Yilkuz 2.1

1K 68 16
                                    

(Yıldız kuzeye sulenin sevgilisi ile konuş dedikten sonra kuzey ayrılmıştı hani o sahne . Ama ilk bölümde çıkan yangın o günden sonra yaylada çıkıyor. Kuzey ile yıldız yaylada. Nahide falan da varmış. Yine yıldızi suçluyorlar. Sonra bir gün emine kadıları yemeğe çağırıyor. Burdan itibaren yazıcam.)

Emine bütün herkesi yemeğe çağırmıştı. Oturup güzelce yemek yiyiceklerdi . Tek Kuzey değil herkes biraz tepkiliydi kadına . Kuzeyin evini yaktığıni düşünüyorlardı . Yıldız ise her ne kadar annesi ve Nahide gelme desede gitme kararı almıştı yemeğe . Herkesle yüzleşecekti . Kuzeyin evini sadullahın yaktırdığını öğrenmişti . Ama henüz kımseye söylememişti. Akşam açıklayacaktı. Tabi belki de ona bile inanmayacaklardı.

  Yıldız güzelce hazırlandı . Nahide yardım etmişti. Çok abartılı bir şey yaptırmamışti yıldız . Nahide ye kalsa düğüne gider gibi hazırlayacaktı. İlk önce tatlı aldılar giderken . Tatlıyı yıldız seçmişti . Kuzeyle ikisinin en sevdiği tatlıydı şekerpare ( aklıma başka gelmedi). Her ne olursa olsun onunla ilgili hiç bir şeyden vazgeçemiyordu kadın.

  Eve geldiklerinde kamer karşıladı hepsini . Sonra içeri geçip selamlaştılar herkesle. Yıldız ve kuzey ise el bile sıkışmadılar. Yemeğe geçtiler hemen . Sofrada yıldız kuzeyin karşısına oturmuştu  . Adamın soğuk bakışlarını her defasında hissediyordu. Sofradan sonra çay içiyorlardı salonda. Muhabbet dönüyordu ortada ama yıldız ağzını bile açmıyordu. Zaten konuşsa bile kimseden yanıt alamıyordu . Bu durum canını sıkmaya başladığında kalktı yerinden. Ayakta durunca herkes ona dönmüştü .

Hanife: Noldu hayırdır kızım.
Emine: Noldu yine yıldız.

En çokta Emine'nin böyle davranması koyuyordu yıldıza. Çünkü annesi gibi sevmişti hep .

Yıldız: Ben bir şey izleticem size.
Kuzey: Başlama yine yıldız ya.
Yıldız: İzlemek istemiyorsan çıkıp gidebilirsin . Zaten gerçekleri gördüğünde de duramayacaksın .
Kuzey: Ne demek bu şimdi??

Yıldız kuzeye kulak asmayıp televizyona ilerledi . Elindeki flashi takip açtı . Herkes duydukları ile şok olmuşlardı . Flash da sadullahın gerçeği söylediği video vardı . Yıldız dolu gözlerle döndü salondakilere. Hepsinin yüzünde aynı ifade vardı . Pişmanlık şaşkınlık .

Hanife: Kızım sen bunu nereden buldun .

Yıldız daha deminkine rağmen sakince konuştu.

Yıldız: Sadullah mıdır her ne haltsa kendi anlattı. Bende bu flashi istedim ondan .
Kuzey: Nasıl verdi?
Yıldız: Bana inanmayan , gözlerime nefretle bakan bir ailem var dedim .

Hissizce söylemişti kadın bunları. Daha demin soğuk bakan kuzeyin yerini yıldız almıştı.

Yıldız: Gerçekleri de öğrendiğinize göre ben gidebilirim.

Yıldız gidecekken emine annenin sesi durdurdu onu .

Emine: Biz özür dileriz kızım senden .
Yıldız: Alıştım ben zaten yapmadığım şeylerle suçlanmaya emine anne ama  kendi ailemin bile inanmaması canımı yaktı , annemden ayırmadığım sen o gün yaylaya gelip demedigini bırakmadın bana . 20 yıllık sırdaşım Nahide inanmadı . Abim yaptın mı gerçekten dedi . Vicdansız dediniz . Merhametsiz dediniz . Gözlerime öfke ile baktınız . Bu gece bile ya bu gece bile en azından konuştuğum iki kelimeye bile karşılık vermediniz . Sevdiğim adam aşkıma inanmadı. Yirmi yıllık aşkıma intikam dedi .

Herkes başını öne eğmişti . Kuzey konuşmaya başladı .

Kuzey: Bunda haklı olabilirsin yıldız ama bu bana dediğin o şeyleri değiştirmiyor.

Hâlâ çıkış yolu arıyordu adam . Kendini haklı çıkarmak için çabalıyordu. Ama yıldız bu hikâyede haklı haksız aramayı çoktan bırakmıştı. Adamın gözlerinin içine baktı yıldız.

Yıldız: Ben haklı haksız aramayı bırakalı çok oldu . Ama madem öyle bende konuşayım Kuzey .
Kuzey: Neyi konuşacaksın ki bana nasıl haksızlık yaptığını mi ?

Alayla güldü kadın .

Yıldız: Haksız olabilirim ama bana nefretle bakmanızı haketmedim ben . Gözlerinizin içine bakarken bir sözünüzü bile esirgemenizi haketmedim. Sen gittin yirmi yıl sonra döndün gözlerimin içine bakıp seni hiç sevmedim dedin Kuzey. Hadi o zaman sevmiyordun . Sonra aşık oldum dedin inandım güvendim yeniden bıraktın. Sen bana Şule dedin be adam . Senin yanında uyanan bendim seni uyandırmaya kıyamayıp izleyen bendim ama sen bana karının adı ile seslendin.

Derin bir nefes aldı kadın .

Yıldız: Ben her seferinde affettim Kuzey . Ben her seferinde teslim oldum sana. Sen ise benim bir sözüm ile yaktın yıktın . Al

Kadın elindeki diğer flashi adamın önüne attı.

Yıldız; Sadullah bunu da verdi . İhanet belgeleriymiş. Sana vermemi söyledi. Boşanman için gerçi senin pek niyetin yok gibi .

Kuzey ayağa kalktı birden.

Kuzey: Saçmalama istersen yıldız!!
Yıldız: Umrumda değil artık Kuzey. İnanır mısın çok yoruldum . Sana bir şeyleri anlatmaktanda beni anlamamandan da yoruldum . İster boşan istersen de...

Yutkundu kadın .

Yıldız: İstersen de karınla kızlarınızla mutlu mesut yaşa. Yeter ki uzak dur benden artık . Çok mutlu ol Kuzey.

Gözünden bir damla yaş düştü kadının . Onu da elinin tersi ile sildi . Çantasını da alıp çıktı evden . Arabasına binip yaylaya çıktı . Eve girdiğinde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı kadın . Ne kuzeyle oluyordu ne de onsuz.

Arkadaşlar sınavlarim var o yüzden atamadım bölüm. Bu bölüm tek olucaktı ama daha fazla bekletmemek adına yazdığım kadarını attım . Devamı gelicek . Sizleri seviyorum .

Hatta şöyle yapalım isteyenler devamında ne olsun ister onları yazsın . Çünkü açıkçası devamı hakkında düşünmedim pek . Eğer uyan bir şey olursa onunla ilgili yazarım .

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin