Kind to the one that you Love

206 24 49
                                    

Be Kind

Bölümde bir kısım var Nayeon'u psikopat gibi düşünmenize yol açabilirsdkfhnkldf ama Nayeon sadece lafları iyi konduran ve metafor seven birisi bu kadar iyi okumalar :]


Im Nayeon'un uzun biçimli ince parmakları çiçekli mavi tokayı sıkıca tutuyordu.Tokaya boş bakışlar atarken kulaklığından yine gürültülü şarkıları çalıyordu.Dudaklarını birbirine bastırdı.

Bu metodu sonuna kadar hep savunmuştu.Sessizlik düşünmek istemediğiniz şeyleri düşündürür.Bu yüzden genç kız hep kulağında dönüp duran şarkılara odaklanarak bu düşüncelerden kaçmaya çalışıyordu.Şuan ki ana kadar başarılıydı.

Ama kulağında Highway To The Hell çalmasına karşın avuçları içinde duran çiçekli mavi tokalara bakarak Kyungsoo'yu düşünüyordu.Derin bir nefes verdi.

Cehenneme giden yol huh ?

Neden her şey bu kadar zordu ? En azından bazı küçük detaylara böyle ayrıntılı bakmasa olmaz mıydı sanki ?! Chanyeol hiç önemsemezdi mesela.

İkinci kez kalbinin kırılma ihtimali oldukça yüksek olsa bile eğer kalbinden geçiyorsa mutlaka o yoldan ilerlerdi.Çok düşünmezdi.Jihyo olsa ne yapardı ? Onun gibi hassas sulu göz biri bile Nayeon kadar detaycı düşünüp gelecekte olacaklar için endişelenmezdi.

Fakat Im Nayeon ne Park Chanyeol ne de Park Jihyo idi.Kafasını yoran düşünceleri kolayca görmezden gelemiyordu.Annesi hep 'anı yaşa' derdi halbuki.

"Unnie voleybol takımı bu sene berbat ötesi !" Yoohyeon yakınarak başını geriye attı.Takımda ki kızlardan memnun değildi.Takım Kaptanı Roseanne Park iken nasıl iyi olabilirdiler ki zaten ?

"Bir de basketbol takımının çöp çıkacağını söylüyordu." Diyen Chanyeol Tzuyu ile kraker yiyordu.Tzuyu'nin gözleri kısa saçlıya kaydı.

"Nayeon unnie ? Elindekiler ne öyle toka mı ?" Dedi kaşlarını kaldırarak.Yoohyeon da yanında oturduğu büyüğünün avuçları içine bakınca gözlerini kırpıştırdı.

"Ne kadar güzeller böyle !" O sırada yan masaya Kyungsoo, Baekhyun ve Yoongi yerleşti.

Nayeon yan gözle o tarafa bakıp tokaları anlık kararla masaya sertçe koydu.

"Abartma sıradan bir toka işte." Biliyordu Do Kyungsoo buraya bakıyordu.

"Neden ki ? güzeller bence bu tip tokaları bulmak için ne kadar çaba sarf ediyorum ben ya !" Yoohyeon dudak büzdüğünde Tzuyu kıkırdadı.Chanyeol sessizce kraker yiyordu.

"Çünkü alan kişinin neden aldığını çözemedim pek bir amacı yok gibiydi.Ayıp olmasın diye kabul ettim.İstersen takabilirsin." Dedi omuz silkerek.Kollarını göğsünde bağladı.Bu bir tür test ya da kışkırtma mıydı ? Im Nayeon lisanıyla...

"Ee doğum günündü yakın zamanda unuttun mu ? Hediye değil mi bu ?" Chanyeol umursamazca krakerini yiyip konuşurken Nayeon ona gözlerini kıstı.Yan masada Baekhyun ve Yoongi kendi aralarında konuşurken Kyungsoo çatık kaşlarla Nayeon'a bakıyordu.

Sevmemiş mi yani ? Kyungsoo dudak büzerek bakışlarını yere sabitlerken Nayeon çaktırmadan göz ucuyla bakıyordu.

Sırıttı.

Tilkileri bugün yoğun çalışıyordu.

"Tzuyu kalk kalk Jeon mesaj attı.Bayan Feng bizi çağırıyormuş.'' Tzuyu tek kaşını kaldırdı.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin