Lover

139 16 49
                                    

Bölüm geciktiği için üzgünüm pek iyi değilim bu aralar mazur görün.Umarım hata yoktur ve seversiniz...Bekletmek istemedim.

Taylor Swift-Lover

"Off Nayeon !" Jihyo arkadaşının başında dikilmiş testin başından kaldırmaya çalışıyordu.Nayeon çözdüğü testteki yanlışlarına bakarken Jihyo ona rahat vermemeye yeminli gibiydi.

"Ne istiyorsun Jihyo ?" Nayeon bıkmış şekilde ona çevirdi gözlerini.Jihyo baygın bakışlar attı.
"Bırak artık çalışmayı da bahçeye felan çıkalım yaa !" Ayağını yere vurarak yanaklarını şişiriyordu.

"Sınava şurada ne kadar kalmış senin bana dediklerine bak." Nayeon oturduğu yerde geriye yaslanıp telefonunu çıkardı.

"İyi benden günah gitti Chanyeoller dışarıda basketbol antremanı yapıyorlar dışarıda kızlar senin sevdiceğinden gözlerini çekmiyorlar ama tabii sen bilirsin." Nayeon gözlerini kısarak ona döndü.Jihyo'ya daha Kyungsoo ile arasında geçenleri anlatmamıştı bile.Fakat sevgili arkadaşı her şeyi bir bakışta anlamakta ustaydı.Yılbaşını kutlarlarken Nayeon'un birden ortadan kaybolması vardı bir de.Nayeon inatla o gün nereye kaybolduğunu anlatmamıştı.Bir gün anlatacaktı ama şimdi zamanı değildi.

Ayrıca başka bir olay daha yaşanmıştı ki Jihyo'ya eski zamanları hatırlatmış daha da şüpheye düşmesini sağlamıştı.
Yılbaşı gününden sonra kantinde oturmuş kahve içerlerken Kyungsoo durduk yere Nayeon'a bisküviyle birlikte sıcak çikolata alıp vermişti ve Nayeon da küçük bir gülümsemeyle kabûl etmişti.Jihyo ise bir sürü imada bulunsa da Nayeon geçiştirmişti.Jihyo'nun çenesini susturmak zordu...

"Yalan söylemiyorum Nayeonie." Nayeon bıkkınca nefes vererek sırasından doğrulmuş Jihyo'nun koluna girmesine izin vermişti.Eh biraz hava almak fena olmazdı.Hayır hayır tabii ki hava almak için çıkmıyordu.Kyungsoo'yu görmek istemişti.Kesinlikle bu sebepten dolayı çıkıyordu.Tabii başkalarının bunu bilmesine lüzum yoktu.Kendisinden de her ne kadar saklamaya çalışsa da apaçık biliyordu gerçeği zaten.

Ayrıca Kyungsoo'yu izleyen bir kaç kız kulağına hiç güzel gelmemişti.Bu zaten teste olan tüm ilgisini kaybetmesi için yeter de artardı !

Bahçeye çıktıklarında takımı oynarken değil hepsini bir tarafa dağılmış telefonlarıyla takılırken ya da birbirleriyle konuşurken bulduklarında Nayeon etrafta bir kız felan göremeyince içi rahatlamıştı.

Chanyeol, Baekhyun ve Kyungsoo oturdukları bankta konuşuyordular.

"Chanyeolieeee!" Jihyo elini abartılı şekilde sallayıp kendine has gülüşüyle arkadaşına bakarken Nayeon'u da peşinde getiriyordu.

Kyungsoo Nayeon'u görmesiyle gözlerine en parlak yıldızların kayması bir oldu.Sanki hiç antreman yapmamış gibi birden enerji gelmişti vücuduna.

"Nayeon'u Tarihin derinlerinden çıkarıp getirmen büyük bir başarı olmuş hyo." Chanyeol gülerek Nayeon'a çevirdi bakışlarını Nayeon gözlerini devirip başını sağa sola eğererek sahte bir şekilde güldü.

"Tarih dersinden istediğim neti yapamamam komik bir şey mi Chanyeol ? Belki de sen de tarihin derinlerine girmelisin çünkü oyun oynamaktan başka bir şey yapmıyorsun." Nayeon kollarını göğsünde bağlamış yargılayıcı bakışlar atarken Chanyeol kaşlarını varıp gözlerini kaçırarak küçük bir çocuk gibi triplenmişti.O da ellerini Nayeon gibi göğsünde bağlamış yüzünü Kyungsoo ile ortalarında oturan Baekhyun'a çevirmişti.

"Bebek Chanyeol küstü kıyamam yaaa." Jihyo kıkırdayarak Chanyeol'ün saçını karıştırırken Nayeon onaylamaz bakışlar atıyordu.Kyungsoo bu süre boyunca gözlerini bir an olsun Nayeon'dan ayırmamıştı.Ayıramıyordu.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin