Yıldız hastaneden çıktıktan sonra eve dönmüştü . Ama Kuzeyle konuşmuyordu hâlâ. Sadece kendi evinde olmak istediği için gelmişti . Kuzey de herkes de farkındaydı bunun . Nahide ile seferde yanlarındaydı . Şimdi salonda oturuyordu hepsi . Kuzey yıldızın ayak ucundaydı .
Mine: Ee kardeşimiz nasıl ??
Yıldız: Nasıl olsun işte orada bir başına .
Kuzey: İyileşecek inşallah . Çok güçlü çıkacak oradan oğlumuz. Sende umudunu yitirme mavişim .
Yıldız: Bana mavişim falan deme .
Kuzey: Ama....
Yıldız: Aması falan yok . Senin yüzünden oldu her şey . Buraya döndüm diye seni affetmedim.
Kuzey: Peki demem yıldız . Zaten merak etme sen beni bir gün affetsen de ben affedemem kendimi .Başını öne eğdi Kuzey . Sonra kalktı yerinden .
Kuzey: B-ben bir şeyler hazırlıyım size .
Feride: Biz yapardık baba.
Nahide: Aynen Kuzey biz yaparız kızlarla .
Kuzey: Yok Nahide sağol . İstediğin bir şey var mı yıldız?Ses çıkmadı kadından .
Kuzey: Ona da tamam .
Kuzey mutfağa geçmiş bir şeyler hazırlıyordu . Kafa dağıtmak için kendi yapmak istemişti . Nahide yanına oturdu hemen yıldızın .
Nahide: Fazla üstüne gidiyorsun yıldız .
Yıldız: Az bile ona .
Gökçe: Babam çok üzgün yıldız abla . Birazcık üstüne gitmesen olmaz mı ??
Mine: Günlerdir yemek yemiyor doğru düzgün .
Feride: Uyumuyorda .Yıldız ne olursa olsun gardını indirmiyordu . Kuzey sofrayı kurdu . Yıldız kalkmasın diye salona küçük masaya kurmuştu . Herkes yemeğe başlamıştı . Kuzey yıldızın önüne ikide bir birşeyler koyuyor ama kendi yemiyordu . .
Sefer: Kendin yesene oğlum birazda .
Dalmıştı adam öylece dışarıyı izliyordu. Seferi duymuyordu bile .
Sefer: Hey sana diyom Kuzey.
En sonunda omzuna vurdu yavaşça adamın . Kuzey irkildi .
Kuzey: Hı noldu sefer bir şey mi oldu ?? İyi misiniz?
Sefer: Biz iyiyiz . İyiyiz de sen iyi değilsin . Hadi ye bir şeyler .
Kuzey: Y-yok yiyin siz . Ben biraz dışarıda hava alayım . Sende yemeğini güzelce ye yatmak istediğinde bana seslenirsin maviş... Pardon yıldız .Kafasını salladı kadın . Kuzey dışarı çıkıp derin bir nefes aldı . Seferde peşinden çıkmıştı .
Sefer: Anlat bakayım derdini ??
Kuzey: Çok canım acıyor be sefer. Yıldız yüzüme bakmıyor . Oğlum benim yüzümden orada yatıyor .
Sefer: Birincisi oğlun senin yüzünden o halde değil Kuzey bunu bir es geç . Diğerine gelecek olursak kardeşimde olsa yanlış yapıyor farkındayım Kuzey . Zaman sadece zaman .
Kuzey: Biliyorum . Bizi zaman kavuşturdu . Zaman iyileştirecek biliyorum .Bir süre daha orada kalıp içeri girdiler.Sonra Nahide ve sefer gitti . Diğerleri de yattı . Tabii ki Kuzey yine uyuyamıyordu . Bir hafta geçti böyle . Yıldız gün geçtikçe daha da kinleniyordu sanki . Kimseyi dinlemiyordu . Yine sefer ve kuzey dışarıda dolanırken Kuzey durdurdu adamı .
Kuzey: Sefer
Sefer: Efendim
Kuzey: Ben diyorum ki yıldıza sürpriz yapayım .
Sefer: Ne sürprizi ??
Kuzey: Doktorla konuşucam belki çıkarabiliriz güneyi .
Sefer: Olabilir mi ki??
Kuzey: Olur belki . Denemekten zarar olmaz. Hem beni affeder belki mavişim .
Sefer: Tamam o zaman sen git konuş . Bende eve gideyim . Bizimkileri sizinkileri de çağırırım hem .
Kuzey: Tamam o zaman .