Tiddly Realization

160 21 36
                                    

Day6-Zombie

boş bölüm ama eğlenceli bölüm

Im Nayeon sınavlardan zar zor sağ çıkmıştı.Doğru dürüst uyumuyordu.Pek yemek yemiyordu.Gözlerinin altında ince halkalar vardı ve etrafı kızarıktı.

İki saatlik uykuyla ortada zombi gibi dolanıyor her boşlukta ders çalışıyordu ona 'İyi misin ?' diye soranlarında basitçe geçiştiriyor 'Ders çalışıyorum ondan.' diyordu.

Do Kyungsoo söz verdiği gibi gözüne hiç gözükmemişti.Tükürdüğünü yalamamak adına ve daha çok çekindiğinden mesaj da atmamıştı.Artık ona kim ders veriyordu bilmiyordu.

Yarı yıl tatiline de resmi olarak girmiştiler.Nayeon eve kapanmış sanki yarın sınavı varmış gibi kendini paralıyordu.

Annesi hâline oldukça üzülüyordu.En sevdiği yemeği bile tabağında dolu bırakan Im Nayeon kafayı yiyor gibiydi.

Bu yüzden tatilin beşinci günündeyken kendini derse vermiş odasından çıkmayan Nayeon'un yarattığı boşlukla annesi telefondan arkadaşlarını aramıştı çarşamba akşamı.

Nayeon o gün gecesini tavana boş boş bakarak geçirmişti.Nerede yanlış yapıyordu ? Rüzgâr camını tıkırtatırken gözlerini kapadı yavaşça.

Saat beşe geliyordu ve o yeni uyuyordu.Saat yedide ise alârmı çalıyor kalkıp rutin işlerini yaparak derse oturuyordu.

Tabii o gece yine bir farklılık oldu.Annesi saat yediye vurmadan kızının telefonunu kapıp kendisine saklamıştı.

Bugün kendisi de işe geç gideceğinden gelecek arkadaşlarına güzel yemekler hazırlamıştı.Kızı yemek yapma konusunda iyi değildi ki bu ruhsuzlukla asla yapamazdı.

Saat 12'ye geldiğinde Nayeon uyanmıştı.Kaşlarını çatarak masasının üstünde duran duvar saatine baktıktan sonra telaşla yataktan kalkıp kafasını elleri arasına aldı.

"Siktir siktir.Programım bozuldu !" Kendi kendine küfredip telaşla odasında dört dönerken daha fazla oyalanmamak adına banyoya girip elini yüzünü yıkayıp dişini fırçalamıştı.

Uzayan orta boy kahverengi saçlarını ensesinde topuz yapıp merdivenden indi.Mutfağa girip buzdolabından süt alıp içmeyi düşünürken annesiyle olan fotoğrafın üstünde gördüğü notla duraksadı.

'Bugün arkadaşların gelecek sizin için yemek hazırladım, ders çalışmayı kes ve gerçek yemeklerden ye sağlığın için endişeleniyorum.Biraz yüzün gülsün Nayeon seni seviyorum annecim.'

Nayeon dudaklarını büzerek nota bakarken tekrar olduğu yere yapıştırdı.Bugün uykusu önceki günlere oranla daha iyiydi.

Kapının sertçe çalınmasıyla birlikte pijamalı olmasını umursamadan kapıya yöneldi.

Kapıyı açtığı gibi üstüne atlayan Jihyo ve Yoohyeon ile üçü birlikte yeri boylamıştılar.Oldukça gürültülü bir gün geçirmeye başlamıştı.

"Nayeonie !"

"Unnie seni çok özledim !" Yoohyeon ve Jihyo yere yapışmış Nayeon'u öpücüğe boğarken Tzuyu ve Jungkook yüzünü buruşturarak bakıyordu.

"Dış kapıyı nasıl açtınız ?" Nayeon'un sorusunu Tzuyu cevapladı.

"Aralık duruyordu."

"Merhaba yemek var dediler geldim." Jaebeom arkadan sırıtarak gözüktüğünde Chanyeol bıkkınca nefes verdi.

"Şuan ortada yemek olarak Nayeon var kızlar yiyip bitirecekler şimdi." Demesiyle Jaebeom gözlerini kıstı.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin