Good Friend With Many Secrets

237 27 128
                                    

Thin White Lies :]

Edebiyat sınavı yeni bitmişti ve uzun teneffüs olmasına rağmen Im Nayeon sınıfına kapanmıştı.Bu sefer test çözmüyordu.Elinde telefonuyla takılıyordu.Chanyeol takımda en kötü oynayanın kendisi olduğunu söyleyerek tek başına pratik yapmaya gitmişti.Jihyo, Tzuyu ve Yoohyeon bahçede voleybol oynuyordular.Jungkook muhtemelen kantindeydi.Her zamanki gibi...

Nayeon ara ara cam tarafına dönüp dışarıda voleybol oynayan kız arkadaşlarına bakıyordu.Onların biraz ilerisinde ayağı alçıda olan Sana'yı görünce kaşlarını kaldırdı.Sınav haftası diye gelmiş olmalıydı.Mesaj atmayı unutmuştu Nayeon.

Tek başına oturuyordu yanına gitse iyi olurdu aslında.

Oturduğu sırsından kalkmıştı sırasının üstündekileri çantasına koyup dönmesiyle dibinde dikilen Kyungsoo'yu görmesi bir oldu.Korkarak eli kalbine gitti.

Sınıfta sadece ikisi vardı.

Kyungsoo düz tuttuğu yüzüyle elinde ki test kitabını kıza uzattı.Nayeon gözlerini ondan çekip baktığında birazcık şaşırdı.Bu kadar kolay vermesini beklemiyordu.Hatta yanına gelmesini...

Kyungsoo sanki kızın düşüncelerini duymuş gibi konuştu.

''Sen gelmezsen ben gelirim.'' dediğinde Nayeon hafifçe yutkundu.Kitabı yavaşça çekip aldıktan sonra sıranın altına koydu.Tekrar çocuğa döndüğünde daha fazla yaklaştığını fark edince geri adımladı.

''Saçın kısa olmasına rağmen sürekli toka takıyorsun.Sanırım tokaları seviyorsun ?'' tek kaşını hafifçe kaldırmış kıza meraklı gözlerle bakıyordu.

Buna dikkat etmişti yani ? Niye dikkat etmişti ki ? Sadece ondan uzak dursa olmaz mıydı ?

''Evet seviyorum.'' dedi Nayeon Kyungsoo'dan gözlerini çekmeden.Kyungsoo'nun biçimli dudakları aralandı.Kendisine dememişti bu kelimeyi ne diye gereksiz heyecan yapmıştı şimdi ?! Bu sefer kız değil oğlan gözlerini kaçırdı.

''Şey sınavın nasıl geçti ?'' dedi tekrar kıza dönmüştü gözleri.Nayeon'un Sana'nın yanına gitmesi gerekiyordu ne diye oyalıyordu onu ?! Kyungsoo ise kızın yüzüne biraz daha bakmak sesini biraz daha fazla duymak istiyordu.

''Güzel geçti.Bildiğim yerlerden çıktı.'' Nayeon gerilmişti.Bu kadar yakın olmasına gerek yoktu.

''Kitabımı bu kadar kolay vereceğini tahmin etmemiştim.Bir de numaramı nereden buldun ?'' dedi kaşlarını çatarak.Numarası bir çok kişideydi bulmak zor olmamıştı.

''Kitap senin kitabın zorla kendimde tutmanın anlamı yok.Numaranı da Junmyeon'dan zorla aldım hatta ondan habersiz telefonunun rehberine de girmiş olabilirim.'' kafasını yan yatırmış gözlerini kısmıştı.

Nayeon şaşkınca ona baktı.

''İnsanların özel hayatına saygın yok.'' başını sağa sola sallayarak yargılayıcı bakışlar atıyordu.Kyungsoo başını yere eğerek güldü.

''İstemiyorsan bir daha sana mesaj atmamamı, söylemen yeterli Nayeonie.'' Nayeonie ?

Nayeon gözlerini büyüttü.Nayeonie mi demişti o az önce ? Nayeon'un karnına ağrılar girmişti şimdi.Sertçe yutkundu.

''Her neyse gitmeliyim.Görüşürüz.'' elini hafifçe sallayıp büyük adımlarla kapıya ulaşıp çıktı.

Nayeon dişlerini sıkarak kaşlarını çattı.Tekrar avuç içiyle alnına vurdu.Ne oluyordu ona ?! Kim Jongin'le bir tuttuğu çocuk değil gibi davranıyordu.Jongin hiçbir zaman tokalarını sevmemişti, aldıklarını vermemişti.Kyungsoo sanki Jongin'in yaptıklarının tersini yapıyordu.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin