Basketbol'a ve Kyungsoo'ya fobisi olan Im Nayeon için Skz-Phobia ;)
Bir de lütfen bolca yorum yapın !!!
♔
Herkes gürültülü şekilde konuşup maçı kazandıkları için geniş arabada birbiriyle konuşurken Kyungsoo ön koltukta öylece yola doğru boş gözlerle bakıyordu.Tabii herkes arabaya sığmamıştı.Birkaç kişi yaya olarak gelecekleri için okulun yakınlarında bir yer seçmiştiler.
Herkes arabadan inmişti.Yixing'in arabayı park etmesi gerekiyordu.Kyungsoo ise hala arabadaydı.Yixing onu dalgın görünce hafifçe gülümsedi.
''Ne oldu ?'' dediğinde arabayı çoktan park etmiş ve anahtarını çekmişti bile.
''Bir şey olduğu yok.'' dedi Kyungsoo.Böyle söylemişti ama derin bir nefes alıp vermişti.Yixing çok sıkıştırmak istemediği için daha da devam etmemişti.İkisi de aynı anda arabadan inip arkadaşlarının yanlarına ilerlediler.
Tek bir kız bile yoktu aralarından.Ehh erkek erkeğe olmak daha iyi olurdu zaten.Chanyeol bir de Nayeon'u getirmeyi düşünüyordu...
Herkes yoğun bir sohbet içine girmiş bir yandan da yemeklerini yerken Kyungsoo'nun yemeğe bakan gözleri kısıldı.Kaşlarını çattı.Ceketi neredeydi ?
''Siktir...'' sessizce küfür mırıldandığında yanındaki Chanyeol ona döndü.
''Hm ? Ne oldu ?'' dediğinde Baekhyun da yemekten başını kaldırmış onlardan tarafa bakıyordu.
''Önemli değil.Bir eşyamı okulda unuttum sanırım.'' dedi.Chanyeol soyunma odasını kastettiğini düşünerek pek endişelenmemişti.
''Chanyeol ?''
''Efendim lider.'' Chanyeol her zamanki pozitif enerjisiyle cevapladı bir yandan da yemek yiyordu.Oldukça açtı.
''Dokuzdan beri bu okuldaydın değil mi ?'' dediğinde Junmyeon elinde ki çubukları ona doğru yönelterek konuştu.
''Yah tabii ki dokuzdan beri bu okuldayız !Sizin gibi yeni değiliz biz !'' dedi küçümser tavırla.Yixing onun bu hareketine gülerek içeceğinden bir yudum aldı.
''Aynen.Okulda ki çoğu kişiyi çok iyi tanırım bu yüzden.'' dedi Chanyeol gülümseyerek.
''Im Nayeon ile sevgili misiniz ?''
Kyungsoo'nun kafasından geçen soruyu karşısında oturan Baekhyun birden sorunca gözlerini büyüterek ona döndü.Baekhyun oldukça kendinden emin görünüyordu.Chanyeol aldığı soruyla boğulacak gibi oldu.Bir-iki öksürük ve tek yudum su ile kendine gelip hemen toparlamıştı.
''Ehem hayır değiliz.Çok yakın arkadaşım.Eğer Nayeon'dan hoşlanıyorsan sil aklından çünkü kimseyi kabul etmez.Asla.'' dedi Chanyeol tekrar içeceğine yönelmişti.Baekhyun'un ona bakan gözlerinden kaçıyordu nedense.
''Nereden biliyorsun belki göz koyduğum kişi sensin ?'' diyerek masada hafif eğilerek gözlerini kıstığında Chanyeol ona şok içinde baktı.Kyungsoo umurunda değilmiş gibi yemeklerden yiyordu ama kulağı onlardaydı.
''Nayeon neden kabul etmezmiş teklifini ? Sonuçta Baekhyun yakışıklı bir çocuk.'' Kyungsoo laf alabilmek için Chanyeol'e göz ucuyla baktığında Chanyeol gerilmişti.Arkadaşının arkasından konuşmak ya da bilgi vermek istemiyordu.Baekhyun ise yüzünü buruşturarak Kyungsoo'ya bakmıştı.Nayeon'a karşı ilgi duymuyordu çünkü...
Belli ki arkadaşı bir işler karıştırıyordu.
''Bir kere basketbol takımında olduğundan en başta kaybediyor hyung.'' Jungkook çenesini tutamayıp konuştuğunda Chanyeol'den uyarıcı bir bakış aldı.Yugyeom'un arkasına sinerek yemeğine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"