If Only

184 23 44
                                    

5SOS Lover Of Mine


Im Nayeon haftanın ilk günü gördüğü sınav tarihleriyle paniklemişti.Çünkü önünde ki hafta hemen başlıyordu sınavlar.

Üstelik bu hafta da bir çok dersten Quiz vardı.Bugün ingilizce quizi vardı.İngilizce bilgisi ortalama düzeyden biraz daha yüksek olduğu için şanslıydı.Bunu da Yoohyeon'a borçluydu.

Eh kendisi Jungkook gibi kalın kafalı değildi.Yoohyeon Jungkook'a neredeyse bir hafta boyunca her gün iki saat konu anlatmasına rağmen Jungkook 15 almayı başarmıştı ancak.

Jihyo'nun tek sıkıntısı telafuzdu ama herkesin telafuzu kötü olduğundan öğretmenleri çok takılmıyordu.Onun da endişelenmesime gerek yoktu fakat Chanyeol dört dönüyordu.

"Ben bittim ! Neden önceden haber vermiyorlar ki ?!" Ellerini yeni boyanmış kahverengi saçlarına attı ve avuçladı.Nayeon oantin sandalyesinde rahatça bacak bacak üstüne atmış normalde Chanyeol'ün yiyeceği krakerleri kendisi yiyordu.

"Bu bir quiz Chanyeolie önceden haber verilmez." Jihyo arkasına yaslanıp kolunu Sana'nın omuzuna attı.

"Evet endişelenmene gerek yok Chanyeol-aah zaten %50 si sözlü notunu etkiliyor." Diyen Sana Chanyeol'ün içine bir nebze su serpmişti yine de gergindi.

Nayeon'un aklına Jungkook geldi.Muhtemelen sınıfta kafayı yiyordu.

Güldü.

"Acı çekmem hoşuna mı gidiyor küçük tavşan ?" Chanyeol gözlerini kısıp kaşlarını çatarak ona baktığında Nayeon krakerini yemeye devam ediyordu.

"Hayır Chanyeolie aklıma Jungkook geldimEğer geçen seneki gibi tüm sınıflar aynı gün oluyorsa Jungkook da şuan kafayı yiyordur." Dediğinde Chanyeol sırıttı.Jihyo gülerek kafasını geriye attı.

"Aha aha buraya oturalım kızlar var." Baekhyun Junmyeon ve Kyungsoo'nun ortasında kollarına girmiş onları peşinden sürüklüyordu resmen.

Baekhyun'un baktığı yöne baktıklarında ise sürüklenmeleri sona ermişti.

"Baekhyunie !"

"Yeolie !"

Baekhyun birden Chanyeol'e atılıp sıkıca sarılmasıyla Chanyeol de sıkıca kucakladı.

Junmyeon ve Kyungsoo da sandalye çekip oturmuştular.Kyungsoo sandalyesini tam Nayeon'un karşısına koyarken Junmyeon da Jihyo'nun karşısına koyup oturdu.

Chanyeol yerini Baekhyun'a vermiş ayakta kalmayı tercih etmişti.

Nayeon kraker yemeyi durdurmuş karşısında ki çocuk dışında masadaki herkese bakıyor onlarla konuşuyordu.

"Junmyeon-aah hazır sınav haftası gelmişken bu hafta sonu birlikte kütüphaneye gidelim mi ? Matematiğinin iyi olduğunu duydum." Sana enerjik neşeli sesiyle teklifini sunduğunda Junmyeon gözlerini büyüttü.

"Eh- ah ş-şey olur olur tabii." Dedi başıyla onaylayarak.

"Ben de katılabilir miyim size ?" Baekhyun öne atıldığında Junmyeon ateş saçan gözlerle ona döndü şimdi.Nayeon aradaki soğuk savaşı bıyık altından gülerek izliyordu.Tıpkı yanında oturan Jihyo gibi.

"Baekhyun senin hafta sonu işin yok muydu ? Hani misafirleriniz geliyordu ?" Diyen Junmyeon tek kaşını kaldırmış elini masaya koyarak yüzünü Baekhyun'a yaklaştırmıştı.

"Bilmem öyle mi ? Annemle mi konuştun Myeonie ?" Baekhyun'un şuan salağa yattığı her halinden belliydi.Chanyeol her an yumruk yiyecek sevdiçeği için korkuluk gibi öyle dikiliyor ve büyüttüğü gözleriyle izliyordu.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin