YılKuz 1.1

1.2K 70 17
                                    

Yıldız babası tarafından evden kovulunca kuzeylere gitmişlerdi . Nahide sefer poyraz ve yıldız hep beraber orada kalıyorlardı . Ama yıldız kuzeyin bir şeyler çevirdiğinden şüphelenince takip etmişti . Gerçekler ortaya çıkınca ise babasının evine geri döndüler . Yıldız çok sinirliydi kuzeye. Onu aldattığını düşünüyordu . Kuzey arkasından iş çevirerek kalbini çok kırmıştı . Odasında bunları düşünürken Nahide girdi içeriye . Elinde iki tane kahve vardı birini yıldıza uzattı . Yanina oturdu .

Nahide: Ee anlat bakayım boncuğum neler oldu ??
Yıldız: Ne olsun yenge yine aldatılan , kandırılan ben oldum .
Nahide: Sen kuzeyi dinledin mi ?? Yani emin misin bundan yıldız .
Yıldız: Kendi gözlerimle gördüm yenge . Aldatmasa bile bu benim arkamdan iş çevirdi gerçeğini değiştirmez .
Nahide: O zaman haklısın boncuğum . Ee napacaksin peki ??
Yıldız: Hiç bir şey . Bitti işte o kadar . Yüzünü görmek istemiyorum bir daha .
Nahide: Sen kendinden bile daha çok seviyorsun kuzeyi yıldız , nasıl bitti?
Yıldız: Yoruldum yenge. Her seferinde yanılmaktan yoruldum.

Muhabbet ederler iken yıldız hızlıca kalkıp banyoya koştu bir anda. Nahide ise endişelenip peşine gitti. Yıldız banyodan çıkınca Nahide ile karşılaştı.

Nahide: İyi misin sen yıldız ??
Yıldız: İyiyim yenge iyiyim . Usuttum herhalde.  Geçer .
Nahide: Emin misin ??
Yıldız: Evet dedim ya . Hem sen bana o şifalı çayından yaparsan daha da iyi olurum .
Nahide: Oy yengesinin gülü . Yapıp getiririm ben sana .

Nahide aşağı indi . Yıldız ise odasına geçti . Aklında ise tek bir şey vardı.  Korktuğu şeyin başına gelmiş olmasından korkuyordu . Bir oyanı bir buyanı döndü odada . Test yaptı ama onu beklemek zor geliyordu . Hem emin olmak için hemde hava almak için En sonunda dayanamayıp çıktı . Doktora gitti . Kan tahlilini verip beklemeye başladı . İçi içini yiyordu . Zaman geçmek bilmiyordu . Doktor çağırdı sonradan . İçeri geçti .

Doktor: Evet yıldız hanım tahlil sonuçları geldi .
Yıldız: Kötü bir şey var mı peki ?
Doktor: Sizin için kötü mü bilemem ama tebrik ederim hamilesiniz .

Yıldızın o anda başından aşağı kaynar sular döküldü . Ama dik durmak zorundaydı .
Göz yaşlarını elinin tersi ile sildi .

Yıldız: Aldırmak istiyorum . Hemen şimdi .

Yıllarca hayalini kurduğu şeyden vazgeçmişti bugün kadın .

Doktor: Elbette ama düşünmeden bir karar vermeyin bence . Henüz 6 haftalık . İlk başta bir ultrasona koyalım hatta isterseniz .

Yıldız son bir kez de olsa görmek istedi bebeğini . Birlikte kontrol odasına geçtiler.  Ekranda beliren o küçük noktayi gördüğünde boğazı düğüm düğüm oldu . Doktorun açtığı kalp atışının sesiyle ise tuttuğu göz yaşları tekrardan akmaya başladı .

Doktor: Hâlâ aldırmak istiyor musunuz??

Kafasını salladı yıldız .

Doktor: O zaman ameliyathaneyi hazırlayalim biz .

Doktor odadan çıkıp gitti .

2Saat sonra

Nahide yukarıya çayı vermeye çıkmıştı . Kapıyı çaldı ama ses yoktu . İçeri girdi sonra . Yıldızı görmeyince söylenmeye başladı kadın . Ama sonradan dolabın üstündeki test dikkatini çekti . Hemen eline aldı kadın . Gördüğü şey ile donup kalmıştı . Sonra olanları düşündü . Yıldızın aldırmaya gittiğini düşünüp hemen kuzeyi arayıp çağırdı . Evde kimse olmadığı için rahatça girdi Kuzey . Nahide karşısına alıp sakince konuşmaya başladı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin