Yıldız ve Nahide terasta oturmuş manzarayı izliyorlardı . Kuzeyin gelmesine daha vardı . Nahide bebeği Hanifelere bırakıp yıldızın yanına gelmişti biraz. Muhabbet dönüp dolaşıp yine yıldızın çocuk korkusuna gelmişti .
Nahide: Boncuğum hâlâ daha İstemiyon mu çocuk??
Yıldız: Bilmiyorum yenge valla . Bir yanım çok istiyor . Bir yandan da korkuyorum .
Nahide: Bitanem benim . Anlıyorum seni ama yapma böyle yıldız. Emin ol anne olduğunu öğrendiğin an hazır olduğunu hissedeceksin .
Yıldız: Ya kötü bir anne olursam.
Nahide: Saçmalama yıldız. Sen senden olmayan kızlara bile nasıl annelik yaptın .
Yıldız: Orası öyle . En az kendim doğurmuş kadar seviyorum kızları .
Nahide: Bak işte . Nasıl kötü anne olasın sen . Hem zamanı geçince çok pişman olursun . Biz abinle ne kadar çok uğraştık sen biliyon .
Yıldız: He biliyom . Az doktor gezmediniz .Yıldız durup düşünmüştü biraz. Haklıydı aslında Nahide . Ya anne olamazsam korkusu sarmıştı şimdi de kadını .
Tekrardan nahideye döndü .Yıldız: Ee ne yapacam ben ?
Nahide: İlk önce kuzeye söylemen lazım tabii bunu.Nahide yine pis pis sırıtıyordu karşıdan .
Yıldız: Ben de onu diyorum yenge . Nasıl diyecem adama . Yüzüne direk ben çocuk istiyorum mu desem??
Nahide: İstersen birde adamın üstüne atla yıldız .
Yıldız: O kadar da olmaz.
Nahide: Off yıldız. Ne kadar var şimdi kuzeyin gelmesine.
Yıldız: 2 saat sonra falan gelir .
Nahide:Tamam güzel . Şimdi mutfağa gidip kuzeyin en sevdiği yemekleri hazırlayacaz . Ardından güzel bir romantik masa kurarız . Seni de güzel giydirdi mi tamamdır .Yıldız ve Nahide hemen işe koyulmuştu . Güzel bir sofra hazırladıktan sonra geçip oturdular. Kuzeyin gelmesine ise az kalmıştı .
Nahide: Ee ne giyecen yıldız ?
Yıldız: Hallederim ben onu yenge sağol her şey için .
Nahide: ne demek boncuğum . Gerçi giyinmene gerek yok ama.Yıldız hafifçe koluna vurdu kadının.
Yıldız: Yengee!!!
Nahide: Ne var be yalan mı . Neyse ben gidiyorum kızımı çok özledim .
Yıldız: Benim yerime de öp.Nahide tam giderken tekrar kadına döndü .
Nahide: Eğer illa giyinecem diyorsan da siyah geceliğini giy bence.
Yıldız kadının arkasından yastığı firlatsada Nahide çoktan çıkmıştı evden. Yıldız da yukarı çıkıp üstünü giyindi. Nahidenin dediğini yapmış , kuzeyin en sevdiği siyah geceliğini giymişti . Çalan kapı ile üstüne geceliğin üstünü alıp aşağı indi kadın .
Kapıyı açtığında Kuzey ağzı açık kalmıştı . Çoktan kadının güzelliği karşısında dumara uğramıştı bile . Kuzey içeri girince yavaşça montunu aldı adamın yıldız . Ardından dudaklarına uzunca bir öpücük kondurup geri çekildi.Yıldız: Hoşgeldin hayatım.
Kuzey: Hoşbulduk bitanem de sen iyi misin yıldız??
Yıldız: İyiyim noldu ki ?
Kuzey: Ne bileyim ...Beraber masaya geçtiler ardından . Yıldız yerinde kıvranıp duruyordu tabi kide . Kuzey ise anlamıştı bir şeyler demek istediğini .
Kuzey: Söyle hadi hayatım.
Yıldız: O kadar mı belli ya??
Kuzey: Yerinde kıvranıyorsun , ellerinle oynuyorsun , ayağını salliyorsun yıldız. Yani bir şeyler diceksin ama diyemiyorsun . Hadi söyle .
Yıldız: Kuzey ben bir karar aldım .
Kuzey: Ne kararı bu ??
Yıldız: Çocuk...
Kuzey: Tamam yıldız biliyorum istemiyorsun . Sen ne zaman hazır olursan dedim zaten .
Yıldız: Ben çocuk istiyorum .
Kuzey: Tamam işte hayatım bende onu diyorum .....