The 1
Alın size double kill!
♔
O tuhaf sinir bozucu günün üstünden neredeyse bir hafta geçmişti.Nayeon tekrar test çözmeye dönmüştü.Arkadaşlarıyla az takılmasıyla birlikte Kyungsoo'ya da pek rastlamıyordu.
Hâlbuki dudağının kenarında ki yaranın nedenini oldukça merak ediyordu.
Belki Baekhyun biliyordur ?
Kurşun kalemin başını alnına vurdu iki kez.Derse odaklanmalıydı.Sürekli aynı noktaya gelmesi kendisine sıkıntı yaratmaya başlamıştı artık.
Normalde dikkatli olan Im Nayeon şimdi sanki aklı bir karış havada sakar dikkatsiz biri olup çıkmış gibiydi.
Derin bir nefes çekti içine ve sinirle test kitabını sesli bir şekilde kapatmasıyla sınıftaki iki üç kişi ona dönüp bakmıştı.Umursamadan yerinden kalkıp telefonunu cebine atarak bahçeye inmeye karar verdi.
Yanaklarını içine çekip balık gibi dudaklarını büzerek elleri cebinde ilerlerken ileride edebiyat öğretmeninin Do Kyungsoo ile konuştuğunu gördü.
Kyungsoo karşısında ki öğretmenin sıkıştırmalarından yorulunca kafasını çevirdi.Gördüğü kişiyle dudakları aralandı ve ani fikirle tekrar öğretmenine döndü.
Nayeon dudak büzerek kaşlarını çattı.Ne konuşuyordular.Normalde Kyungsoo uzun uzun bakardı kendisine.
Nayeon düşündüğü şeyle gözlerini büyüttü ve tam büyük bahçeye çıkan kapıya ilerleyecekken edebiyat öğretmeni ona seslendi.
Hızlanan kalp atışlarıyla gergince o tarafa ilerlemeye başladı mecburen.
"Im Nayeon nasılsın kızım ?" Dedi hoca elini kızın omzuna koyup gülümserken.
"İyiyim efendim siz nasılsınız ?" Dediğinde Nayeon asıl konuya geçmesi için içinden küfürler ediyordu öğretmene.
"Ben de iyiyim ama Kyungsoo'nun benim dersimde pek iyi olduğu söylenemez ve okulumuzun imajını sizin notlarınız oluşturuyor bildiğin gibi.Her öğrenciyle olabildiğince ilgilenmeye çalışıyoruz ve çözüm üretiyoruz." Dedi Bay Jung gülümseyerek.
Nayeon tanrıdan sabır dilerken Kyungsoo yan sırıtışla kıza bakıyordu.
"Uzun lafın kısası Kyungsoo da senin gibi sınav senesinde ve hafta sonu kurslarına basketbol aktiviteleri yüzünden katılamayacağından dersim konusunda yardımcı olman için ricada bulunacaktım." Dediğinde Nayeon dehşete düşmüş şekilde öğretmenine bakıyordu.
"Ş-şey yaniii hocam benim dışımda Kyungsoo'nun kendi sınıfında da dersinizde iyi öğrenciler olduğuna eminim aslında." Demesiyle Bay Jung kaşlarını kaldırdı.
"Son sınavda en çok senin kağıdını beğendiğimden ilk sen geldin aklıma ayrıca Kyungsoo seni yakından tanıdığını söyledi." Demesiyle Nayeon'un bakışları ona bakan çocuğu buldu.
Dudakları gerilmiş olmasa bile gözlerinin güldüğünü görebiliyordu Nayeon...
"Pekâlâ o zaman Kyungsoo ile anlaşır hallederiz." Demesiyle Bay Jung genişçe gülümsedi.Nayeon ara ara Jihyo'ya da yardım ederdi fakat arkadaşı dışında sınıftakilere bile ders anlattığı olmamıştı.
Üstelik Do Kyungsoo ile çalışacak olması üç kat daha gericiydi.
"Sorunun çözülmesine sevindim.Sonraki ders görüşürüz Nayeon." Diyen Bay Jung ile Nayeon ve Kyungsoo saygıyla eğildiler hafifçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Woman | Kyungyeon ✓
De Todo"Im Nayeon sen delinin tekisin aklını kaçırmışsın !" "Beni bu hale sen getirdin !"