Prom Queen

169 14 88
                                    

FİNAL !!! :')

Taylor Swift-Mirrorball

''Jihyo siz elbise değil bir ton taş felan mı aldınız bu poşetler niye bu kadar ağır ?'' Chanyeol zaten büyük olan gözlerini iyice pörtleterek acı içinde konuşurken Nayeon ve Jihyo ikilisi sadist bir gülüş attı.Jihyo'nun arkasında da yeni sevgilisi Kim Namjoon gıkını dahi çıkarmadan taşıyordu poşetleri ya da sesini çıkarmaya cesaret edemiyordu...

''Yeolie taşıdığın poşetlerde sadece ayakkabılar var Namjoon'un poşetleri daha ağır bence haline şükretmelisin.'' Chanyeol emin olmak ister gibi Namjoon'a döndüğünde Namjoon'dan acı çeken bir gülümseme alınca ikna olmuş gibi önüne dönmüştü.Nayeon yine de içinde ona acıyan bir parça yüzünden biraz kötü hissetmişti.

''Belki de Kyungsoo'yu getirmeliydik.Nayeon için tüm alışveriş merkezini taşımaya hazırdır o.'' diyen Jihyo ile Nayeon gözlerini kısarak ona döndü.Kyungsoo'nun gelmesi düşünelemezdi yaklaşan sınav yüzünden kendini çalışmaya vermişti.Nayeon durumu anlattığında Jihyo 'tencere kapak birbirinizi bulmuşsunuz.' demesi de ayrı bir sinirini bozmuştu.

''Mezuniyet okulun kapalı spor salonunda olacaksa neden bu kadar özenip yoruluyoruz anlayamıyorum hyo ?'' Nayeon bitkin düşmüş haliyle omuzlarını düşürerek boş banklardan birine oturduğunda Chanyeol de hemen yanına çökmüştü başını kızın omuzuna yaslayarak.

''Nayeonie şuan farkında değilsin ama yarın gece neden bu kadar hazırlandığımızı anlarsın tamam mı ?'' dediğinde Chanyeol gözlerini büyüterek Nayeon'a bakıp hemen kaçırmıştı.Namjoon ise bıyık altından gülüyordu.

''Bir şey mi saklıyorsunuz ?'' diyen Nayeon gözlerini kıstığında Jihyo ise karşılık olarak oflamıştı.Chanyeol ise çoktan uzun bacaklarıyla önden önden kaçmıştı.

''Ay hayır ne saklayacağız kalk hadi bari bir şeyler yiyelim de eve gidelim.'' dediğinde Nayeon vücudunda bir nebze kalmış güçle doğrulmuştu.Güzel bir restoranta girip karınlarını doyurduktan sonra Chanyeol çok yorulduğundan tek başına kendi evine dönmüştü.Jihyo bu geceliğine arkadaşının evinde kalma kararı aldığında Namjoon da kızları evlerine bırakmıştı.Hatta akşama doğru Tzuyu ve Yoohyeon bile gelmişti.Bir nevi pijama partisi dönüyordu Nayeon'un odasında.

''Tzuyu ve Yoohyeon siz niye maydonoz gibi çıktınız böyle biz mezun olacağız siz değil.'' Jihyo onların yüzüne vurarak konuşurken Nayeon kıkırdadı.

''Unnie sizi hazırlayıp biz de eve gideriz işte istemiyorsan annemi arayayım gelip beni alsın !'' Tzuyu hafif sinirli ve alıngan sesiyle konuştuğunda Nayeon gülümseyerek kızın koluna yapıştı ve sarıldı.Jihyo da şakaya vurarak gülümsedi.

''Şaka yaptığın iyi oldu unnie çünkü benim annemin arabası felan yok sokakta yatardım kovsanız.'' diyen Yoohyeon ile Tzuyu kaşlarını çattı.

''Saçmalama seni soğukta yatırmam yavru köpek.'' dediğinde Yoohyeon gülümseyerek Tzuyu'e baktı.

''Evet vıcık vıcık sevginiz bittiyse yatın zıbarın yarın mezun olacağız çünkü ertesi gün de girmemiz gereken bir sınavımız var belirtirim.'' diyen Nayeon herkesin üstüne pikeleri örterken Jihyo suratını asıp mızmızlandı.

''Sınavı hatırlatmasaydın iyiydi Nayeon-aah.'' Nayeon gözlerini devirip pikeyi yatağında yatan Jihyo'ya attı.

''Çalışsaydın Park Jihyo !''

Ardından Nayeon da Yoohyeon ve Tzuyu'nin arasına yattı fakat yerde baş ucunda telefonu titreyince geri dönüp aldı.

Kyungsoo

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin