Class Fight 😜
♔
Im Nayeon sürekli sınıfta test çözmekten sıkıldığı için kendini bahçede ki çardaklardan birine atmış açık havada çalışmasına devam ediyordu.Ayrıca yüksek çıkan sesler arasında konsantre olmaya da çabalıyordu.Pratik yapıyordu işte.
Jihyo ise karşısında test kitabı önünde açık fakat elinde telefonuyla ilgileniyordu.Çalışmaktan çok uzaktı.
"Sınavlar geliyor farkında mısın Jihyo ?" Nayeon başını çözdüğü sorudan kaldırmadan arkadaşını uyardı.
"Nayeon-aah ben tek bir soru çözmeden sınavlardan yüksek not alıyorum, biliyorsun." Dedi.O da telefondan gözlerini çekmemişti.
"Tamam okul sınavlarını kenara koyalım ama üniversite sınavı ne olacak ?" Dedi kalemi parmaklarında oynatırken.
Jihyo hâlâ sımsıcak olan kahvesine baktı.Kaynar su gibi sıcaktı hâlâ duman tütüyordu üstünde.Sinirle nefesini üfledi.
Hava soğuktu...
"Bu basketbol takımı salak mı acaba ? Böylesi soğuk bir havada ne diye pratik yapıyorlar ?Hadi yapıyorlar neden dışarıda yapıyorlar ?" Nayeon güldü.
"Biz de test çözüyoruz ?" Dediğinde Jihyo duraksadı.
"Haklısın." O sırada ona yaklaşan Roseanne'yi fark eden Jihyo gözlerini kıstı.Nayeon test kitabıyla ilgileniyordu hâlâ.Bitmesine bir sayfa kalmıştı.
"Dışarıda ineklemenizden daha tuhaf olan ne biliyor musunuz ? Çirkin yüzleriniz." Dediğinde itici bir şekilde. sırıtıyordu.Bu kızın zoru neydi ?
"Senin yüzün daha tuhaf bence, söylesene kaç kez estetik yaptırdın ?" Jihyo elini çenesinin altına yaslayarak ona döndü.Normalde bu tür sohbetlerin konusunu asla yapmazdı çünkü estetiğe karşı bir ön yargısı yoktu.Karşısında ki kızı özgüveninden vurup susturması için bu yolu seçmişti.
"Benim yüzümde estetik yok ?" Kaşlarını çatarak ona bakıyordu.
"Evet eminim yoktur." Diyerek sırıtan Jihyo ile kız dişlerini sıkarak Nayeon'a döndü.Geldiğinden beri hiç ona bakmamıştı bile, bu sinirini bozmuştu.Elinde tuttuğu ılınmış yarım bardak çayı kızın olduğu tarafa serpmesiyle bir kısmı test kitabına bir kısmı kızın üstüne bulaşmıştı.
Nayeon kollarını iki yana kaldırmış hafif geri çekilirken ateş saçan gözlerini sırıtan kıza çıkardı.
Aniden gelen sinirle o da Jihyo'nun kahvesini tutup kızın üstüne döktüğünde kızın tiz sesiyle bağırması bir oldu.
Üstünü tutarak kendinden uzaklaştırmaya çalıştı.Yanıyordu.
Bahçede olanlar dönüp onların tarafına bakarken Nayeon sinirle kalkıp üstüne çay dökülmüş test kitabını sertçe çöpe attı ve Jihyo ile bahçeden içeri geçtiler.
"Sen yapmasaydın ben yapacaktım.Zaten kahveyi de içmeye niyetim yoktu bir türlü içilecek kıvama gelmedi." Dediğinde Nayeon ona göz ucuyla bakıp sırıttı.
Son bir testi kalmış kitabından olmuştu.Kalemini sırasına sertçe koyarken üstüne sıçramış çay izlerine bakıp Chanyeol'ün ıslak mendiliyle temizlemeye çalıştı.
"Senin için endişeleniyordum ama Roseanne daha kötü durumda." Diyen Chanyeol hemen yanlarında bitmişti.
"Beter olsun." Jihyo dişlerini sıkarak söylendi.
"Im Nayeon müdür yardımcısı odasına çağırıyor."Öğrenci zili çalalı iki dakika olmuştu ve nöbetçi öğrenci onun çağrıldığını bildiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"