İsAs 1.1

1.4K 59 9
                                    

Aslı önüne gelen seneryoya baktı uzunca.  Odasındaydı . İki kere kabul etmişti öpüşme sahnesini. İlkinde zaten gerçekten bir öpücük değildi. İkincisi ise yıldızla kuzeyin kavuşması için kabul etmişti. Düğün sahneleri çekilecekti ve yasondaydı sahne. Hemde karşılıklı olacaktı . Herkesin içinde. Set ekibi ile bir şekilde oluyordu. Ama şimdi nilsu Merve Aslıhan Gizem Ecem de olacaktı . Kendine inanamıyordu . Zamanında yaptığı açıklamaya rağmen tam tersi davranıyordu. Ve bu durum mert ile arasını baya bir açmıştı . Yine kabul etti . Mecbur değildi aslında ama kalbinin sesini dinledi.

Çekim günü gelmişti. İlk önce kuaför sahnesi çekildi . İsmail aslıyı ilk defa sahne çekilirken gelinlik ile görecekti . Aslı kapıdan çıkınca donup kaldı adam.  Sözler uçup gitmişti . Ersoy hocanın sözü ile kendine geldi.  Zar zor bitirilen kuaför sahnesinden sonra hep beraber yasona geçtiler. Ekipteki herkes gibi kızlarda isas destekliyordu. Neredeyse hepsi aslıya sormuştu aralarında bir şey var mı diye . Ama sert tepkiler ile karşılaşmışlardı.  Aynı şekilde toyganlarda ismailden . İlk önce dışarıdaki sahneler çekildi. Ardından içeri girdi herkes . Aslı biraz dinlenmek için izin isteyip karavana gitmişti. İsmail de peşinden gitti . Karavanları ayrıydı ama her seferinde kadının yanında buluyordu kendini .
Kapıyı çaldı .

İsmail: Aslı gelebilir miyim?
Aslı: Gel .

İsmail içeri girdiğinde karavanın bir ucunda dudaklarını kemiren kadını gördü. Yanına geçip oturdu gülümseyerek. Ellerini avucunun içine aldı. Aslı ne olduğunu anlamamıştı .

İsmail: Eğer istemiyorsan ben Ersoy hoca ile konuşurum asli.  Kendini bu kadar kasma .

İsmail aslının onunla böyle bir sahne çekmek istememesine kırılmıştı . Oyunculardı sonuçta normaldi . Ama Aslı ilk başlarda da kabul etmiyordu . Adam da acaba benim yüzümden mi düşüncesini aklından atamıyordu.

Aslı: Y -yok ayıp olur şimdi .
İsmail: Ayıp olacak diye kendini kötü hissediyorsun Aslı . Benim yüzümdense...
Aslı: Hayır tabi kide İsmail . Sadece zamanında çok büyük konuşup böyle sahnelerde yer almayacağımı söylemiştim ama şimdi kendi kendimle çelişiyorum .
İsmail: Senin tercihlerin kimseyi ilgilendirmez Aslı. Sen istemiyorsan zaten olmaz ama başkaları için hayatınla ilgili kararlar alma.  Kalbinin sesini dinle . O sana en doğru yolu gösterir. Ve ayrıca Mert'in de rahatsız olduğunu biliyorum ..
Aslı: Nasıl ? Nerden biliyorsun??
İsmail: Bana geldi geçen . Sarhoştu galiba bir şeyler zırvaladı .

Aslının gözünden bir damla yaş düştü . İsmail de hemen sildi yanaklarında ki yaşı.

İsmail: Şhhh senin suçun değil .
Aslı: Ben onun adına senden özür dilerim İsmail .
İsmail: Bu onun terbiyesizliği asli . Hem zamanında Hande de senin kapına gelmedi mi ?

Aslı kafasını salladı . ( Hande ve İsmail boşanmış . Yazın set başlamadan önce .)

İsmail: Aslı bir şeyleri konuşmamız gerekmiyor mu artık?
Aslı: Ne gibi?
İsmail: Hande de mert de sence kıskanmakta bu kadar sert çıkmakta haklı değiller mi ?
Aslı: Ne diyorsun İsmail anlamıyorum.
İsmail: Diyorum ki sen bu sahneyi kabul etmezdin asli ikimizde biliyoruz . Bende başkalarının lafına bakıp bosanmazdim . Zamanı gelmedi mi ?

Aslı susuyordu sadece . Adamın bu kadar cesaretli olmasını beklemiyordu . Cevap vermeyince İsmail ayağa kalktı aslıya konuşurken bir yandan da kapıya doğru gidiyordu.

İsmail: Madem konuşamıyoruz o zaman sen belirleyeceksin bugün her şeyi . Eğer o sahneyi kabul etmezsen bir daha sana yaklaşmam , konuşmam bile . Seni zor duruma sokmam Aslı. Ama eğer kabul edersen...
Aslı: Kabul edersem ??
İsmail: Onu da o zaman görürsün .

Göz kirpip çıktı İsmail . Aslı da düşünceleri ile tek başına kalmıştı . Set vakti gelmişti . Ama o sahne çekilecekken elinde pasta ile girmişti set ekibi . İsmail in Doğum günüydü. Pasta önüne geldiğinde aslıya döndü İsmail . Tek dileği ise aslının bugün her şeyi değiştirecek o kararı doğru olan şekilde seçmesiydi . Pastayı üfledi . Hep birlikte yediler . Bu sırada da asli ersoyun yanına gidip kararını söylemişti. İsmail ise iyice ümidi kesmişti. Çünkü Aslı adamın yüzüne bile bakmıyordu. 

Ersoy: Eveet arkadaşlar bu kadar ara yeter .
Aslı: Tamam hocam kalktık.
Ersoy: Bu arada İsmail seneryo değişti. Aslıyı opmuyorsun.

İsmail dönüp aslıya baktı. Gözleri dolmuştu koskoca adam dokunsalar ağlayacaktı . Korktuğu başına gelmişti. Kafasını salladı sakince .

İsmail: Peki hocam !!

Merve Aslıhan Gizem Ecem nilsu da şaşırmıştı . Aralarında bir şey geçtiğini anlamışlardı. Sahne çekilmeye başlayınca . İsmail kendine çekti kadını . Öpücük dışında her şey aynıydı . Çok yakınlardı . Nefesleri birbirine karışıyordu. İsmailin gözleri yorgun ve kırgın bakıyordu kadına . Aslının gozleri ise tam tersine parlıyordu . Anı ise Ersoy hocanın kestik sesi bolmustu . Ama ikiside ayrılamıyordu .  Sanki bir mıknatıs ile yapışmışlardı birbirlerine . Adam tam uzaklaşacakken asli beklenmedik bir hareket yapıp kendine çekti adamı. Ve hasret giderircesine dudaklarına yapıştı. Ersoy bildiği için onun dışında herkes şok olmuştu. İsmail ise karşılık verdi şoku üstünden atlatıp .

Geri ayrıldıklarında adam hala şaşkın şaşkın gözlerine bakıyordu kadına

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geri ayrıldıklarında adam hala şaşkın şaşkın gözlerine bakıyordu kadına . Aslı burnunu burnuna sürttü adamın .
Aslı: Seni çok seviyorum.
İsmail: A-aslı ..
Aslı: Eminim . Hem sen demedin mi senin kararın belirliycek diye . Ben kararımı verdim .
İsmail: Ben sana çok aşığım be kadın .
Aslı: Sana hastayım Demirci.

Gülümsediler . Arkadakilerin alkış sesi ile onlara döndüler . İki  aşık sonunda birbirlerine kavusmuslardi .

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum arkadaşlar. Seviyorum sizleri ♥️♥️

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin