Şarkı söyleme sahnesi yaylada.
Gitar hocası olan adam gitar çalıyor kızlar ise oynuyorlardı . O sırada Nahide ve sefer yeni geldiler yaylaya. Nahidenin kemana karşı tutkusu olduğu için sefer kıskançlık yapmıştı . Nahide gelmeyince oda kuzeyin yanına gitti . Gelmesi için yalvarsada kabul etmedi Kuzey . Kızlarda durmuş yıldızdan şarkı söylemesini istemişlerdi.
( Bu arada yıldız kuzeyi kıskandırmak için yapıyor bunları ama kızların zoru ile . Aslında ümidi kesmiş. Ve cama dönük söylüyor şarkıyı karşı tarafta ))
Yıldız başlamıştı şarkıya. Seçtiği şarkı ise bir o kadar manidardı .
Taş basın yerime dedi gönlüne gönlüne
Taş basın yerime dedi gönlüne gönlüneEmri olur başım gözüm üstüne
Üstüne üstüne aman aman üstüne
Emri olur başım gözüm üstüne
Üstüne üstüne aman aman üstüneBakmasın demiş bir daha yüzüme yüzüme
Bakmasın demiş bir daha yüzüme yüzümeEmri olur inansın bu sözüme
Sözüme sözüme aman aman sözüme
Emri olur inansın bu sözüme
Sözüme sözüme aman aman sözumeAlmasın demiş adımı diline diline
Almasın demiş adımı diline dilineVay ben ölem atın toprak üstüme
Üstüme üstüme aman aman üstüme
Vay ben ölem atın toprak üstüme
Üstüme üstüme aman aman üstümeVay ben ölem atın toprak üstüme
Üstüme üstüme aman aman üstümeTabii o sırada Kuzey gelmiş cama dikilmişti . Yıldız ise adamı görmesi ile salmıştı göz yaşlarını . Ama adam hâlâ buz gibiydi . Şarkı bitince alkışladılar hepsi . Kuzeyde .
Gökçe Ee babacim gelsene içeri
Kuzey: yok ben rahatsızlık vermiyim.
Feride: Bu da yıldız ablanın gitar hocası baba.
Kuzey: Çok güzel . Memnun oldum .
Adam: Yıldızla zamanı telafi edip güzel şeyler başarıcaz. Sesi çok güzel .
Kuzey: Ben yıldızı çocukluğundan beri tanırım öyledir . 10 parmağında 10 marifet vardır bacımın .Yıldız cümlenin başlarında gülümsesede bacım kelimesi canını çok yakmıştı . Kuzey gidecekkken kadın çıktı peşinden koşarak . Kolundan tutup çevirdi . Diğerleri de balkona çıkmıştı yıldızın . Gitar hocası ve kemanciyi ise gönderdiler .
Yıldız: Bana baksana ula sen.
Kuzey: Ne var yine yıldız??
Yıldız: Ne mi var ?? Bunca şeyden sonra karşıma geçip bacım diyorsun birde ne mi var ??Sesler yükselmeye başlamıştı.
Kuzey: Sen benim bundan sonra hiç bir şeyimsin yıldız.
Çekip gidecekkken biz sefer kadının sesi durdurdu onu .
Yıldız: Ne zaman bir şeyin oldum ki senin.
Yıldız o lafın üzerine delirmesi gerekirken tam tersine daha da sakinleşmişti .
Kuzey: Her şeyi kendin mahvettin yıldız .
Yıldız: Ben mi ?
Kuzey: Evet sen!!
Yıldız: 20 yıl öncede ben mi gittim Kuzey ?? 20 yıl sonra 3 tane çocukla ben mi döndüm?? Tam mutlu oldum derken benim mi kocam çıkıp geldi ?? Sen mi her gün benim kocamla yüz yüze geldin ??