Taylor Swift-Style
♔
Tatilin bitmesine üç gün yılın bitmesine ise beş gün vardı.Okullar açıldıktan iki gün sonra yeni bir yıl başlıyordu.Ve yeni bir dönem.Nayeon zaten kendi defterini yenilemişti bu yüzden o kadar da umursamıyordu yılbaşını.
Tüm tatil boyunca büyük sınava çalıştığı için pişman değildi ama tabii arkadaşlarıyla daha fazla vakit geçirmiş olmayı dilerdi.
Chanyeol'ün kendisine attığı bir sürü mesajı görüldü yapıp acı çekişmesine sebebiyet verirken dayanamayıp eline aldı.
Chanyeol
TAVŞANIM BAEK İLE OLDUK🎉
OLDUK YANİ 👉🏼👈🏼
Olmuşuz dur capslock kapadım kızma diye
Şey bugün de first date yapacaktık 🌝
AMAAA
GEL GÖR Kİ NE OLDU?!?!
Kyungsoo hastaymış Yixing evde değilmiş diye Kyungsoo'ya bakıyoruz 😫
İLK RANDEVUM BÖYLE OLMAMALIYDI😭
Kyungsoo soğuk kapmış galiba Baekhyun da çorba yapmayı bilmediğinden hazır ramenlerden almış çocuğu zehirliyor artık sittin sene randevuya çıkamayız😭
Konum atayım gel al beni bayılıp düşebilirim😭 Baekhyun da sevgili arkadaşıyla ramen yer artık😡
Nayeon
Kyungsoo hasta mı ? Ne???
Sen Baekhyun ile olan randevuna git Yeol ben Kyungsoo'ya bakarım sorun değil !
Nayeon gözlerini büyüterek alttaki konuma baktıktan hemen sonra hızla hazırlanıp arkadaş kurtarma operasyonu (!) için kıyafetlerini hızlıca giyindi.
Eh evine yakın sayılırdı.Parkın yakınlarında bir yerdi bu yüzden zorlanmadan bulabilirdi.Montunu ve Kyungsoo'nun atkısını giyindi.
Test kitaplarını üstlerinde kalan silgi tozlarıyla yalnız bırakarak evden çıkıp kapıyı kilitlerken telefona baka baka ilerliyordu.
Dolaptan dünden kalan çorbayı almadığı için kendine kızmıştı biraz.Belki iyi gelirdi.
Chanyeol ve Baekhyun'un sevgili olmasına şaşırmamıştı bile.Belliydi çünkü birbirlerine bakışlarından...Jihyo aklından geçenleri bilse muhtemelen 'Aşk doktoru olan benim sen değilsin !' diyerek bağırırdı.
Evi bulduğunda apartmanın küçüklüğüne baktı.Tek odalı dairelere benziyordu sanki.Üstünde D.o. yazan zile basmayı tercih ederek beklerken kapı hemen açıldı.
Bir kat çıkmasıyla kapıda dikilen Kyungsoo'yu görünce Nayeon endişeyle tek kelime etmeden içeri girip montunu çıkararak elini çocuğun alnına koydu hemen.
"Nayeon, dur dışarıdan yeni geldin ateşim var mı yok mu anlayamazsın." Kyungsoo burnunu çekerek kızın bileklerini yakalamasıyla tuttuğu battaniye ayaklarının dibine yığıldı.
Sessizce bir 'Siktir' mırıldanışının ardından Nayeon ellerini geri çekip battaniyeyi alarak tekrar çocuğun sırtına örttü.
Kyungsoo hastalıktan mı bilmiyordu ama nefesi kesilmişti birden.Hipnoz olmuş şekilde karşısındaki kıza bakarken Nayeon gözlerini kırpıştırarak endişeyle haline bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
Random"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"