They All Wanna Be You

192 27 47
                                    

Dear Dorothea they all wanna be ya~

Bakınn mutlaka ve mutlaka koyduğum şarkılarla okuyun !!! 

Nayeon'un akşam yatmadan önce ördüğü saçlarına gitti elleri.Tek hamlede tokaları çıkarıp örgüleri açtı.Eskisi kadar kısa olmayan saçları kıvrılmış şekilde omuzlarından biraz daha aşağı dökülüyordu.

Tekrar kesmeli miydi ? Aynadaki yansımasına burun kıvırdı.Çoktan yüzünü yıkayıp dişini fırçalamıştı.Saçlarını açmadan önce de okul kıyafetlerini giymişti.

Daha fazla beklemeden odasından çıkıp çatı katından ayrıldı.Annesi hep ondan daha erken çıkar giderdi.

Bugün gökyüzünü kara bulutlar kapladığından siyah asker botlarını giydi.Okul yolunu klasik şekilde şarkısını dinleyerek tamamladı.

Bugün arkadaşlarıyla uğraşıp onları kızdırarak oldukça eğlenmişti.Junmyeon'u Sana konusunda sıkıştırıp canına okumuştu resmen.Öyle ki Junmyeon'un suratı kırmızının her tonunu denemişti.

Nayeon'un onla uğraşması gibi Tzuyu de formundaydı tabii.Kendisine sataşıp durmuştu gün boyunca !

Gün boyunca Kyungsoo'yu göremeyen Nayeon etrafına bakınır olmuştu.Kantine doğru gidiyordu adımları.Jihyo Chanyeol'ün kantinde olduğunu söylemişti.Bazen basketboldakilerle takılıyordu Chanyeol.Belki Kyungsoo da oradadır.

Bugün okuldan sonra Do Kyungsoo ile kütüphaneye gitmesi gerekiyordu sonuçta.Okulda olmalıydı.

Bugün neredeyse Nayeon ile konuşan herkes saçlarına iltifat edip bugün güzel göründüğünü söylemişti ve kantinden çıkan Wonho da bir çırpıda iltifat edip aceleyle çıkmıştı diğerleri gibi.

"Herkes anne kuzusu değil mi za-"

"Hyung hyung bekle.Benim kalbimde birinci sırada kim var biliyor musun ?" Sehun elini kalbine götürmüş Chanyeol'e doğru bakarken Chanyeol cümlesini yarıda kesmiş Sehun'a bakıyordu.

Baekhyun'un ise kafası karışmıştı.Bu konuya nereden gelmiştiler hatırlamıyordu bile.

"Kim var ?"

"Bilmiyor musun ?" Sehun tek kaşını kaldırarak ona bakarken Nayeon da Baekhyun gibi gözlerini kıstı.

"Bilmiyorum belki Junmyeon ?"

"Hayır.Sen varsın hyung." Dediğinde Nayeon gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken Baekhyun gözlerini büyütmüş Sehun'a bakıyordu.

Chanyeol ve Sehun ise sessizce birbirlerine bakarken ikisi de aynı anda 'shalalala' diyerek şarkı söyleyince Nayeon gülüşünü daha fazla tutamadı ve üç oğlan da o tarafa döndü.

"Junmyeon, Sehun'un IQ'sunun yunusların IQ'su ile aynı olduğunu söylerken yanılmıyormuş." Diyen Nayeon ile Sehun gözlerini kısarak ona baktı.Chanyeol ise gülmeye başlamıştı.Baekhyun deminki olanlar yüzünden kafası karışmış şekilde sürekli odağını değiştirip duruyordu.

"Junmyeon hyung ile konuşmam gerekenler var anlaşılan." Diyerek masadan kalkan Sehun ile peşinden Baekhyun kalktı.

"Benim de Sehun ile konuşmam gerekenler var." Diyerek gözlerini kıstı gülümseyerek.Ardından Sehun'un koluna girdi ve ikisi de kantinden ayrıldılar.

Nayeon Chanyeol'ün karşısına Baekhyun'un oturduğu sandalyeye geçerken rahatça geriye yaşlandı.

"Umarım Sehun yaşar." Diye mırıldanan Nayeon ile Chanyeol gözlerini büyüttü.

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin