Sabah ilk gözlerini Kuzey açtı yanında yatan kadına baktı adam . Çok güzel uyuyordu . Daha da sıkı sarıp saçlarına öpücük kondurdu. Yıldız hissetmesi ile gülümseyerek açtı gözlerini . Gerindi . Kafasını kaldırıp adama bakti .
Kuzey: Günaydın günışığım.
Yıldız: Günaydın sevgilim .
Kuzey: İyisin demi??
Yıldız: Çok iyiyim . Sadece biraz canım yanıyor .
Kuzey: Kurban olurum ben senin canına.Uzanıp öpücük kondurdu kuzeyin dudaklarına . Nefessiz kaldıklarında geri çekildiler . Durup kadını izledi Kuzey . Yıldız ise ne yaptığına bakıyordu .
Yıldız: Bir şey mi oldu??
Kuzey: Çok güzelsin .Yıldızın gülümsemesi daha da yayıldı yüzünde .
Kuzey: Sana çok teşekkürü ederim yıldız . Bana güvenip bana geldiğin için . Kendini bana sakladığını için . Gözlerinin içine bakarken bile eriyordum ben ama sana dokunabilmek bambaşka bir duyguymuş .
Yıldız: Yıllarca bunun hayalini kurdum ben . Senin olmak sana ait olmak istedim . Sende bana ait ol istedim . Sana ait olmak bambaşka bir duyguymuş .Tekrardan kavuştu dudakları . Sonra kalkıp banyoya girdiler . Uzun bir duş serüveninden sonra kahvaltı ettiler beraber. Ve biraz daha vakit geçirip tekrardan döndüler yaylaya . Yaylada rahattılar ama ailelerin yanında görüşemiyorlardı . Yıldızın arabası ile geldiler . Kuzey sürüyordu . Nahide ve kızlar ise oturmuş yıldızın verandada kahve içiyorlardı . Arabayı görünce kalktılar . Kuzey ve yıldız arabadan inip el ele tutuşup onlara doğru gittiler . Çok mutlu olmuşlardı. Kızlar babalarını görünce koşarak sarıldılar . Yıldızda nahidenin yanına geçti .
Feride: Neredeydin baba?
Gökçe: Seni merak ettik dad.
Mine: Meraktan patladık babuş ya .
Kuzey: Döndüm işte kızlar abartmayın . Biraz kafa dinlemek istedim sadece . Şimdi daha iyiyim . Daha iyiyiz .Yıldıza bakıp gülümsedi . Yıldızda adama bakıp gülümsedi .
Oturup hepberaber içtiler kahvelerini . Sonra kuzeyi sefer aradı. Tekneye çağırıyordu .
Telefonu kapatıp oradakilere döndü .Kuzey: Ben şehire iniyorum var mı istediğiniz bir şey ??
Yıldız: Nereye aşkım??
Kuzey: Sefer aradı hayatım . Tekneye çağırıyor . Bensiz bir şey yapamıyor kendisi. Gideyim sonra onun tribini çekmek zorunda kalırız .
Yıldız: Tamam .Kuzey gitmeden önce ilk önce içeri girip elinde ağrı kesici ve suyla döndü . Yıldıza uzattı .
Kuzey: Bunları içte aklım sende kalmasın .
Yıldız onu düşünmesine çok mutlu olmuştu . İlacı içip suyu kenara koydu . Kuzey kadının alnına öpücük kondurup kızlarında saçlarından öpüp gitti . Tabii o gider gitmez nahide başladı .
Nahide: Neler yaptınız bakalım dün boncuğum??
Yıldız: Uyuduk sadece yenge . Ayrica kızlar var düzgün konuş istersen .
Gökçe: Biz kaçtık bile .Deyip kalktılar hepsi yerinden . Koşarak gittiler . Emin Ömer Osman ile buluşacaklardi .
Nahide: Hapı ne diye verdi o ??
Yıldız: Arabada başım ağrıyor dedim onu takmış kafasına ondandır .
Nahide: Yıldızzzz.
Yıldız: Off yenge ya tamam oldu bir şeyler . Rahatladın mi ?
Nahide: Ne gibi şeyler? Sadece öpücük mu yoksa daha da mi ilerisi ?? Azıcık detay ver kız .
Yıldız: İlerisi .
Nahide: Ciddi misin sen??Kafasını salladı yıldız . Nahide şok olmuştu . Hemen sarıldı kadına .
Nahide: Sizin adınıza çok mutlu oldum boncuğum .
Yıldız: Sağol yenge sağol .