Rozdział 1

535 18 89
                                    

(Z góry przepraszam za błędy ortograficzne! Miłego czytania!)

"Twoja postać..."

([T.I.] - twoje imię)

Masz na imię [T.I.].Jesteś dziewczyną, która tak zwanie 'niczego się nie boi'.. Twoją jedyną słabością jest Nyktofobia.. Jest to paniczny lęk przed ciemnością.. 

Jedyna osoba, która o tym wie to twoja najlepsza przyjaciółka Milena.. Dowiedziała się o tym, kiedy u siebie nocowałyście.. Twoja przyjaciółka ma chłopaka o imieniu Henry. Nie przepadasz za nim, ale i tak jesteś wobec niego tolerancyjna z uwagi na Milenę.

Aktualnie masz 16 lat i mieszkasz ze swoim bratem Piotrkiem, który ma 19 lat oraz jego dziewczyną, Anią, która jest o 2 lata starsza od ciebie.. Annę traktujesz jak przyjaciółkę, ponieważ chodziliście do jednej podstawówki.

Twoi rodzice nie żyją, ponieważ, kiedy miałaś roczek, zginęli w wypadku samochodowym.. Przygarnęła ciebie i twojego brata wasza babcia, która zginęła rok temu, kiedy Piotr skończył 18 lat..

Masz charakter chłopczycy i masz 1,80 m, ale i tak niektórzy uważają ciebie za niską.. Jesteś mało popularna i mało kto ciebie lubi ze względu na twój charakter.. Kiedy jesteś zdeterminowana to potrafisz kogoś uderzyć, aby poleciała krew.. Jesteś marzycielką, ale kiedy w szkole wspominają o temacie twojej rodziny, to zdarza Ci się wieczorem pociąć nożem lub inną ostrą rzeczą..

Tylko Ania wie że czasem się tniesz, a w szkole jeśli przez przypadek pokażesz rany, to sądzą że się tylko popisujesz i malujesz to flamastrem czy markerem..

Nie masz problemu z chłopakami, a nawet wręcz przeciwnie lepiej się z nimi dogadujesz niż z dziewczynami z twojej klasy.. Jednak nie spędzasz z nimi czasu ponieważ nie możecie ostatnio nawiązać wspólnego języka.. Chodzisz do technikum informatycznego i jesteś w 3 klasie. Twoim marzeniem jest się nauczyć dobrze rysować.. W twojej klasie przeważają chłopacy..

Twojego brata ciągle nie ma w domu, ponieważ ciężko pracuje. Dokładniej pracuje od 10:30 do 22:30 przez co widujecie się tylko i wyłącznie rano oraz w weekendy. Anna natomiast wychodzi o 16, a przychodzi trochę później niż twój brat, więc popołudnie masz czas dla siebie.

Jesteś bardziej introwertykiem niż ekstrawertykiem.. Wolisz spędzać czas w samotności, a jak już gdzieś wychodzisz to tylko do sklepu, bądź do Mileny, która mieszka nie daleko ciebie..

Obie mieszkacie na wsi koło miasta i dosyć blisko macie las. Tą chatkę odziedziczyliście bo waszej babci.. Natomiast do szkoły macie kilka kilometrów, ale i tak chodzicie na piechotę..

Jeśli chodzi o zwierzęta to masz czarną kotkę z niebieskimi oczami o imieniu  Łapka, ponieważ ma jedną rudą łapę..

Masz dosyć normalne życie, które niedługo może się zmienić...

-----------------------------------------------------------

Hejka wszystkim!

Więc to jest moja nowa książka! Em.. To jest pierwsza książka w stylu 'ktoś x reader', więc sama nie wiem jak wyjdzie! Chodź stwierdzam że nie należy do najlepszych!

Mam nadzieję że jakoś będzie się to trzymać kupy.. Jeśli nie to mówi się trudno!

Rozdziały będą się pojawiać w tradycyjny sposób czyli w piątki i w soboty!

Więc życzę wam miłego dnia/nocy! Bayo! 

Koszmarna Ciemność (Nightmare x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz