YılKuz 1.1

1.2K 83 14
                                    

Yıldız yatakta oturmuş öylece kuzeyi düşünüyordu . O anda anlık bir tepki vermişti aslında. Kuzeyin haklı olduğunu da anlamıştı. Poyrazın yaptığı doğru bir şey değildi . Tabi ki gururundan arayıp özür dileyemedi .
Karnını okşadı sakince .

Yıldız: Baban napıyor acaba ?? Aramadı da uyudu mu ki??

Elindeki telefondan saate baktı . Saat 3 ü geçiriyordu .

Yıldız: Uyumuştur tabii . Bir kere bile aramadı. Birde bana keçi der kendi keçi .

Tam tersine Kuzey direk yanına gelmişti kadının . Cama merdiven dayayıp odasına tırmandı kadının . Camdan içeri baktığında kadının bebeği ile konuştuğunu gördü. Yüzünde istemsiz bir tebessüm belirmişti . Cama tıkladı.

Yıldız kuzeyi görmesi ile şaşırmıştı.

Yıldız: Ula senin ne işin var burda??

Kuzey yıldızın dediğini anlamamış cami açmasını işaret ediyordu. Yıldız ise açmayacağım deyip duruyordu . Adam düşermis gibi yapınca yıldız dayanamayıp kalktı yerinden cami açtı.

Yıldız: Noldu ne istiyon ??

Hâlâ inadından vazgeçmiyordu.

Kuzey: sizi görmeye geldim .
Yıldızv: Gelmeseydin!!
Kuzey: Yıldız tamam ama ya yapma böyle nolursun . Hem bak bizim kuralımız vardı
Yıldız: Ne kuralı??
Kuzey: Hani ne olursa olsun ayrı yatmayacaktık!!
Yıldız: Yok kural falan .
Kuzey: Ben sensiz o evde o yatakta yatmak istemiyorum ama yıldız . Senin kokunun olmadığı her yer cehennem bana . Hem bak oğlumuz babasını özlemiştir bugün konuşmadık.

Yıldız derin bir nefes aldı .

Yıldız: Off ula Off. Geç içeri . Sen oğlumuza dua et.

Kuzey hemen geçti içeri . Yıldız yatağa girmişti bile . Kuzey de üstündeki montu çıkarıp yanına geçti kadının. Hemen eğilip karnına koydu ellerini . Başınıda kadının göğsüne yasladı .

Kuzey: Babacım, nasılmış bakalım benim prensim . Bugün pek konuşamadık seninle . Kızdın mi babaya??

Tekme atmıştı o sırada . Yıldız ise hormonları yüzünden ağlıyordu yine .

Kuzey: Belli ki biraz darılmışsın . Hissediyorsun her şeyi biliyorum . Seni de annenide çok seviyorum bunu da hissediyorsun .

Tekrar tekme attığında yıldız göz yaşlarının içinde gülümsedi ikilinin bu hallerine.

Kuzey: Ama böyle olmaz ki babacim bak anneyi çok zorlamak yok . İkide bir tekme atmakta yok .

Kuzey kafasını kaldırıp yıldıza baktı . Ağladığını görünce derin bir iç çekti . Evet bu hallerine hamilelikten dolayı alışıktı ama hâlâ daha kadının en ufak şeye ağlaması içini parçalıyordu . Tekrardan bebeğe döndü.

Kuzey: Anlaşılan annenin yine hormonları tutmuş. Biraz da onunla ilgilenelim bakalım .

Yıldızın karnına öpücük koyup kalktı Kuzey . Yatakta oturur pozisyona geçip kadının ellerini tuttu sımsıkı .

Kuzey: Yine ne oldu birtanem??

Kuzey gözyaşlarını sildi kadının  yavaşça .

Yıldız: Ben özür dilerim Kuzey .
Kuzey: Sen benden özür diliyorsun ve bu bir rüya değil .
Yıldız: Değil . Sen haklıydın kim olsa aynı şeyi yapardı. Ben o anlik sinirle öyle söyledim .
Kuzey: Kurban olurum ben sana. Sen yeter ki kendini üzme. Hormonların yüzünden böyle davrandığını biliyorum .
Yıldız: İyi ki varsın .
Kuzey: Sen de sizde iyi ki varsınız .

Yılkuz-İsAs [One-Shots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin