Jako další se vzpamatoval Adrian Pucey, bratr Bethy.
“To bylo hustý Snapeová!„ řekl nadšeně.“Ta Snapeová má jméno Adriane! Jmenuje se Lila.„ upozornila svého bratra Bethy. Adrian protočil očima.
“Hustý to bylo, ale co by jsme dělali, kdybys ses zranila, nebo hůř by ses zabila!„ vyjel po mě Flint.
“O tom dost silně pochybuji pane Flinte.„ promluvil chladný hlas a za celým týmem stál můj otec. Jak se tu tak rychle vzal? A co tu vůbec dělá? “Myslím si že už by ti to pro dnešek stačilo, nemyslíš Lilo?„ optal se mě otec a já mlčky přikývla. Zbytek týmu jen na mě koukal jak na svatého Merlina a já odcházela společně s otcem. Ale za sebou jsem slyšela šebetání kluků.
“Ta Snapeová by měla patřit k nám do týmu.„ zaslechla jsem a v očích se mi leskla naděje.
“Já nevím.„ zaslechla jsem další klučičí hlas.
“Ale no tak Flinte. Vždyť má talent. Vzpomeň si, co udělala, když na ní letěli ty potlouky.„ podotkl další hlas, ale ten už jsem znala. Promluvil Adrian.
“Zvážím to.„ řekl Flint. “Promluvím o tom s Lydií a jejím otcem.„ domluvil Flint a já se trochu pousmála. Už jenom ta představa, že jsem ve Zmijozelském družstvu a že se jednou díky tomu budu moct možná dostat do Irského Famfrpálového družstva. Sním o tom už od mala.
“Posloucháš mě Lilo?„ promluvil na mně můj otec a tím mě vyrušil z myšlenek.
“Omlouvám se tati, trochu jsem se zamyslela.„
“To nevadí. Říkám, že jestli se dostaneš do Zmijozelského družstva, budeme ti muset koupit nový
dres.„ řekl s úsměvem na tváři.“A je to nutné? Chci tím říct, že nepotřebuji aby jsi za mě utrácel tisíce galeonů.„ řekla jsem trochu starostlivě.
“S tím si nelam hlavu háďátko.„ řekl otec a přišli jsme k hradu.“Teď si běž odpočinout a nabrat sílu. Byl to vážně fantastický a úžasný výkon. Už dlouho jsem tě takhle neviděl létat.„ řekl a pohladil mě po zádech. S otcem jsem se rozloučila a vydala se na pokoj. Prošla jsem společenkou a pak jsem šla rovnou do pokoje. Opřela jsem koště o zeď a padla do postele. Během chvilinky jsem usnula jako mimino.
...
Asi potom co jsem spala necelou hodinu, mě vzbudilo něčí chichotání. Byly to holky. Pomalu jsem se zvedla a sedla si do tureckého sedu.
“A hele. Šípková Růženka se
vzbudila.„ řekl se smíchem Malfoy.“Haha, moc vtipný. Čemu se tak smějete?„ optala jsem se, ale jakmile uslyšeli tu otázku, trochu znervózněli.
“Tomu jak chytáš ze spaní
Zlatonku.„ řekla rychle Týna. Moc jí ale nevěřím. Ale nenechám to na sobě znát.“Tak co? Jseš spokojená se svým výkonem?„ zeptala se Bethy. Zářivé jsem se na ni usmála.
“Jsem moc spokojená.„ odpověďela jsem.
“To je dobře, ale teď vstávej. Za chvíli bude osm hodin.„ řekla Týna a ukázala na hodiny, které ukazovali za minutu sedm.
“U Salazara!„ vyjekl Blaise, který jsem přiběhl.“Ty jsi mi ale dala! Takhle lítat na koštěti, vždyť ses mohla
zabít!„ začal panikařit Blaise.“Uklidni se Blaisei. Nic se mi nestalo a tohle jsem už dělala snad
tisíckrát.„ řekla jsem upřímně. Potom Týna s Bethy vyhnaly kluky, aby jsme se mohli převléct do uniforem. Vzali jsme si na sebe celou uniformu. Teda až na mě, já si sice vzala uniformu, ale hábit jsem si přehodila přes tašku. Bylo mi docela vedro.“Tak jdeme?„ zeptala se nedočkavě Bethy.
“Jasný.„ řekla jsem a všechny tři jsme se vidaly do Velké síně. Většina studentů už zde seděla a někteří i jedli. Nemohla jsem si ani nevšimnout Rona jak se cpe jídlem. Ignoroval jsem i Harryho a šla si sednout k ostatním. Sedla jsem si vedle Týny a Malfoye. Za chvíli se zvedl i Brumbál, aby mohl přenést svůj proslov.
“Dobrý večer všem! Mám pro vás dvě informace. Jak všichni víme blíží se nový školní rok a sním i zkoušky. Takže doufám že se pilně
učíte.„ Brumbál se na chvíli odmlčel.
“A teď ta druhá informace. Poprosil bych Zmijozelskou prefektku Lydii Blackovou a kapitána Zmijozelské ho družstva Famfrpálu Marcuse
Flinta.„ oba se ihned zvedli a zamířili k Brumbálovi.“Jak všichni víme, Nebelvír získal nejmladšího chytače za poslední století, a tím je Harry James
Potter.„ řekl a ukázal na Harryho.
“Ale Nebelvír nebude letos jediný, kdo získá nejmladšího chytače za poslední století! Poprosím, a by jsem přistoupila Lila, Cassisopea, Melisa Snapeová!„ zvolal celé mé jméno Brumbál a mě se nechtělo věřit vlastním uším. Byla jsem jak kámen.“No tak Lilo, musíš tam jít.„ strčil do mě jemně Malfoy. Zvedla jsem se a šla k Brumbálovi, Lydii a Flintovi. Cítila jsem na sobě spoustu pohledů, obzvlášť pohled Harryho. Nemohla jsem ani přeslechnout výskot dvojčat Weasleyových.
“Gratuluju ti.„ řekla Lydie a podala mi ruku, kterou jsem stiskla a potřásla ní.
“Taky vám gratuluji slečno Snapeová, jste velice nadaná a neobyčejná mladá čarodějka, jako vaše matka.„ řekl Brumbál a taky jsem mu potřásla rukou. Potom jsem se otočila k Flintovi, který v ruce držel pergamen a odznak.
“Tohle podepiš.„ řekl Flint a podal mi brk. Tak jsem tedy podepsala a potom mi řekl.
“Budeš ta nejlepší chytačka, jakou kdy Zmijozel měl. Tady je tvůj
odznak.„ dořekl a podal mi odznak chytače. Byla jsem hrozně šťastná. S úsměvem jsem si ho vzala. A potom jsem hrdě kráčela na své místo zpět.~
Tak co na to říkáte, že je Lila chytačka? Líbí se vám to, musím uznat, že mě neskutečně bavili tyhle dvě části psát. 😂❤️
-
901 slov✨
~
Vaše Eidulac❤️
ČTEŠ
Jednou Snapeova dcera, navždy Snapeova dcera
फैनफिक्शनUPOZORNĚNÍ!: -VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ J.K. ROWLINGOVÉ -VŠECHNY POSTAVY PATŘÍ J.K ROWLINGOVÉ! - Až na Lilu Snapeová, to je má vymyšlená postava. -PŘÍBĚH OBSAHUJE SPOILERY Z FILMU I KNIHY O HP! Vůbec moje první sága na HP fanfikci vznikla. Už dlouho m...