Afterglow ✨
Let is gooo!!!
♔
"Nayeonie ben çok özür dilerim çok salağım yemin ederim.Takımdan da çıkacağım-" Park Chanyeol zorlanarak konuşurken Nayeon dudak büzerek saçlarını karıştırdı.
"Saçmalama Chan takımdan çıkmıyorsun bilerek yapmadığının farkındayım asıl ben özür dilerim böyle ağlamana sebep olduğum için çok üzgünüm." Ardından birbirlerine sıkıca sarıldıklarında Jihyo kafasını geriye atarak bağırdı.
''AGH ! KALBİM KALDIRMIYOR TANRIM !''
Nayeon ve Chanyeol Jihyo'ya baygın bakışlar atarken Jungkook ve Yoohyeon da sarılan ikiliye katılıp grup kucaklaşması yaptılar.Tzuyu gülerek Jihyo'ya bakıyordu.Bazen tepkilerini abartıyordu ve komiğine gidiyordu.
''Ş-şey ımm...'' gelen sesle herkes kapı tarafına doğru döndü.Baekhyun çekinerek yanlarına yaklaşmıştı.Nayeon'a ve göz ucuyla Chanyeol'e bakıyordu.Elleriyle oynuyordu.Nayeon'un gözleri ellerine kaydı.İçleri hafif soyulmuş ve kızarmış gözüküyordu.Düşmüş müydü ?
''Ben özür dilerim.Yani Chanyeol'ün ya da Jungkook'un bir suçu yok ben biraz sıkıştırdım.Arkadaşlık ilişkinize yani aranızdaki sırlara saygılı olmalıydım çok üzgünüm.'' Alt dudağını ısırmış şekilde cevap vermelerini beklerken Nayeon omuz silkti.
''Bu bir sır değil sadece konuşulmasından hoşlanmadığım bir konu, eski defterleri çoktan yaktım ama külleri tekrar önüme çıkınca can sıkıcı oluyor.'' dediğinde Baekhyun başıyla onayladı.
''Baekhyun kendini suçlu hissetme çoktan barıştık zaten.'' diyen Chanyeol gülümseyerek Baekhyun'un saçlarını karıştırdı.Jungkook kıkırdayarak başıyla onaylarken diğer üç kız sadece olan biteni izliyordu.
Baekhyun başını kaldırıp şaşkınca Chanyeol'e bakarken birden gülümsedi.
''Sevindim.Umarım bir daha ağlamazsın.'' diyerek son cümlede kaşlarını çattığında bakışlarını yere indirmişti.
''Ahhh ağlamam çünkü böyle bir şeyin tekrarı olmayacak.'' Chanyeol tek omzunu silkip gülümsedi ve fakat Baekhyun şaşkınca ona döndü.
''Bekle- N-nasıl yani ? Artık benimle konuşmayacak mısın ?''
''Yok yani hayır konuşacağım o anlamda demedim.'' diyerek hızla açıklama yapmaya çalışan Chanyeol'ün paniklemiş hali en çok Tzuyu ve Yoohyeon'un hoşuna gitmişti.Jihyo ise telefonuyla ilgileniyordu.Nayeon ve Jungkook kıkırdayarak olan biteni izliyordular.
''Şey o zaman teşekkürler.Hala arkadaş olduğumuza sevindim.Görüşürüz.'' diyerek el sallayıp kapıya doğru ilerlerken Chanyeol arkasından ilerledi.
''Bekle ! Ellerine ne oldu ?!'' diyerek peşinden koşmuştu.İkisi de gitmiştiler.Nayeon kaş göz yaparak Jungkook'a döndüğünde Jungkook gözlerini kıstı.
''Ne iş ?'' dedi Nayeon tekrar kaş göz yaparken.
''Ne ne iş noona ?'' dedi Jungkook boş boş bakarken.Tzuyu ensesine vurdu Yoohyeon ise gözlerini devirdi.
''Salağa mı yatıyorsun yoksa cidden salak mısın Jeon ?'' diyen Tzuyu ile Nayeon'un bakışları tekrar Jungkook'a döndü.
''Haaa ! şey ya bilmiyorum ama Chanyeol hyung ile Baekhyun hyung arasında bir şeyler dönüyor bence de.'' başını onaylayarak sallarken Nayeon gülümsedi.
''Pis Chanyeol niye anlatmıyor bize ?'' dedi Nayeon alt dudağını büzerek.
''Chanyeol sunbae'nin dediklerinizin farkında olduğunu sanmıyorum saf saf arkadaşça takıldıklarını düşünüyor olmalı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"