"Outer"
Spojrzałam na zegar, który wskazywał godzinę 16:34. Mam jeszcze długo czasu. Położyłam się na łóżko i zadzwoniłam do Outera.
- Cześć Outer! - odezwałam się
- Hejka! Czemu w tamtej wiadomości napisałaś bym się nie zgadzał? - zapytał
- Byłam szczera pisząc to. Dosłownie chcą mnie na to zaciągnąć!
- Nie przesadzaj, [T.I.]! - może ma rację
- No dobra, ale i tak to robię dla Mileny, a nie dla siebie! - lubię z nim rozmawiać.
- A czemu akurat do mnie napisałaś?
- Bo mam tylko twój, Geno, Reapera, Killera, Inka i Classica! - on na chwilę umilkł
- Naprawdę nie masz więcej numerów? Przecież większość się wyrywa aby mieć do każdego kontakt! - to jakieś ich wyzwania bo ja w ogóle nie znam osoby która ma wszystkie numery z mojej poprzedniej klasy..
- No jeszcze Dream i Blue chcieli mi dać numery ale stwierdziłam że podziękuję za rozmowami z nimi. - tłumaczyłam
- Oh.. Ale jak będziesz chciała kogoś numer to po prostu się go spytaj i licz się z tym że nie zdobędziesz tylko jednego numeru!
- Co masz przez to na myśli? - zapytałam
- No dostaniesz z 10 numerów bo jeszcze on danej osoby znajomych! - Oh.. - A wracając to gdzie się spotkamy? - zapytał
- Em.. Nie przemyślałam tego do końca..
- To inaczej będę na ciebie czekać na łące przed twoim domem! - czekaj...
- Skąd wiesz gdzie ja mieszkam? - spytałam
- Po prostu kiedyś się teleportowałem i trafiłem do twojego AU i ciebie zauważyłem i podsłuchałem rozmowy z Mileną.. To chyba było tydzień temu. - już myślałam że mnie obserwuję codziennie.
- Dobra to tak o 19:10? - zarzuciłam
- Mi pasuje! Do zobaczenia [T.I.]! - odpowiedział i się rozłączyliśmy.
Eh.. Ciekawe czy ekipa Nightmare'a też tam pójdzie.. Szczerze to mam nadzieję że tak, a to dlatego że będzie zabawnie i może porozmawiam z Nightem o tym co się ostatnio stało? Hm.. Zobaczę!
-----------------------------------------------------------
Maraton 24/32
CZYTASZ
Koszmarna Ciemność (Nightmare x Reader)
FantasíaCiemność ciebie zawsze przerażała, ale to się zmieni niebawem... Moja pierwsza książka z typu 'reader' więc mam nadzieję że się wam spodoba! Stan Opowieści: Zakończona (10.01.2021)