In Your Dream

264 24 83
                                    




Wildest Dreams


Im Nayeon telaşla sınıfa kaçmasından bu yana hiç Do Kyungsoo'yu görmemişti.Genç oğlan mesaj da atmamıştı hiç.Sınav haftası bitmiş gezinin yapılacağı haftaya hatta gezinin yapılacağı güne kadar ikisi de birbirlerini görmemiştiler.Im Nayeon'un bu konudan yana sıkıntı çekmemesi gerekiyordu.Öyle olmuyordu işte.

Sürekli Kyungsoo hakkında düşünüyordu.Onu gördüğünde daha az düşünüyordu halbu ki.Ters giden şeyler vardı.

Şimdi ise Jihyo onun koluna girmiş başını omuzuna yaslamış uyukluyordu.Sabahın köründe okula gelir gibi bahçede dikilmiş otobüslerini bekliyordular.Geziye gitmeyenler de vardı.Onlar derslere girecektiler.

Üç otobüs vardı.Cuma günüydü ve bir gün kalıp cumartesi akşamı dönecektiler.

''Agh cidden çok uykum var !'' Chanyeol yanaklarını şişirip dudağını büzünce Nayeon da baygınca ona bakarak kırmızı saçını karıştırdı.

''Yeolie her zaman ki saatle geldik okula.Sen ve Jihyo niye böyle uykulusunuz ?'' dediğinde Jihyo gözlerini kısarak konuşan kızın omuzundan başını kaldırdı.

''Heyecan yaptık yani ne olmuş ?'' dediğinde Chanyeol ona bakarken gözlerini kızdı ve el hareketleriyle hararetle konuşmaya başladı.

''Kendi adına konuş şapşal.Ben sabaha kadar bilgisayarda oyun oynadım ne heyecanı ?!'' Nayeon gözlerini devirdi.Klasik Chanyeol.

''Jungkook nerelerde görünmüyor ?'' diye sordu Nayeon etrafına bakınarak.O sırada karşıda dikilmiş bir kaç basketbol takımı oyuncusunu görmüştü.Kyungsoo yok muydu ?

''Yoongi'nin peşine dolanıyordur yavru köpekcik.'' dedi Chanyeol kıkırdayarak.

''Hey yavru köpekcik benim ! Jungkook tavşan bir kere.'' Yoohyeon Chanyeol'e diklenirken Jihyo uykulu gözlerle ona baktı.

''Ben de insanım.Bu kadar uzun süre bekletilmeyi hak etmeyen bir insan.'' dediğinde Jihyo göz ucuyla Bayan Lee'ye baktı.Geziyi düzenleyen öğretmen o'ydu ama otobüsler gelmemişti hala.

''Sen neden takımının yanında değilsin ? Sürekli sana bakıp duranlar var karşıdan.'' Nayeon çenesiyle karşıyı göstererek Chanyeol'e baktığında Chanyeol omuz silkti.

''Takımdayım ama onlardan biri gibi hissetmiyorum kendimi.Ayrıca takımdan biri çok tuhaf.'' yüzünü buruşturmuştu.

''AAA UZAK TUT ŞUNU BENDEN SIYEON !'' Choi Youngjae elinde salatayla onu kovalayan Siyeon'dan kaçıyordu.Bayan Lee sabır diler gibi alnını kaşırken derin nefesler alıyordu.Jihyo sırıtarak onlara bakıyordu.Uykusu açılmıştı belli ki.

''Noona de noona !'' salatalığı kılıç gibi karşısında ki çocuğa doğrultunca Youngjae çantasını yüzüne götürdü.

''Lee Siyeon Choi Youngjae gürültü yapmayı kesin !'' Bay Jung Bayan Lee kadar sakin değildi ki bu uyarıyı yapma gereği duymuştu.

''Hocam zorbalığa uğruyorum yardım edin.'' dediğinde Yugyeom gürültülü şekilde onun üstüne gülünce Jinyoung kafasına vurdu.

Siyeon amacına ulaşmış gibi elinde ki salatalığı yemeye başlayınca Youngjae yüzünü buruşturdu.Jinyoung ise Youngjae'yi yanına çekti.

''İşte otobüsler geliyor ! Tanrıya şükürler olsun !'' Hyunjin dramatik şekilde çömeldiği yerden kalkınca herkes işaret ettiği yere baktı.Sırayla geliyordu otobüsler.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin