Cornelia Street
♔
Cılız yağmur damlaları cama çarpıp mermere iniyordu.Havada kara bulutlar vardı.Nayeon'un da kafasında kara bulutlar dönüyordu.Şimşekler çakmıyordu.Ne zaman çakardı o şimşekler acaba ?
Dirseğini masaya koymuş eli yanağında önünde açık testte ki soruya bakıyordu.Kalemi oynamıyordu bu sefer.Saçma şekiller bile çizmemişti.Alt dudağını kemirmeye başladı.Dikkati sürekli olmaması gereken yerlere gidiyordu.Sürekli kafasının içinde dolanıp duran tilkileri dinliyordu.Bu olmamalıydı.
Başını kaldırıp duvara montelenmiş ahşap kitaplığına koyduğu test kitabına baktı.Onun burada yeri yoktu ne diye kitaplığın baş köşesine koymuştu ki ?! Aniden oturduğu sandalyeden kalkıp saçlarını karıştırdı.
Hem Kyungsoo'yu hem geçen yazı düşünüyordu.
Elleriyle yüzünü sıvazladı.Eline telefonu aldığında grupta bir çok mesaj biriktiğini görünce kafası dağılsın diye okumaya başladı.
Jihyo Bir şey soracağım Bay Jung bana takık mı ya ? Ekstradan ödev vermek ne demek ?!
Chanyeol Hyo sana takık felan değil adamın sözlüsünden tek düşük alan sensin üstüne düşmesi gayet normal.
Jungkook Siz dua edin Hoseok hyung'ın yerinde değilsiniz
Tzuyu Hoseok Hyung kim Jungoo ?
Jungkook Çok cahilsiniz cidden okulda ki herkesi tanıdığım için bana şükretmelisiniz
Chanyeol Ne yani okulda ki herkesi tanımak zorunda mıyız ?
Jihyo Kusura bakabilirsiniz ama Kookie'ye katılıyorum ben.Dedikodu her zaman stres azaltır o yüzden ben de okulda ki bir çok kişiden haberdarım ;)
Tzuyu Unnie dikkat et de Roseanne olup çıkma
Chanyeol Yok artık
Jungkook HAHAHAHHAAHAHA
Jihyo Saçmalama Tzu Tanrı korusun öyle birine dönüşürsem kendimi keserim !
Yoohyeon Ödev yapmama engel oluyorsunuuuz
Chanyeol Öyleyse telefonu kapat afacan
Yoohyeon Kapatamam ingilizce ödevi yapıyorum çeviriden bakmam gerekiyor :(
Tzuyu Bir ara sana geleyim de bana ingilizce anlat Yoohyeonie...
Nayeon Amma konuşmuşsunuz
Jihyo Sevgilim geldiiii !!! ❥❥❥
Jungkook Nereden senin sevgilin oluyor Dani enişteye ispitleyeyim mi şimdi seni ?
Chanyeol Jungkook'dan önce ben yapacağım ki Kang Daniel'ı gözüm görmesin :3
Tzuyu Enişteye laf atmayı kesin ezikler onun gibi olabilmeniz için kırk fırın ekmek yemelisiniz hoş Jungkook yiyor ama... konumuz bu değil !
Nayeon Konumuz mu vardı ?
Jihyo Onu bunu boşverin bakın ne diyeceğim okul temsilcisi'nden öğrendim haftaya bir gezi olacakmış !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"