YILKUZ 2.1

1.5K 67 13
                                    

Yıldız kuzeye son hamlesini yapmıştı. Adamın kendini kıskandığını duyunca umutlanmis evine gitmişti. Ama kuzeyin son yaptığı şey yani perdeyi yırtması içindeki son umut kırıntısını da alıp götürmüştü . Eve gitti yıldız ağlıyordu . Hemde sakince . Yıldızın bu hali ise korkutuyordu nahideyi . Normalde kuzeyin canına okuması gerekiyordu . Ama yapmadi oturdu ağladı sadece . Nahide en sonunda dayanamayıp bozdu sessizliği .

Nahide: Yıldız! İyi misin boncuğum??
Yıldız: İyiyim yenge iyiyim. Ama bundan sonra daha da iyi olacam .
Nahide: O nasıl olacak mavişim . Affetti mi yoksa Kuzey ?
Yıldız: Affetmedi . Tam tersine paramparça etti her şeyi . Ben bu kadar kötü bir şey mi yaptım yenge?

İçi titredi yıldızın soruyu sorarken . Nahide hemen kendine çekti kadını. Yıldızın ağlaması daha da şiddetlendi . Saçını okşadı yavaşça Nahide .
Nahide: Şhhh . Boncuğum benim sen kötü bir şey yapmadın. Kendini harap ettin yapma bu kadar .
Yıldız: Niye o zaman affetmiyor beni yenge??
Nahide: Öküzlük ediyor ne olacak !!
Yıldız: Yok yenge aha ben anladım artık . Gözlerinde gördüm vazgeçmiş.  Gerçi sevdimi onu bile bilmiyorum . Ben ilk defa sevildim yenge . Bilemedim nasıl davranılır bilemedim   . Ben yıllarca sevdim sadece . Koşmayı bilen biri durunca ne yapılır bilir mi yenge??
Nahide: Yapma yıldız . Tamam artık ne olur .
Yıldız: Ben yoruldum .
Nahide: Beni çok korkutuyorsun yıldız. Bu sakin hallerin hiç normal değil yengem?
Yıldız: Dedim ya yoruldum .

Yıldız daha fazla bir şey demeden odasına çıktı . Nahide ise sinirlenmişti. Evden çıkıp karşı eve doğru gitti . Kapının sertçe vurulması ile yerinden sıçradı Kuzey . Kapıya doğru gitti .

Kuzey: Yine ne istiyorsun yıldız??

Kapıyı açtığında nahideyle karşı karşıya geldi . Kadının gözlerinden ateş çıkıyordu. 

Nahide: Yıldız senden sadece onu sevmeni anlamanı istedi .
Kuzey:  Başlama yine Nahide.
İçeri geçti kadın . Kuzeyde peşinden gidip kapıyı kapadı .

Nahide: Başlama öyle mi Kuzey!! Sana bir şey diyim mi yıldız hakli sen öküzün önde gidenisin .
Kuzey: Nahidee!!
Nahide: Bundan sonra ya yıldızı affedersin ya da yanına bile yaklaşmazsın Kuzey . Kararını ver . Ben bu işe seferi karıştırmadan önce bir an önce kararını ver.
Kuzey: Tehtid mi ediyorsun sen beni??
Nahide: Yıldızı senden korumaya çalışıyorum.
Kuzey: Benim ona bir şey yaptığım yok!
Nahide: Yok öyle mi . O yüzden mi kız evde ağlamaktan harap oldu .
Kuzey: N-niye ağlıyordu
Nahide: Senin yüzünden neden olacak . Kız bana bugün yenge ben bu kadar kötü bir şey mi istedim dedi Kuzey . Hayır dedim . o zaman neden beni affetmiyor dedi . Bir şey diyemedim kıza .
Kuzey: İstediği şey hiç de normal değildi Nahide bunu sende biliyorsun. Benimde gururum var .

Nahidenin tokadı kuzeyin yanağına inmişti . Geri sendeledi adam .

Nahide: Bana bak ula senin gururun varda o kızın yok mu ?? Yapmadığın kalmadı kıza. Sen bir yandan kızların bir yandan karın bir yandan millet bir yandan bitirdiniz kızı .Tepki bile vermiyor artık . Sessizce oturdu ağladı sadece. Ben şimdi gidiyorum Kuzey sende kararını ver !!

Nahide kapıyı çarpıp çıktı . Kuzey ise kendi ile baş başa kaldı . Ama ne olursa olsun her seferinde kendini hakli  çıkaracak o cümleyi söylüyordu .

   Benim gururum yok mu??

Nahide şehire ineceğini söylemişti yıldıza. Yıldızda sadece bütün herkesi yarın sabah evde toplamasını istemişti. Bunlara kuzeyde dahildi .

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin