Taylor Swift-Invisible String
Yorum yapmayanı banlıyoruz.
♔
Im Nayeon her ne kadar istemese de sınıfta ki yılbaşı hediye olayına dahil edilmişti ve bu durumdan memnun değildi.Bir de üstüne kendisine Chanyeol çıksın isterken Chanyeol'ün sıra arkadaşı Jooheon çıkmıştı.Jooheon ile pek konuşmazdı bile.Ne sevdiğinden de haberi yoktu.Bu yüzden doğaçlama bir şekilde hediye alması gerekecekti.
Chanyeol'e kim çıkmıştı merak ediyordu.Chanyeol sır tutma konusunda pek iyi denilemezdi ne yaptıysa ağzından laf alamamıştı.Jihyo'ya ise Junmyeon çıkmıştı.Nayeon üstüne yapışıp zorla öğrenmişti.Jihyo ise pes edip göstermişti.
Miniklerin sınıfları çekiliş yapmamışlardı ama Tzuyu yine de Yoohyeon ve Jungkook'a hediye alacağını söylemişti.Bunu sadece Nayeon biliyordu ve bu bilgiyle neşesi biraz olsun yerine gelmişti.Yoohyeon ve Jungkook'un tepkilerini merak ediyordu.
Yine de zihni dumanlıydı.Kyungsoo ile olan sohbetlerinden miydi yoksa Jooheon için alacağı hediye seçiminde hiçbir fikri olmamasından mıydı acaba ?
Oflayarak ellerini okul ceketine sıkıştırmış dudak bükerek ayağının altında ki taşlara vuruyordu.Nayeon kışın artık gitmesini istiyordu.Sınava girip bitirip yaz tatilinde güzelce kafa dinlemeyi iple çekiyordu.Eh işte en küçük bir isteği bile olmazken bunları dilemesi boşunaydı ha ? Chanyeol çıksaydı eğer güzel bir kulaklık almayı düşünüyordu.Çünkü kırıldığını söylemişti...
Filmlerde ki ya da kitaplardaki gibi arkadaşı ona çıksa olmaz mıydı sanki ?! Bahçedeki boş banklardan birine geçip otururken bağıra çağıra pratik yapan basketbol takımına göz ucuyla baktı.
Eh kapalı spor salonunu tercih etmemiştiler ha...Bu soğukta dışarıda oynamak sinir bozucu olmalıydı.Chanyeol'ü aralarında görmemişti.Belki de koç ceza vermişti.Dudaklarını birbirine bastırıp başını çevirdi.Çok bakmasa iyi olurdu çünkü kendini kaybedip tek bir insan üstüne düşünceye dalması kaçınılmaz oluyordu.
Jaebeom ve Jooheon'u birlikte konuşurken gören Nayeon ani kararla elini o tarafa sallayıp bağırdı.Yanına çağırmıştı ikiliyi.
"Nayeon ? Test çözmüyorsun hayret !" Jaebeom göz kırparak otururken Jooheon gülümsüyordu.Jooheon zaten her zaman gülümserdi... Jaebeom nasıl oluyordu da kendine zıt olan insanları bulup onlarla takılıyordu çözemiyordu.Ahh tabii Min Yoongi istisna.
"Kapa çeneni salak." Jaebeom keyifle sırıtırken Nayeon bankta arkasına yaslandı.
"Nayeon-sshi sana cidden imreniyorum geleceğin çok parlak gözüküyor benimkinin aksine." Jooheon samimi bir tavırla söylerken ciddiydi.Nayeon sıcak bir şekilde gülümsedi.
"Teşekkürler Jooheon en azından şu yanımda ki şerefsiz gibi bana inek muamelesi yapmıyorsun." Demesiyle Jooheon da Jaebeom da gülmeye başladı.
"Önemli değil sadece gerçekleri söyledim.Çalışmak güzel bir şey keşke bende de olsa ama yok.Ben de bilgisayarımda oyun oynayayım işte." Dediğinde Jaebeom kıkırdadı.
"Yeni çıkacak oyunu aldın mı ?" Jaebeom bankta arkasına yaslanmış gökyüzüne bakarken konuşmuştu.Nayeon gözlerini kıstı.
"Hayır yeni çıktığından fiyatı uçuk baya indirime girmesini bekleyeceğim." Omuzları düşmüştü genç adamın.Nayeon'un kafasının tepesinde bir ışık yanmıştı işte.Tam da o andan sonra Jooheon gider gitmez Jaebeom'a oyunun ismini sorup öğrenmişti.Böylece bu sorunu da çözülmüştü işte.Çözülmüştü çözülmesine de içinde bir yerlerde hâlâ sıkıntı vardı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"