Yıldız Kuzey Nahide ve sefer yaylaya çıkmaya karar vermişlerdi. Biraz yalnız kalmak istiyordu Kuzey yıldızla . Yarın yola çıkacaklardı . kızlar ise bu yüzden dedelerine gittiler . İlk önce yemeklerini yedi ikiside . Ardından yıldız kuzeye bir film seçmesini söyledi. Kendide yukarı çıkıp üstüne siyah geceliğini giydi . Üstünede ince bir şey alıp indi . Aslında bu durum normaldi yıldızın her zamanki haliydi ama Kuzey yine ağzı açık kalmıştı . Yıldız yanaşıp yanına oturdu kadının.
Yıldız:Ee hayatım seçtin mi film ??
Kuzey: Hı
Yıldız: Film diyorum Kuzey .Kuzey biraz yaklaşır kadına . Elini yanağında gezdirir.
Kuzey: Diyorum ki boş verelim filmi . Ben seni çok özledim .
Yıldız: Çok mu özledin sen beni?
Kuzey: Evet sevgilim.Yıldız kuzeyin dudaklarını öptü hemen kuzeyde karşılık verdi . Kadını yavaşça koltuğa yatırdı. Üstündeki kazaktanda kurtulmuştu . Bir yandan boynuna öpücükler konduruyordu bir yandan da eli kadının geceliğinin ipine gitti . Ama ikiliyi çalan kapının sesi ayırmıştı .
Yıldız: Kapı çalıyor aşkım.
Kuzey: Yan kapıdır aşkım o.
Yıldız: Kuzey!!
Kuzey: Off of kim bu saatte ya. Yeni evliyiz biz yeni .Kuzey söylene söylene açtı kapıyı. Karşısında ise sefer ve Nahide vardı . Ellerinde bavullarla.
Kuzey: Noldu be gece gece .
Sefer: Asıl sana Noluyor oğlum yaylaya gidecektik ya .
Kuzey: Yarın gidicez yaylaya şimdi değil sefer .
Sefer: E olsun bizde gelip sizde kalalım bu gece dedik.
Kuzey: İyi halt yediniz .
Yıldız: Kim gelmiş hayatım??Yıldız da geldi kapıya kuzeyin yanına dikildi .
Yıldız: Aa hoşgeldiniz yenge.
Nahide: Hoşgördük boncuğum da siz pek müsait değilsiniz galiba.
Kuzey: Evet nahidecim hiç müsait değiliz .
Yıldız: Kuzey çok ayıp ya. Geçin siz hadi içeri geçin.
Kuzey: Off Off.
Yıldız: Oflama ula oflama.Hepsi içeri geçip otururlar . Sefer kazağı yerden alıp kuzeye fırlatır.
Sefer: Etrafta bırakma lan eşyalarını .
Kuzey: Sanane oğlum benim eşyalarımdan . Hem yıldız attı onu oraya .Yıldız gözlerini belertip omzuna vurdu adamın .
Yıldız: Kocacım sen çıkarıp bıraktın ya oraya. Sıcak oldu dedin hani .
Kuzey: He ben attım .
Nahide: Sefer sende üstlerine gitmesene çocukların .Gece boyunca muhabbet etmişlerdi. Tabi Kuzey bu durumdan pek memnun olmasa da o da konuşuyordu. Aklından tek geçen nahideler gelmese olacaklardı . Sabah kalkıp hep beraber kahvaltı ettiler . Ardından yola çıktılar . Yıldız ve sefer öne oturmak konusunda kavga etselerde galip gelen yıldız olmuştu. Yaylaya çıktıklarında ilk önce bungalov kiraladilar . Yerleştikten sonra hazırlanıp gezmeye çıktılar . Motorlara binmislerdi . Ama ileride Kuzey ve yıldızın ki bozuldu . Biraz fazla mesafe vardı aşağı ile aralarında. Sefer ve Nahide ise onlara yardım çağırmak için aşağı indiler . Ama biraz fazla uzaktı . Ve bu yüzden yıldız çoktan üşümeye başlamıştı . Kuzey sımsıkı sarıldı kadına .
Yıldız: Çok soğuk Kuzey.
Kuzey: Biliyorum mavişim biliyorum ama dayan bak gelirler şimdi .
Yıldız: Çok kötüyüm.
Kuzey: Yıldız bana bak hayatım gözlerime bak . Gelicekler şimdi nolur .
Yıldız Sana bir şey demem lazım .
Kuzey: Söyle birtanem .
Yıldız: Ben hamileyim Kuzey!
Kuzey: Ne!!Flaschback
Yıldızın mide bulantısı artmıştı . Kendide bir şeylerden şüpheleniyordu . Daha fazla dayanamayıp test yaptı . Hamileydi . Hemen çıkıp emin olmak için doktora gitti . Doğruydu. 8 haftalık hamileydi . Kuzeye ise yaylada söyleme ye karar vermişti . Her şeyin başladığı yerde .
Flaschback son
Yıldız: Evet Kuzey hamileyim . Sana bunu aşağı indiğimizde soylicektim . Ama kısmet olmadı .
Kuzey hâlâ şoktaydi. Yıldız elini cebine atıp resim çıkardı . Adama uzattı .
Yıldız: B-bak buda resmi.
Kuzey: Bu çok küçük yıldız .
Yıldız: Evet daha çok küçük .Sımsıkı sardı kadını Kuzey. Boynuna saçlarına öpücük kondurdu.
Kuzey: Seni çok seviyorum birtanem çok.
Yıldız: Bende s-seniSesi kesilmişti yıldızın. Kuzey kendine döndürdü kadını. Hafifçe sarstı .
Kuzey: Yıldız . Sevgilim kalk nolur. Hadi birtanem . Dayan bak bebeğimiz için dayan.
Yıldızdan ses çıkmıyordu hâlâ. Kuzey dayanamayıp kucağına aldı kadını . Uzun yol vardı önünde ama bebekleri için yıldız için durmaması lazımdı. Baya bir yol aldığında nahideler yanlarında yardım ile karşılamıştı onları . Hemen apar topar hastaneye kaldırıldı yıldız . Herkese haber vermişlerdi. Büyük bir sorun yoktu ama herkes telaşlanmıştı . En çokta Kuzey . Doktor çıktı sonradan. Kuzey hemen yanına koştu .
Kuzey: Karım nasıl doktor? Bebeğimiz nasıl?
Herkes şaşırmıştı. Kuzey kendi derdine düşmüş söylemeyi unutmuştu .
Doktor: Yıldız hanım biraz fazla üşümüş ama büyük bir mesele değil bu . Biz gerekenleri yaptık kendisi gayet iyi . Yanına girip görebilirsiniz . Bebekde çok sağlıklı.
Kuzey: Oh çok şükür Allah'ım!Hepsi birbirine sarıldı.
Nahide: Yıldız hamileymiş demek ki .
Kafasını salladı Kuzey.
Kuzey: Yukarıda kaldığımızda söyledi . Sürpriz yapacakmış ama orda kalınca olmadı.
Kuzeyi tebrik etmişlerdi . Kuzeyde daha fazla dayanamayıp girdi kadının yanına . Girdiği gibi yanına oturdu dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu.
Kuzey: Çok korktum yıldız . Çok korktum birtanem .
Yıldız: İyiyim . İyiyiz . Bende çok korktum ama geçti.
Kuzey: Seni çok seviyorum sevgilim . Bana dünyanın en güzel haberini verdin . Böyle olmasaydı daha iyiydi tabii ama olsun. Siz iyi olunda gerisi önemli değil .
Yıldız: Bende seni çok seviyorum . Bizde seni çok seviyoruz babası.Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...