İsmail ve aslının arasında son günlerde soğukluk vardı . İsmail iyice uzaklaşmıştı kadından. Aslı ise bu durumun farkındaydı ve nedenini de çok iyi biliyordu . Çıkan dedikodular adamı rahatsız etmişti o da çareyi mesafede bulmuştu. Set geç başlıyacakti bugün . O yüzden herkes kahvaltıya inmişti . Herkes belli başlı masalarda oturuyordu . Aslı İsmail Merve Toygan bir masadaydı . Sohbet ede ede kahvaltı ediyorlardı ama ismail hiç bir sohbette yoktu .
Bu durumun Merve ve Toygan da farkındaydı . Ersoy hoca geldi ardından yanlarına . Sandalye çekip oturdu . Elinde ise bir dosya vardı .Ersoy : Evet Aslı ve İsmail yine bir dergi çekiminden davet var . Ben size sorayım dedim .
Aslı: Benim için problem değil hocam bana uyar .Aslı hiç düşünmeden cevap vermişti . Hepsi İsmaile döndü ardından .
Ersoy: Sen İsmail?
İsmail: Ben İstemiyorum!!İsmail kalkıp gitti masadan . Terasa çıkmıştı . Aslı şaşırmıştı . Evet her seferinde böyle yapıyordu ama bu durum canını sıkmaya başlamıştı .
Ersoy: Napacaz bilmiyorum valla ya!!
Ersoy da yavaş yavaş kızmaya başlamıştı bu duruma. .
Aslı: Ben bir gidiyim hocam .
Ersoy: Peki Aslı. Konuş belki ikna edersin .Aslı kimsenin duyamayacagi şekilde sanmıyorum deyip çıkmıştı yukarı . Terasın kapısından girdiğinde öylece dışarı izleyen adamla karşılaştı . Yavaş adımlarla gidip yanında durdu adamın. İsmail dönüp bakmamıştı bile.
Aslı: Yeter mi artık??
Ne olduğunu anlamamıştı adam . Döndü aslıya doğru . Gözlerinin içine baktı .
İsmail: Ne yeter ?
Aslı: Farkındayım İsmail. Günlerdir Soğuksun mesafelisin .
İsmail: Alakası yok .
Aslı: Sosyal medyayı kafaya taktığını biliyorum. Şu yakıştırmalar falan . O yüzden kabul etmiyorsun değil mi ??,İsmail hiç bir şey demeden yine manzaraya döndü . Bu da bir nevi evet demekti . Aslı konuşmaya devam etti .
Aslı: Tek başına yakıştırılmıyorsun İsmail. Bende aynı durumdayım farkındaysan . Ben öpüşme sahnesini bile kabul ettim alacağım tepkilere üretilecek teorilere rağmen . Sen neyi abartiyorsun bu kadar .
İsmail: Bilmediğin şeyler var !
Aslı: Bilmediğim şeyler inan ki umrumda değil İsmail . Ne sorun handemi??Bağırarak söylemişti Aslı . İsmail ise anlam verememişti kadının sinirine.
Aslı: Artık bu durum sıkmaya başladı. Eğer hâlâ buna devam ediceksen ben Ersoy hocaya söyleyip bitirmesini rica edicem ya da kendim çıkıcam .
İsmail: Saçmalama Aslı.
Aslı: Saçmalayan sensin . Onedio teklifi geldi reddettin . Üçüncü kez dergi daveti geldi geri çevirdin . Ve hâlâ saçmalayan ben miyim ?? Her şeyi geçtim artık gerçekten kırılmaya başladım İsmail.Aslı adamın konuşmasına izin vermeden aşağı indi . İsmail ise ne yapacağını bilmiyordu . Öğlen olmuş set vakti ise gelmişti . Hamilelik konusunu açıklama sahnesi çekilecekti . İsmail ve aslı farklı arabalara binip gittiler set yerine . Merve de aslı ile beraberdi . Toygan ile İsmail de beraber.
Merve: Konuştun mu?
Aslı: Hıhı konuştum.
Merve: Ne dedi peki ??
Aslı: Kabul etmiyor tabi kide. Bende eğer böyle devam ederse Ersoy hoca ile konuşup bitirmesini isteyeceğimi ya da ayrılacağımi söyledim .
Merve: Ne dedin ne dedin!! Saçmalama aslı.
Aslı: O da aynen böyle dedi .
Merve: Konuşmazsin olur biter niye vazgeçiyorsun hemen .
Aslı: Konu isteyip istememesi değil bile Merve. Gerçekten kalbim kırılıyor artık .Set yerine gelmişlerdi konuşa konuşa. Karavanlara geçtiler hazırlığa . Aslı hazırlanırken arkadan İsmail girmişti karavana . Saç makyaj yapılıyordu. İşler bittikten sonra çalışanlar çıkmıştı . Şimdi ise ikisi vardı sadece . Ama aslı yüzüne bakmıyordu bile İsmail'in . İsmail ise bu duruma daha fazla dayanamayıp kadını belinden kavrayıp kendi ile duvar arasına aldı . Aslının kalp atışları hızlanmıştı bile .
Aslı: Na-napıyorsun İsmail!
İsmail: Bir şey yapmıyorum.
Aslı: Çekilir misin gören olacak.
İsmail: Görsünler .
Aslı: Bunu sen mi diyorsun??
İsmail: Korktum Aslı!!Neden der gibi baktı aslı adama. O da anlamış olacak ki devam etti konuşmaya .
İsmail: Sana bağlanmaktan , herkesin haklı çıkmasından , arada kalmaktan korktum ben !!
Kadının Yüzünde ki saçı alıp kulağının arkasına sıkıştırdı İsmail.
İsmail: Ben sana aşık oldum aslı!!
Asli şok olmuştu . Beklemiyordu . Ve İsmail beklemediği bir şeyi daha yapıp kadının dudaklarına yapışmıştı . Ama aslı o anın şoku ile karşılık vermedi . İsmail ise ayrıldı hemen kadından. Kendini geri çekti.
İsmail: B-ben özür dilerim Aslı. Seni istemediğin halde öptüm . Bir anda...
Bu sefer öpen taraf aslıydı. İsmail ise çok geçmeden karşılık verdi. Nefessiz kalıp ayrıldıklarında alınlarinı yasladilar.
İsmail: Sana söz her şeyi düzelticem .
Aslı: Korkuyorum bende İsmail . Ya seni sonsuza kadar kaybedersem
İsmail: Ben seni sonsuza kadar bırakmam artık .Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Geç geldi bölüm biliyorum. Ama aklıma gelmiyor pek o yüzden . Yarında yilkuz aticam yetişirse.