dcera
FanfictionUPOZORNĚNÍ!: -VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ J.K. ROWLINGOVÉ -VŠECHNY POSTAVY PATŘÍ J.K ROWLINGOVÉ! - Až na Lilu Snapeová, to je má vymyšlená postava. -PŘÍBĚH OBSAHUJE SPOILERY Z FILMU I KNIHY O HP! Vůbec moje první sága na HP fanfikci vznikla. Už dlouho m...