Signs

240 27 60
                                    

Taylor Swift-Cardigan

Kalemi parmaklarında çevirirken derin bir nefes vermişti genç kız.Sınavlar yaklaşıyordu.Öncekinden daha çok test çözer olmuştu.Bunun tek sebebi sınavlar değildi.Kafasında ki sorulardan da uzaklaşmak istiyordu.

Yeni bir test kitabı vardı.Kyungsoo'nun kütüphanede ona sarf ettiği sözlerden sonra ışık hızıyla sınıfa inip kendini derse vermişti.Aradan iki ders geçmişti.

Bugünün önceki günün tersine sakin geçmesini diliyordu.Tanrının duasını kâbul etmesini umuyordu.

Sınıflarının duvarına yaslı olan dolaplar arasından kendisinin olan dolabın önünde durdu.

İçini açtığında üstüne post-it yapıştırılmış bir kitap gördü.Kaşlarını çatarak eline aldı.

Test kitabıydı.Kendi kitaplarını dolaba koydu ve elinde ki test kitabına odaklandı.

Mavi renkteki post-it'i kitabın üstünden çekip çıkarttı.

Burada ki sorular oldukça zorlayıcı sınavlar için faydalı olabileceğini düşündüm.

Hiçbir isim yazmıyordu.Ne köşesinde ne altında...

Nayeon sinirlenmeye başlamıştı hafiften.Yine bir dejavu yaşıyordu.Her ne kadar tam olarak aynı olmasa da...

Dişlerini sıkarak sabır diledi.

Kimsenin yardımını istemiyordu.Hediyesini istemiyordu.

Test kitabını sertçe yere attığında neredeyse herkes dönüp ondan tarafa baktı.12. sınıfların olduğu kattaydı.Geniş açık alan vardı ve yaptığını orada bulunan herkes görmüştü.

"Bu aptal test kitabını kim dolabıma koydu ?!" Net gür sesi yankı yapmıştı.Artık dayanamıyordu.Sinirleri elektrik telleri gibi gerilmişti.

Bir çok kişi çekingen gözlerle kıza bakarken içten içe onun deli olduğunu düşünüyordular.Haksız sayılmazdılar geçen sene yaptıklarını bir kesim hâlâ unutamamıştı.

Jungkook'tan ikinci kez çaldığı çilekli sütle duvara yaslanmış Nayeon'a bakan Jaebeom gibi umursamazca olanları izleyenler de vardı tabii.

Basketbol takımı da bunlardan biriydi...

"Ben koydum." Kyungsoo rahat net bir sesle geniş hole konulmuş koltukta oturuyordu.Nayeon yere attığı test kitabını notuyla birlikte alıp ona doğru yürürken herkes dizi izler gibi olanları izliyordu.

Im Nayeon bir şekilde hep bu bakışların hedefi oluyordu.Alışıktı ama bu demek değil ki bu durumdan memnundu.

Kyungsoo oturduğu yerden kalkmıştı.

Nayeon tam dibinde bitmiş dişlerini sıkıyordu.Okulda olmasa kitabı çocuğun kafasına geçirme ihtimali oldukça yüksekti.Ama büyük bir olay çıkartıp o adamın buraya tekrar gelmesini istemiyordu.

Chanyeol de tam yanlarında endişeyle bakıyordu.Karışıp işleri daha da karman çorman bir hale getirmek istemediğinden sessizdi.

"Senden test kitabı istemedim.Bana hediye edecek kadar yakın da değilsin.Arkadaşım değilsin." Diye her bir cümleyi sıralayıp vurguladıktan sonra elinde ki not kağıdını çocuğun sol tarafına sertçe yapıştırdı.

Kütüphanede olanları hala sindirememişken aynı gün içinde bunun gerçekleşmesi sabrını taşırmıştı.

Kyungsoo göz ucuyla not kağıdına baktıktan sonra yavaşça çekip aldı.Arkasını Nayeon'a doğru çevirdi.

İçimden geldi, sinirlenmemeni umuyorum. - Do Kyungsoo

"Arkadaşın olmak isteyen yok zaten." Başını yavaşça sağa sola salladı.Gözleri kısılmış Nayeon'a bakıyordu.Kyungsoo bu sefer dediklerinde doğru söylüyordu.Arkadaşı olmak istemiyordu.Sadece nasıl istiyorsa öyle hareket ediyordu.İçinden geldiği gibi.Nayeon'un aksine...

O ikisi için sanki sadece onlar vardı.Etraftakiler yok gibiydi.Birbirlerine kötü bakışlar atıyordular.

"O zaman böyle davranmayı kes, değişik şeyler söylemeyi kes, bana yaklaşmayı kes.Bir kere olur tamam mı ikinciye izin vermem.İzin vermeyeceğim." Nayeon tehditkâr bakışlarla iyice çocuğun yakınına gelmişti.Neredeyse burunları değecekti.Son cümleyi ise fısıldamıştı.Zaten o cümleyi kendine hitaben söylemişti.Kendini uyarıyordu.

"Im Nayeon kendinle çelişiyorsun." Düşük ses tonuyla sarfettiği cümle Nayeon'u hazırlıksız yakalamıştı.Kendiyle mi çelişiyordu ? Nasıl ? Nereden uyduruyordu bunu ?

Chanyeol kızın bileğini yakalamış elinde ki test kitabıyla onu çekiştirerek peşinde sürüklemeye başlamıştı.Kızın titreyen ellerini fark eder etmez müdahale etmeyi seçmişti.

Daha sakin bir yere getirmişti.Yangın merdivenlerine...

Nayeon şaşkınca yere bakıyordu.Chanyeol ise kendine gelmesini bekliyordu.

Nayeon test kitabına sıkıca sarılırken sesli bir şekilde ağlamaya başladı.Artık güç kalmamıştı.Artık dayanamıyordu.İçinde ki hisleri biraz olsun dışa vurmalıydı.Yoksa bir bomba gibi herkesin önünde patlayacaktı ve sevdiği insanlara da zarar verecekti.

Chanyeol hiç beklemeden kıza sıkıca sarıldı.Nayeon test kitabına, Chanyeol Nayeon'a sarılıyordu.Elinin tekini kızın saçlarına atmıştı.

Farkında değildi.Im Nayeon yere attığı test kitabını kabullenmiş, sarılıyordu.Bunun farkında değildi.Bu büyük bir sorundu.İpler elinden kayıyordu.

"Hey tamam sorun yok." Chanyeol kızın kısa saçlarını okşarken kız burnunu çekti hafifçe.

"C-chanyeol istemiyorum ben. Chanyeol is-temiyorum.Tüm kâbus tekrar ediyormuş gibi hissediyorum." Ağlamaları arasından zorla konuşurken arkadaşı geri çekilmiş hafif eğilerek kızın göz yaşlarını elleriyle silmişti.

"Ben artık bu kâbustan uyanmak istiyorum." Kitabı sıkan parmak boğumları bembeyazdı.Elleri soğuktu.Tüm vücudu bu kesmişti.

"Tamam.Ben konuşacağım.Konuşacağım, yanına gelmeyecek." Hâlâ kızın göz yaşlarını siliyordu.

Im Nayeon en yakın arkadaşı ile gülerek dolabının önüne gelmişti.

Ağır olan gereksiz kitapları dolabına koymak için açtığında karşısına kırmızı bir gül çıkmıştı.

"Woaah Nayeon-sshi hayranın var bakıyorum." Gülüşleri arasından söylenen arkadaşı merakla bakarken Nayeon şaşkınca gülü ve beyaz not kağıdını aldı.

'Hakkında birkaç bilgi öğrendim Im Nayeon.Umarım beğenmişsindir.'

İsim yoktu.Güle bakarken burnuna yaklaştırıp kokladı.

Elinde hafif bir acı hissedince gülü dolaba bıraktı.Arkadaşı almıştı şimdi gülü.Her şeyini çalan o arkadaşı...

Nayeon diken yüzünden kanayan parmağına bakarken kaşlarını çattı.Parmağının ucu çok olmasa da acıyordu.

Aslında tüm bu yaşananlar yaşanacakların fragmanı gibiydi.O çocuk en başından ona ait olanı almıştı ve çok basit bir diken batması da olsa canını yakmıştı.Ne var ki Nayeon işaretleri görmeyi inatla reddetti.

Yaşayacağı acıya bilmeden kollarını açtı.Onu sevdiğini söyleyen çocuk kabuk bağlamış yaralarının etrafına yıldızlar çizdi.Im Nayeon büyülendi.Kanlar içindeydi ama yine de gülümsedi.

Bunların tekrar etmesini hiç ama hiç istemiyordu.

Bu bölüm önemliydi.Sonraki daha önemli :P

Gelecek bölüm exini öğrenelim bakalım.

Taylor Swift bu hayran kurgunun çıkmasının sebebi :')) okurken folklore dinlerseniz çok çok daha güzel olur ^^

Mad Woman | Kyungyeon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin